Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
stbe
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: Ne dec 11, 2005 2:12 pm
Kraj: Koper

Pokanje keramike na svečki

Napisal/-a stbe To nov 25, 2008 8:56 pm

Pozdravljeni,
v zadnjem letu mi je že 3x počila keramika na svečki pri elektrodi. Dogaja se samo na eni svečki. Avto je Fiat Punto 60sx letnik 97. Ali ima kdo kakšno idejo zakaj se to dogaja. Na servisu nisem dobil kakšne prave informacije.

Hvala in LP
 
Uporabniški avatar
mihaing
Uporabnik
 
Prispevkov: 2874
Pridružen: To okt 21, 2008 9:24 am
Kraj: Slovenc

Napisal/-a mihaing To nov 25, 2008 9:02 pm

menjaj vžigalne kable, dugo mislim da tukaj ne more biti. Očitno je nekaj narobe z kablom oz konektorjem ki ga priključiš na svečko
 
stbe
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: Ne dec 11, 2005 2:12 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a stbe To nov 25, 2008 9:37 pm

Kable sem že zamenjal, ker sem mislil, da prebija na kablih, pa je bila svečka počena pri elektrodi.
 
stbe
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: Ne dec 11, 2005 2:12 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a stbe To nov 25, 2008 9:50 pm

Prvič so mi jih menjali na servisu in so vgradili originalne. Po treh tednih je bila že počena. Poči na polovico v notranjosti. Na njej ni videti nobenih drugih poškodb.
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Sr nov 26, 2008 12:46 am

toplotna vrednost je po vsej verjetnosti napacna.
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 Sr nov 26, 2008 1:07 am

Morda dobiva ta cilinder premalo goriva, kar privede do pregrevanja in to lahko svečko tudi stopi. Se dogaja slučajno na skrajno desnem cilindru (pri menjalniku)? Na tistega je priključen servo in teoretično je možno, da če servo pušča (ali cev) dobiva tisti cilinder napačno zmes. Lahko tudi kje drugje vleče zrak
 
stbe
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: Ne dec 11, 2005 2:12 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a stbe Sr nov 26, 2008 6:49 am

To se dogaja na cilindru pri jermenu na nasprotni strani od menjalnika. Do sedaj sem imel že več vrst svečk od original fijatovih do boschevih. Sedaj sem dal NGK. Drugače ne občutim nobene razlike v moči motorja ali porabi goriva. Ali bi lahko dobival cilinder manj goriva. Bom popoldne pripel če slikico.

Hvala in LP
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 Sr nov 26, 2008 6:25 pm

Vzrokov je lahko dosti, lahko tudi bencinska pumpa ne daje pravega pritiska, lahko se motor slabo hladi (termostat), lahko daje senzor temperature napačne informacije, puščajoč sesalni kolektor itd.

Kako pa izgledajo svečke ko jih ven vzameš? Poglej si ta link:

http://www.gnttype.org/techarea/engine/plugs.html
 
stbe
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: Ne dec 11, 2005 2:12 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a stbe Sr nov 26, 2008 8:58 pm

Evo pripenjam še slikico moje svečke. Ostale napotke bom uporabil in malo proučil stvar z začetek z termometrom. Zanimivo pa je, da na moči ne izgublja, sem ga pa komaj spravil čez meritve na tehničnem.

Hvala in LP
Priponke
svecka.JPG
svecka.JPG (7.25 KiB) Videno 2093 krat
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Če nov 27, 2008 10:07 am

V prilogi je slika tvojega(?) MAP (ManifoldAbsolutePressure) senzorja. Če dovodna cevka kje pušča ali je zamašena se lahko zgodi, da ne daje dovolj bencina za korektno mešanico in nastaja prevroča eksplozija ali avto zaliva s preveč bencina. V tvojem primeru bi rekel, da je premalo bencina in to je včasih na mopedih preluknjalo bat zaradi temperature. Poskusi najti drug MAP senzor za probo ali zamenjaj cevko za novo. Cevka je ponavadi dobra od bencina Gates pri Potokarju ali kateremkoli prodajalcu avtodelov, le notranji premer mora ustrezati.
Priponke
MAP_Punto.pdf
(80.47 KiB) Prenešeno 125 krat
 
iro
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 34
Pridružen: Po sep 03, 2007 7:12 pm

Napisal/-a iro Če nov 27, 2008 10:57 am

Vem za primer na bmw motorju kjer je keramika na eni od svečk pokala ker ni delovala vžigalna tuljava.
 
stbe
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: Ne dec 11, 2005 2:12 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a stbe Če nov 27, 2008 5:05 pm

Sem malo gledal pa takega MAP senzorja kot je na sliki nisem videl. Če prav zastopim je to senzor podtlaka. NA sesalnem kolektorju je en senzor direktno privijačen, ali je to to. Kaj imajo tej cilindri vbrizgavanje goriva za vsak cilinder posebej ali je centralno.
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 Če nov 27, 2008 8:38 pm

Inektor imaš centralen nahaja se nad loputo

MAP najdeš pod črno plastiko, zadaj nad motorjem, dva križna vijaka jo držita, če se prav spomnim. Cevka od MAP pa se priključi tam, kjer se priključi servo od zavor na sesalni kolektor. Cevka je enaka kot tista za pranje šip. Moder senzor na kolektorju je tipalo temperature vode. Lahko dobivajo vsi cilindri prerevno zmes, pa se le na enem pozna zaradi malenkostnih razlik v sesalnem kolektorju ali izvedbi hlajenja
 
stbe
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: Ne dec 11, 2005 2:12 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a stbe Če nov 27, 2008 10:05 pm

Sem ga že našel. Jutri grem pogledat na Euroton ali Anet če ga imajo., pa ga zamenjam in vidli bomo kakšni so rezultati.

Hvala za izčrpno pomoč in LP
 
stbe
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: Ne dec 11, 2005 2:12 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a stbe To dec 09, 2008 8:12 pm

Senzor sem zamenjal. Dobil sem ga od enega karambiliranega vozila, ker nov je 90 eurov. Upam, da bo to pomagalo. Od zadnje menjave svečke je sicer minilo 14 dni, keramika na svečki pa je bila še OK.
O rezultatih bom obveščal.

Hvala in LP
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov