Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Ko pač elektronika hoče nekaj po svoje....

Napisal/-a lisko Pe nov 28, 2008 8:25 pm

Torej kot je že vsem znano se je rdeči hudo opevani petki pridružla zelena letnik 96 1.4 bencinar z 60 tisoč prevoženih.
In kakor hitro sem jo vzel pod svoje okrilje me je prevzel strah da bo moj največji sovražnik delal probleme. in res je tako....
Pred že skoraj mescem dni ( ko sem jo dobil) sem nardil velik servis. Menjava svečk(specifikacij ne vem na pamet vem pa da so mi zatrjevali da so prave in tud na škatli piše R5 1.4....) , menjava kablov,frtajler kape,antifriza,zav. olja, olja v motorju (elf10-40) filtrov ( zračni,oljni,bencinski) ....čiščenje motorčka prostega teka,čiščenje lopute (karburator kleaner) .....skratka očiščeno in menjano vse kar se pač menja oz. opravi pod velikim servisom.....
No dva dni nazaj pa je začel trokirat.....in to po zanimivem vzorcu. Ko ga štartaš (mrzel še posebej) obrača kake 5 sekund v prazno šele neto explozijsko vžge. Obrati mu poskočijo kot staremu jugičo kadar si imel čok na ful.....pri toplem ni bistveno bolje le obrača kako sekundo manj.....
Ko je mrzel in se začneš peljat in ko pospešuješ dodaš plin....in ko plin pride prek neke točke ( malo manj kot ful recimo 3/4) začne trokirat oz. kot da bi mu vzel kontakt.....če nadaljuješ gre celo tako daleč da vgasne....če mu popustiš gas in postopoma dodaš gre vendar spet do točke kjer trokira......po par km se stvar umiri in gre normalno tud s polnim plinom.
Ko se ogreje mu včasih (ampak zelo poredko) padajo obrati v prostem teku tako nizko da se prižgejo lučke na armaturi....vendar se potem pobere nazaj in laufa normalno....
Če se voziš po mestu z zelo nizkimi obrati in maš lih toliko plina da motor vleče in stisneš sklopko motor ponori( dvigne obrate sigurno za 2 jurja...)
Če se pelješ recimo okrog 2000 obratov ( četrta 60 ali pa tretja 50) in odvzameš plin avto še kr vleče par sekund in šele nato začne zavirat ( če stisneš sklopko motor ostane na enakih obratih nekaj časa šele nato pade v prosti tek...)
Če mu med vožnjo naglo dodaš plin(gas to the metal) malo potrokira (pocuka) in nato ponori (sunkovito potegne nato se prav čuti da zmanjka moči?)
Če mu na mestu pohodiš plin ( v prostem teku) motor sunkovito poskoči vendar potem skoraj vgasne (ko pade na prosti tek) vendar se hitro pobere.....
Da bi bila lambda ali kak katalizator je malo smešno saj ima 62 tisoč prevoženih.....motor je suh , ne pije olja in ima porabao 6-7 litrov kar se mi zdi normalno.
Po moje serje samo kak senzor ampak kateri?
Upam da bo iz tega opisa probal najd kdo napako.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 So nov 29, 2008 1:23 am

Možno da te vakum regulator vžiga matra, pri razdelilni kapi je. Vsaj zdi se mi da ga imajo te petke. Sprobaš ga tako, da potegneš zrak, pa če pušča je zanič. Zarad tega motor izgublja obrate in se čudno obnaša. Sam po moje bo pri tebi še nekaj drugega, tu pa je veliko možnosti, pa tudi ne vem točno kakšen vbrizg ima.

Še pritisk bencina bi bilo dobro pogledat prej ko se začneš s senzorji ukvarjat. Pri inektorju je tlačni regulator, ne vem sicer kakšen tlak drži, pumpa pa naj bi dajala okrog 1.1 bara. Če daš y člen z manometrom na dovodno cev, potem ti kaže tlak tistega regulatorja pri inektorju, višek pa gre v povratni vod. Če tlak ni pravi, potem mrzel motor ne deluje prav. Računalnik namreč sklepa da je tam stabilen tlak in na podlagi tega dozira bencin. Glede na to da vergla več sekund pa bi morda znal bit problem v senzorju položaja gredi
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody So nov 29, 2008 5:38 am

petka 1.4 ma singlepoint injection... ;) nevem pa točno moja 1,1 je mela ketno...tuhtam pa če ma tvoja jermen in če le ta ni preskočil za kak zob
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
Caby
Novinec
 
Prispevkov: 403
Pridružen: To mar 29, 2005 7:38 pm

Napisal/-a Caby So nov 29, 2008 11:46 am

Skoraj iste probleme sm mel jst s pežojem 306 letnik 98 1.4i.
Zdej nevem če tvoja petka že ime kompjuter, pri mojmu je po nekaj mesecih drkanja pri mehanikih pogruntano da je u ECUju, enota k krmili motorček prostega teka crknla. Tko da mam comp za zamenat..
Bi pa zlo posumu da je kašn motorček prostega teka al pa neki okol tega, ker tko da drži obrate(meni kar kakšno minuto...včasih se pohecam da imam tempomat, saj brez pritiskanja na gas peljem v četrti 50 čez naselje) in jih nabija ob vžigu(bolj je segret, bolj jih nabija), ter ko stisneš sklopko(ponavad pred semaforjem do ene 2000, nato pade ali pa malo spustim sklopko da zajamra in padejo). tako mi dela sedaj ko mam motorček prostega teka odklopljen iz napajanja, pač začasna rešitev da mi avto dela itd,
Ko pa je bil motorček priklopljen, in pač je "delovala" krmilna enota v ECU, pa so bili simptomi katere si še ti ostale povedal...crkuje(po kašnem mesecu mi je vsakič ko sem gas spustil, drugače je crknu ko mu je pasalo), trokira, laufa pod 400 obrati, zaletava v prostem teku, itd..
Kaj vse so mehaniki ugotovil da bi blo: senzor podtlaka, potencimeter lopute, motorček prostega teka(ga kupil, menjal in blo nič bolje), ECU, senzor obratov, sama loputa...
Če imaš ECU, ti predlagam slednje. Vsakič ko sem izklopil akumulator in pustil izklopljenga tudi po eno uro, ter nato priklopil nazaj, je avto delal brez problema. Nobenih sledi da bi blo kaj narobe, ko pušelc. Ko sem se šel zapeljat ni crkoval, nič. Prevozil sem kilometer, dva, parkiral, ugasnil. Ko si ga ponovno užgal pa ni važno kdaj, je začel trokirat, crkovat itd itd...
Upam da sem bil dost jasen..
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So nov 29, 2008 4:01 pm

im nobody 1.1 campus in 1.4 five sta identična motorja le da ima 1.1 motor frgazer 1in manjše bate 1.4 pa monopoint injektion in pa večje bate. Ko sem hotel ( še nekoč) iz 1.1 petke nardit 1.4 se je ponujala opcija da zamenjam samo cilindre z bati vred s tistimi od 1.4 motorja......torej 1.4 motor ima ketno :)

Primoz_86 vakum vžiga bi lahk bil....ampak sklepam da če to dela samo kot se mu zazdi potem nekak ne bi smel vleč kje zraka ker potem bi vedno ali pa nikoli.....Za bencin podobna zgodba.....

Caby: glede na to da ima injektion , motorček prostega teka,lambdo in katalizator potem more met nek ECU....

Finta je v tem da ne crkne na križišču oz. sploh ne crkne....samo pojamra in se nato pobere nazaj in laufa brez zaganjanja....motor normalno leti le pade ne takoj v prosti tek (če pa ga pohodiš na mestu pa v trenutko plane in v trenutko padejo obrati in se nato pobere nazaj) .
Drugač pa takrat ko ne trokira (ko ima dober dan)pa ima mrzel dost večjo moč kot topel.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 So nov 29, 2008 4:15 pm

Daj preveri tist vakum regulator za vsak slučaj. Ni fora da vleče zrak ampak napačna zakasnitev vžiga in potem računalniku ni čisto jasno kaj se dogaja z motorjem. Ko je bil pri meni fuč je motor vsakič delal pod drugačnimi obrati pod prostim tekom. Občasno so lučke od alternatorja in olja posvetle, a se je nazaj pobral. Slabo je vlekel, pa poraba je bila liter višja. Crkne pa vsakih 30kkm, vsaj pri mojem je bilo tako
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr dec 03, 2008 7:08 pm

Naj bi vse štimalo...... pregledano vse.....spucano vse......pa še vedno serje.
Je že kdo na ta motor delal frgazer? Ker mam poln falus elektronike in grem na navadn frgazer motor. Paše od kake 19ke ali česa podobnega z 1.4 motorjem?
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov