Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
jolpak
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: To jun 26, 2007 3:38 pm

zamenjava vložkov pri dizel šobi DA ali NE?

Napisal/-a jolpak Po nov 24, 2008 12:53 pm

Lepo pozdravljeni

Sem v rahli dilemi in upam, da bo kdo tukaj vedel kaj več o tej stvari.
Gre za vložke pri vbrizgalni šobi, avto pa je fiat tipo TD. Ker mi je avto začel precej kaditi, sem dal šobe preventivno nastavit na predpisan tlak. Mojster mi je rekel, da bo zamenjal tudi vložke šob, vse 4 pa bi prišle okoli 80€+ delo. Zanima me, zakaj je te vložke sploh potrebno menjati in kakšne so lahko posledice, če jih ne?

hvala za odgovore. :)
 
Uporabniški avatar
/miha\
Novinec
 
Prispevkov: 450
Pridružen: Sr okt 24, 2007 7:39 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a /miha\ Po nov 24, 2008 1:07 pm

sliši se kot, da bi te hotel nategnit. Injektor sem vidu samo na slikah tako, da me ne preveč resno jemat. Men se zdi to taka stvar, ki jo celo zamenjaš.
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Po nov 24, 2008 10:02 pm

Pri dizlih...sploh pa starejših se redkokdaj menja cela šoba (element,vzmet,podložke in ohišje). Po večini se menja samo element (vložek),ki je relativno poceni.
Vložki se menjajo ko so izrabljeni.Največkrat se to odraža v samem pršenju goriva iz injektorja.Če ni optimalnega pršenja, potem tudi izgorevanje ni optimalno,kar pomeni nižja moč motorja in veliko nepotrebnega dima. Niso pa redki primeri, da injektor ne tesni več. .
Če vložek spušča to pomeni, da ne tesni več. Če ne tesni,potem to pomeni, da ne zapira dovoda goriva v predkomoro in gorivo teče direktno na čelo bata,kjer se to gorivo vname. Ker to gorivo gori na čelu bata, se tudi temperatura na čelu bata viša. Vioka temperatura + visoka kompresija privedeta do poškodbe čela bata. Zelo rada v batu nastane luknja in s tem izguba kompresije...Motor deluje neeankomerno, se zaganja, težko ga je zalaufat in avto nikamor ne gre.
Seveda ob takih poškodbah notranjih delov motorja stroški popravila strmo narastejo napram tistih 80€ + delo za menjavo vložkov in nastavitev injektorjev. Tako da...če ti je mojster reku, da bo vložke zamenju, jih naj zamenja..ti pa ne boš imel recimo tako "od oka" 200.000km nobenih skrbi z injektorji.

LP!
 
jolpak
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: To jun 26, 2007 3:38 pm

Napisal/-a jolpak To nov 25, 2008 9:50 am

Hvala za odgovor! Vedel sem, da se zaradi šobe lahko uniči motor, nisem pa vedel da je to lahko zaradi vložka. Bomo zamenjali komplet, potem pa šob ne bom več tikal, pa tudi če jih naredim več kot 300k :D
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 11 gostov