Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Hladen leti na premalih obratih

Napisal/-a lisko Sr dec 10, 2008 7:12 pm

Torej ker temi nekak nista povezani ( hladen vžge a takoj ugasne) sem odprl novo.
Problem pa je sledeč. Ko zjutraj mrzl vžge ( kresne s prve) laufa na prvi črtici obratomera (ima štiri presledke med 1000) ....po logiki nekak sklepam da leti na borih 300-400 obratov....motor prav rohni in je slišat kot da bi vsak čas ugasnil vendar ne.... potem normalno gre in vleče super in vse.....
Ko se motor po kakih 2-4km malo ogreje se obrati normalizirajo...... Pri toplem ni problema. Grelne so vse ok.... šobe nove prav tako pumpa....
Vem da mrzl dizl rabi za štart ali malo več nafte ali pa malo manj zraka..... stari golfi so meli ročni čok..... petka recimo ima bimetal ki malo doda gas ob hladnem zagonu in s tem poveča obrate.....
Tukaj pa ni nič od tega... ima pa že nekaj od elektronike na pumpi.... torej očitno spet serje elektronika... ampak kaj? Samodiagnoza ne pokaže nobene napake oz. izpiše kodo 55 kar pomen da je vse ok.....
Gre pa za jeepa 2.5 TD motor.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 Sr dec 10, 2008 7:56 pm

lisko a mas ti motor v fazi?

PS:predlagam da se zapeljes do tistega ki ti je rihtal bosch pumpo in šobe-bo najvec znal povedat
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr dec 10, 2008 8:13 pm

imilet1 je napisal/-a:lisko a mas ti motor v fazi?

PS:predlagam da se zapeljes do tistega ki ti je rihtal bosch pumpo in šobe-bo najvec znal povedat

Je v fazi ja... tud vžig je pregledan in štima... pa tud če ne bi bil bi po moje kazal še kake druge simptome....tako pa samo ko je hladen in bolj mrzlo ko je na nižjih obratih leti.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 Sr dec 10, 2008 8:36 pm

kako mislis leti?Bolje vlece?Ko pa se ogreje pa je ob pritisku na gas slabse odziven in avto pocasneje vlece kot hladen-rabi dlje da doseze isto hitrost??Ce je tako mislim da vem resitev,vsaj pri omegi je tko ko stelas stellwerk na bosch pumpi
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr dec 10, 2008 8:44 pm

imilet1 je napisal/-a:kako mislis leti?Bolje vlece?Ko pa se ogreje pa je ob pritisku na gas slabse odziven??Ce je tako mislim da vem resitev,vsaj pri omegi je tko ko stelas stellwerk na bosch pumpi

NE.....preber prvi post...zjutraj ko ga vžgem lepo brez gasa.....vžge s prve in lih za lih leti.....okrog 400 obratov(pbčutek maš da bo vsak čas crkno pa ne....) potem se peljem do prvega križišča......in ko stisnem sklopko se ponovi...obrati padejo na 400....potem se peljem 15km..... in ko spet stisnem sklopko lepo leti na 750 obratih....
Gas je vedno enako odziven in sam motor zelo vredu vleče.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 Sr dec 10, 2008 9:27 pm

stari res ne bi vedel.najbolje bi blo,ce bi se zapeljal do korenjaka
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 Sr dec 10, 2008 9:45 pm

bi morda vedel kaj je z mojim???sem samo skopiral z bmw foruma

Moj tds zjutraj ko ga vzgem tece neenakomerno in mocno kadi priblizno 10sekund,nato avto laufa normalno,vlece in pelje se normalno. Pri 300.000km smo avto dali v fazo cca. 500km nazaj in takrat se je to zacelo dogajat. Prej je bil predvzig motorja nastavljen na 0,75,sedaj pa je tocno na 0,9 tako kot mora biti. Ima kdo kako idejo zakaj je tako samo ko se motor popolnoma ohladi in dejansko dozira prevec goriva,kar mi pise tudi na displayu 5,5l;5,3;4.8,3.6,2.1,1.3,1.2 uglavnem pade do 0,9 l/h in potem se ustali.Takoj ko pade na to vrednost 0,9L/h mi neha delat neenakomerno...tece normalno...

PS:BMW ji nimajo prikaza trenutne porabe-gre za omego tds z identicnim motorjem.

PS 2 kresne in hladen in topel ko mina le da je tek ko celo noc stoji neenakomeren slabih 10sekund.Ce vrocega vzges teh tezav ni.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr dec 10, 2008 10:16 pm

Ne boš verjel ampak jaz sem imel enake simptome na petki....dve leti nihče ni pogruntal kaj bi blo narobe... nastavljena faza....obnovljena črpalka.....nove šobe.....generalka na motorju.....nič. Ko si ga vžgal hladnega je 5 sekund tresu ko nor in kadil svetlo modro.....nato je dobil tipičn kovinski dizl zvok in se peljal normalno....
Za šalo sem enkrat šeč nardit dodatne kable za grelne svečke (od releja dalje) in lej ga zlomka.... nasljednje jutro več ni mel težav....edina razlaga ki se mi poraja je, da vse svečke niso vredu žarele zaradi starih dotrajanih kablov.....
Ali pa.. enako je delal jeep pred obnovo pumpe......vžgal v prvo potem pa kašljav....vzrok je v moji temi oz. na hitro....padanje nafte.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 Sr dec 10, 2008 10:42 pm

ves kaj je pomoje:newem moja laicna razlaga je da v prvih parih sekundah ketna se ni tolko napeta-razteguje jo olje ko napolni sponar in takoj potem se spravi v fazo al newem...
PS:to je zacel takoj drugo jutro delat ko smo ga v fazo dali...
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Sr dec 10, 2008 10:50 pm

Čuj lisko....kulk pa ma tale tvoj 2,5l TD elektronike notr? Kaj ima s to elektroniko krmiljeno?

LP!

p.s.: Keri letnik je to?
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr dec 10, 2008 10:57 pm

TrijoAdijo je napisal/-a:Čuj lisko....kulk pa ma tale tvoj 2,5l TD elektronike notr? Kaj ima s to elektroniko krmiljeno?

LP!

p.s.: Keri letnik je to?


96 letnik....
Elektronike nima kaj dosti ampak očitno dovolj....Nad gas ročico ima nekaj kjer prideta dve žici (tist je verjetn za EGR ventil da ve v kateri poziciji je gas....videt je kot neki potencijometer) potem pa gredo še tri žice v pumpo.....in tam mu nastavlja predvžig in pa verjetno hladnemu doda plin.....(recimo stari reno ima na motorju prav v glavi bimetal , ki je z zajlo povezan na gas ročico pumpe.....in ko je mrzel pritegne ter malo našpana gas ročico...)tu pa očitno to dela elektronika oz. neki elektro magneti ali kaj.... na prvi šobi ima senzor klenkanja....oz. nek senzor ki spremlja predvžig al neki tazga....
Slika
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Sr dec 10, 2008 10:59 pm

Aja...ups...sem prebral da ma neki elektronike na pumpi...ampak kaj? Morda kakšen senzor za temp. goriva? Al pa karkoli?

LP!
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Sr dec 10, 2008 11:10 pm

A mater mu..Spregelj prejšnji post..Torej.....ima "senzor" položaja ročice plina....in verjetno elektronski regulator pritiska...oz..nekaj podobnega....

Zdej, če je pumpa v fazi..oz...če je vse v fazi,potem bi ti svetoval, da se zapelješ do majstra ki je pumpo pa dize rihtal. On bo najbolje vedu,kaj je žnaral po pumpi, kaj je menjal, kaj je pustu in predvsem...kaj ni nastavu. Se spomnim,ko sem na 1.8D dal pumpo pucat...pa je majster neki tudi v njej zamenju...Avto je topel lepo užigal...ko je bil pa hladen, je pa kake dve minuti trokiral pa se zaganjal. Nazadnje sem k njem nazaj pelal kr cel avto...pa je neki gledu, pol je pa malo regulator pošlatu....:) pa je avto hladen vžigu lepš ko topel :):)

LP!
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Sr dec 10, 2008 11:12 pm

Aja..pa če se ne motim...ti tega prej ni delal...tak da sem 100% da je narobe nekaj na tajmingu ko je motor hladen.

LP!
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr dec 10, 2008 11:35 pm

Lisko, tko men bencinar isto dela, pa dela že 4 leta, tko da sem se na to navadil.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Če dec 11, 2008 12:07 am

nebivedu je napisal/-a:Lisko, tko men bencinar isto dela, pa dela že 4 leta, tko da sem se na to navadil.

Nebivedu že že.....samo če je na novo skupi narjeno pa neki serje.....veš da ti dekl dvigne :twisted:

TrijoAdijo prej sploh ni vžigal:D Oz. polet je še blo nekak....ampak je vseen trokiral....pol ko je mal hladnej ratovalo pa je prvo verglal kake 5 sekund nato pa začel kašljat in če mu nisi takrat dal poln gas niti vžgal ni.....pa še pol je trokiral dokler ni lufta ven spravo.....tak da kak bi dejansko moglo bit niti reč ne morem:D Ampak za moje pojme tole ni nekak normalno.....edino mogoč da se mora malo vlaufat vse skupaj....bom videl...če ne bo bolje (ali celo slabše) bom šel mal do majstra , drgač pa svaka mu čast avto gre ko raketa.
:shock:
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če dec 11, 2008 12:28 am

Kaj pa kak zaug? SI vse prav priklopil, ker zgleda, kot da ti na začetku ne vklopi kakega zauga ali česa.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Če dec 11, 2008 12:40 am

nebivedu je napisal/-a:Kaj pa kak zaug? SI vse prav priklopil, ker zgleda, kot da ti na začetku ne vklopi kakega zauga ali česa.

Točno tak zgleda ja.....sam verjem da je vse kot mora bit:) Drgač ne bi vžgal s prve ko sem ga sestavil in tud preveril sem vse;) Sej kot sem napisal.. stari golfi so imeli ročni čok..... petka ima bimetal ki mu doda gas ko je hladen... jeep pa že ima neko blesavo elektroniko , ki jo jaz tko al tko najbolj sovražim. :D
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Če dec 11, 2008 1:13 pm

Hm...Probaj hladnga vžgat z gasom. Če bo laufu normalno, pol te tale zaug za hladnga neki j**e.

LP!
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Če dec 11, 2008 7:39 pm

TrijoAdijo je napisal/-a:Hm...Probaj hladnga vžgat z gasom. Če bo laufu normalno, pol te tale zaug za hladnga neki j**e.

LP!

Sej če mu daš malo gasa se lepo obrati dvignejo......stopalka za gas reagira kot smodnik....v trenutko se odzove :)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov