Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
robert1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: Če mar 04, 2004 6:58 am
Kraj: Radenci

Preveč bencina

Napisal/-a robert1 Sr nov 12, 2008 10:09 pm

Pri Callibri (c 20 xe ) je problem, da v motor pride preveč bencina, oz. ga zaliva. Svečke so mokre. Pumpa laufa ves čas, dokler teče motor. Če med tekom motorja izklopim pumpo, potem motor nekaj časa laufa normalno, dokler seveda ne porabi bencina. Ko pa vklopim pumpo nazaj, pa začne trokirati, kaditi in crkne.
Računalnik je pokazal napako na regulatorju za zmes bencina in zraka.
Zdaj pa ne vem kje je ta regulator, kako izgleda...
 
north789
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 593
Pridružen: Pe okt 03, 2008 8:03 pm
Kraj: Domžale z okolico

Napisal/-a north789 Sr nov 12, 2008 10:12 pm

Mogoče je kakšna lambdasonda šla nism pa sigurn.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr nov 12, 2008 10:40 pm

Regulator (omejilec) je crknil. Kakšen je pa poglej v kaka navodila (workshop manual) za ta motor.
Old subarus never die, they just get faster!
 
robert1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: Če mar 04, 2004 6:58 am
Kraj: Radenci

Napisal/-a robert1 Če nov 13, 2008 5:51 pm

Sem iskal po netu, pa nič konkretnega našel.

Nikjer nisem našel, da bi bil ta regulator, kot nek del.
A kdo ve kaj več o tem ? (Gemischregulierwiderstand)

Našel sem, kje je regulator pritiska za bencin. Tega smo zamenjali, pa še vedno zaliva svečke.
Je možno, da šobe spuščajo ?
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Če nov 13, 2008 6:18 pm

Podtlačni regulator je ponekod pri Bosch sistemu namesto LMM (LuftMengeMesser). povezan je s cevko na sesalni kolektor. Če ta cevka ne dela, potem lahko zaliva. Če regulator odpove je tudi sranje. To je pri starejših modelih, kot tvoja Colibra 8x4x4cm štirioglati komad s spodaj napeljano cevko podtlaka. Ponavadi piše gor FoMoCo (Ford). Tega je Bosch na splošno uporabljal za ta namen. Se ga ne popravlja. Preglej kontakte in tesnost dovoda. V skrajnem primeru snameš cevko in jo z rahlim vpihom/sesanjem predrmaš. Na vsakem odpadu bi to našel, ker ljudje ne vedo za kaj je.
 
bruki
Novinec
 
Prispevkov: 257
Pridružen: So okt 15, 2005 6:11 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a bruki Pe nov 14, 2008 9:10 am

Sem imel že nekaj primerov da so puščale šobe....šobe demontiraj in jih daj na test.
Če boš potreboval,mislim da imam še dve šobi.

lp
 
robert1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: Če mar 04, 2004 6:58 am
Kraj: Radenci

Napisal/-a robert1 Pe nov 14, 2008 6:12 pm

joztom je napisal/-a:Podtlačni regulator je ponekod pri Bosch sistemu namesto LMM (LuftMengeMesser). povezan je s cevko na sesalni kolektor. Če ta cevka ne dela, potem lahko zaliva. Če regulator odpove je tudi sranje. To je pri starejših modelih, kot tvoja Colibra 8x4x4cm štirioglati komad s spodaj napeljano cevko podtlaka. Ponavadi piše gor FoMoCo (Ford). Tega je Bosch na splošno uporabljal za ta namen. Se ga ne popravlja. Preglej kontakte in tesnost dovoda. V skrajnem primeru snameš cevko in jo z rahlim vpihom/sesanjem predrmaš. Na vsakem odpadu bi to našel, ker ljudje ne vedo za kaj je.


Če prav razumem je ta regulator bil namesto LMM ?
Ta avto ima LMM in računalnik je pokazal kodo 66, kar po tabeli kaže na regulator.
No, našel sem še neko drugo tabelo napak, kjer je pod kodo 66 Nek CO potenciometer.
Nimam pojma, kaj je to.

Danes smo še menjali šobe in svečke in priklopili vse nazaj.
Lučka za lektroniko je ugasnila, je pa še vedno problem, da ga zaliva, saj močno kadi in laufa le po dveh ali treh cilindrih.

Zanima me še to ali pri tem avtu bencinska pumpa laufa non stop med vožnjo ali se izklopi ?
Kako računalnik ve, kdaj naj izklopi pumpo ?

Regulator pritiska za bencin je priklopljen le preko cevke na sesalni kolektor pod dušilno loputo, brez električnih priključkov.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Pe nov 14, 2008 9:17 pm

Stari tipi Boscha niso še imeli epromov za programiranje, ampak potenciometer. Ta je skrit v valjčku premera 1,5cm, na eni strani je štirioglat in je znotraj škatle, ki pokriva računalnik. Sname se pokrovček in se premika potenciometer, da dobiš najmirnejši tek. Seveda je še bolje če gledaš na ekranu sondo za CO v izpuhu, to imajo na servisih in tehnični. Mogoče je v ta potenciometer treba špricniti WD40 in ga premigati, da dobi nazaj sredinski ogljeni kontakt. Tako je imel R21(2.0i), s tem da je tam LMM zamenjan s podtlačnim regulatorjem. Na loputi je bilo samo stikalo za vklop regulatorja prostega teka.
 
Uporabniški avatar
myster
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1978
Pridružen: Pe feb 09, 2007 3:43 pm
Kraj: malo tu, malo tam, odvisno od vremena

Napisal/-a myster So nov 15, 2008 12:28 am

pa čim manj se vozit (če se sploh lahk).sestrični je na clio 2 tut neki crknal (nevem točn, sam baje da en celinder ni delu) in je bencin teku po aspuhu...bencin je potem zmočil satovje v katalizatorju in je še katalizator šel v gobe...
Lep pozdrav :)
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom So nov 15, 2008 7:17 am

Bencinska pumpa štarta za 5 sekund, nato ugasne. Če avto vžge laufa stalno. Višek pritiska gre čez ventil na koncu bencinske rampe za ajnšpric dize nazaj v tank. Nekateri boljši modeli, predvsem šestaki, imajo še kondenzator v enaki obliki kot povratni ventil, ki skrbi, da je vibracij pri vbrizgavanju čim manj. Npr. Motronic 7.0.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov