Napisal/-a logan So nov 22, 2008 6:11 pm
Stvar je takšna:
Chrysler voyager 2,5 TD, letnik 2000, VM motor (enak kot Cherokee, nekaj Alf, Oplova Frontera, Toyota Land Cruiser, Land rover ...)
Napaka se pojavlja občasno - enkrat na 7 - 10 dni. Ko se pojavi, se včasih ponovi parkrat zaporedoma v roku petih minut, včasih samo enkrat, včasih pri vsaki nadaljnji vožnji, .... kombinacij kolikor hočete.
Potek zgleda nekako takole:
Motor vžge, deluje pri normalnih obratih in tudi z vžigom ni težav. Po par deset metrih vožnje cukne (ali pa tudi ne), trikrat utripne signalna lučka grelnih svečk (oranžna tuljava), nakar začne stalno svetiti. Po cca. 3 s stalnega svetenja motor ugasne.
Ponoven vžig s ključem ni možen - motor vergla normalno, vse lučke na armaturi normalno ugasnejo, samo do štarta nikakor ne pride. Če ga porinem normalno vžge.
Zdaj prakticiram, da ko motor ugasne, obrnem ključ na OFF, potem na ON, spustim sklopko in zadeva deluje, dokler pač da.
Ko motor ugasnem na ključ, največkrat pri ponovnem vžigu normalno vžge, včasih pa je potrebno ponoviti zgodbo o rinjenju...
Izvedeni ukrepi:
- preverjene grelne svečke - o.k.
- preverjeni kabli pumpe, senzorja EM ventila, grelca nafte pri filtru in njihovi spoji - o.k.
- spuščena voda z naftnega filtra
- preverjeni releji in varovalke - o.k.
- odklopljen akumolator za cca. 1 uro
- narejena samodiagnoza - pokaže kodo 999 - ni napak
- preštudirane vse možne povezave med napako in zunanjimi vplivi (dež, suho vreme, mraz, ....) - ni logike, ki bi kazala na soodvisnost.
Zdaj pa me zanima ali je možno, da je vsemu temu kriv senzor EM ventila pumpe ali sam EM ventil in kako lahko zadevo preverim?
Je imel kdo podobno težavo z dizlom?
Hvala za pomoč.