Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
ven0m
Uporabnik
 
Prispevkov: 1324
Pridružen: Po jun 11, 2007 12:21 pm
Kraj: Maribor

Utripajoča lučka za akumulator - Audi 80

Napisal/-a ven0m Po dec 29, 2008 3:22 am

Pozdravljeni,

pravkar sem se pripeljal domov iz ljubljane. Po 3 urni vožnji po avtocesto mi je pričela 2 km pred domom utripati lučka za akumulator.

Zanima me kaj to pomeni, ali da je prevelika napeost ali premala napetost, ali je z alternatorjem kaj narobe ali je z akumulatorjem kaj narobe. Če je to razvidno iz tega, ali to pomeni neka vsesplošna napaka v elektro sistemu od avta. Kr ta je pod dokaj velikim stresom v tem avtu zaradi akustike?

Če je že kdo to imel z tem avtom ter kakšna je standardna kapaciteta akumulatorja za ta avto?

Akumulator je bil menjan pred 1im mescom za 70Ah GZBP akumulator. Ko pa sem avto kupil pred enim letom pa je bil nek "bullpower" 66Ah akumulator.

Avto:

Audi 80 1.6
B4 93 letnik
ADA motor
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Po dec 29, 2008 3:33 am

altenator....akumulator ni če se hočeš pa prepričati pa izmeri kolk da od sebe ko je avto vgasjen...12.6 more dat...če je pa vžgan pa od 13-14 voltov....
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
ven0m
Uporabnik
 
Prispevkov: 1324
Pridružen: Po jun 11, 2007 12:21 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a ven0m Po dec 29, 2008 3:45 am

Ko je vžgan 11.5, to sem preveril predn sem šal v hišo, ko je avto bil v prostem teku.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po dec 29, 2008 8:02 am

ven0m je napisal/-a:Ko je vžgan 11.5, to sem preveril predn sem šal v hišo, ko je avto bil v prostem teku.

No potem imaš rešitev na dlani......alternator ne da dost od sebe.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Po dec 29, 2008 9:03 am

Sicer enostavno vprašanje, pa več možnosti. Če je šla ena celica pri novem akumulatorju v kratki stik, deluje kot Zener dioda in preprečuje alternatorju porast napetosti. Še najbolje bi bilo pri električarju preveriti zadevo. Lahko so pa samo diode v alternatorju, to je cca 35€ plus delo pri električarju.
 
Uporabniški avatar
Gregamax
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 525
Pridružen: Po jun 05, 2006 9:12 pm
Kraj: Metlika

Napisal/-a Gregamax Po dec 29, 2008 9:05 am

Definitivno alternator! Mel isti problem na polotu! Med vožnjo prižgala lučka in nato do doma še ostale kar so se lahko ter nato doma crknil! Šla mi je pa diodna ploščica na alternatorju!
 
Uporabniški avatar
ven0m
Uporabnik
 
Prispevkov: 1324
Pridružen: Po jun 11, 2007 12:21 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a ven0m Po dec 29, 2008 12:52 pm

Imam še prejšnji akumulator doma, bom še sprobal z tistim, da izklučim možnost da je res kaj z akumulatorjem.

Zadevo sem tudi že poiskal, da vidim kako izgleda:

Slika

Bom še sam malo pogledal da vidim če lahko zadevo zamenjam sam.

Drugače pa imam še eno vprašanje.

Ali je to mogoče posledica, da sem gor priklopil 70Ah akumulator ali, ker je v avtu 2,4k WRMsa kaj posledično potegne iz akumulatorja in alternatorja 200A toka. Ali je alternator enostavno dotrajal?
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Po dec 29, 2008 1:13 pm

To bi forumi za muziko v avtu kaj več vedeli. Edino, če je slabo pritrjena klema ti takole diode skuri. Tudi navedena moč mi je čudna, to pomeni pri ene 27A FET-ih kar 10 tranzistorjev paralelno, pa še to pri 20°C in peak ne pa RMS? Tehnika gre naprej.
 
Uporabniški avatar
ven0m
Uporabnik
 
Prispevkov: 1324
Pridružen: Po jun 11, 2007 12:21 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a ven0m Po dec 29, 2008 1:15 pm

2 ojačevalca:

Aurora 1600.1 monoblock 1400WRMs
Lancar Vibe 250.4 za sistem 1000WRMs

Kleme tudi niso slabo pritrjene. Torej to da bi akustika dokrajčla alternator se izkluči?
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po dec 29, 2008 2:04 pm

ven0m je napisal/-a:2 ojačevalca:

Aurora 1600.1 monoblock 1400WRMs
Lancar Vibe 250.4 za sistem 1000WRMs

Kleme tudi niso slabo pritrjene. Torej to da bi akustika dokrajčla alternator se izkluči?

Ne čisto.....ko sem še jaz imel muziko v avtu (aurora 800....nek stereo 2x150 sinusa....lcd+dvd), neonke na podvozju...100Watne žarnice.....je krtačke alternatorja požrlo vsake tri mesce.....sedaj ko tega ni več je že leto in pol mir....

Vsekakor porabniki vplivajo na delovanje alternatorja in njegovo prejšno odpoved (obraba ščetk)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
ven0m
Uporabnik
 
Prispevkov: 1324
Pridružen: Po jun 11, 2007 12:21 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a ven0m Po dec 29, 2008 2:56 pm

Torej je možnost samo da je samo do te mere pobralo ščetke da ni več kontakta?
 
mit 406
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: Pe dec 05, 2008 5:32 pm

Napisal/-a mit 406 Po dec 29, 2008 3:03 pm

treba razdret pa videt. če si ne zaupaš, raje komu pelji.
krtačke in diode se močno grejejo kadar čez njih teče 200A. ampak saj jih verjetno nikoli ne.. ;)
LP, Mitja
 
Uporabniški avatar
ven0m
Uporabnik
 
Prispevkov: 1324
Pridružen: Po jun 11, 2007 12:21 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a ven0m Po dec 29, 2008 3:11 pm

To vprašanje me pa še vedno muči, da akumulator večje kapacitivnosti nima vpliva na alternator?

Torej 70Ah namesto 66Ah kot je blo prej, alternator je menda original za 65Ah vsaj tak je razvidno iz etke.

Edit:

Pravkar sem avto postavo v garažo in še enkrat zmero napetosti. V prostem teku je dal akumulator od sebe 11,5V. Bom vzel alternator narazn in pogledal diodno ploščo, mogoče je šla samo kaka posamična dioda (upam).
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po dec 29, 2008 4:02 pm

Jaz mislim da so samo ščetke zanič....sam regler s ščetkami ne bi smel bit drag....menjal ga boš tako ali tako. Trej zgubit nimaš kaj če samo ščetke (regler) probaš prvo menjat, pol pa se odločat dalje.....brezveze si je na začetku delat stroške če sploh ne veš zakaj.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
mit 406
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: Pe dec 05, 2008 5:32 pm

Napisal/-a mit 406 Po dec 29, 2008 6:54 pm

velikost akumulatorja nima veze. v etki je določen samo najmanjši, ki bo še zmogel zagon štarterja, porabnike v mirovanju,.. tudi če bi dal 150Ah, bi med polnjenjem še vedno vlekel manjši tok kot tvoja muska.
200A pa alternator vseeno ne zmore, torej ti, kadar nabiješ do kraja, prazni akumulator. kolko časa ti zdrži veš ti sam, če pa nimaš problemov s praznenjem akumulatorja pa nisi z ozvočenjem niti blizu dvem kilovatom.

krtačke se vidi že na daleč če so prekratke, diode moraš pa zmerit z inštrumentom. razdri pa boš videl.
LP, Mitja
 
Uporabniški avatar
ven0m
Uporabnik
 
Prispevkov: 1324
Pridružen: Po jun 11, 2007 12:21 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a ven0m Po dec 29, 2008 10:20 pm

V vezavi še imam dodan kondenzator in če je muzika tako kot je med redno vožnjo na 1/2 glasnosti se kondenzator prazni do 11V med vožnjo.

Opazil sem še oznako na alternatorju 35/90A. To je mogoče maximalen tok ki ga lahko premore alternator?
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po dec 29, 2008 11:39 pm

verjetno oz. na hitro 35A lahk daje skoz 90A pa je maximalen tok kaj ga premore.....vsaj na hitro sklepam iz oznak, ki si jih podal.
Lej ne kompliciraj več.....idi do avtotrgovine in povprašaj za regler za tvoj avto.....prijazen prodajalec te bo uprašal za tip in ali ima dva ali en kabel(ni mus da te bo ker lahk je sam en model....V glavnem to kar sem ti označil na slikci. Stane pa par evrov ali pa do 20.....minimalen strošek.
Menjaj prvo to in boš videl kaj se bo zgodilo......v vsakem primeru tud če boš komplet alternator obnavljal boš tko ali tko to menjal.....če boš pa to menjal že prej pač potem ne boš....Ampak verjem da je to 90% napak na alternatorju. Men je že kolektor pobralo (nardilo taki žleb da sem na koncu moral že met ščetke podložene da je sploh imelo stik) pa še kaj druga kot ščetke niso crknile.....
Slika
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
ven0m
Uporabnik
 
Prispevkov: 1324
Pridružen: Po jun 11, 2007 12:21 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a ven0m To dec 30, 2008 12:20 am

Zadeva odmontirana:

Slika

Slika

Slika

Ta del ki si ga označo je ta z krtačkama ja ki pa so seveda že obrablene do konca:

Slika

Če pa bo že treba obnova pa bom popizdo, ker teh 4ih šraufov se ne da nikakor odtegnit :? Že tak sem skoraj rodil polek vseh ostalih šraufov samo je šlo, ampak ti, to pa ni več smešno :x

Slika

Jutri grem vprašat do avto vabiča če se da ta del dobit nadomesten drugače pa k jarcu naročit novega in potem bomo vidli dalje.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To dec 30, 2008 1:47 am

Glede na to da je že kolektor zjahan (se vidijo utori) in pa da je alternator razmeroma lahko snet z motorja...ti svetujem da nabaviš samo krtačke (regler) in zložiš nazaj. V primeru da ne bo bolje ga še vedn lahk demontiraš (po slikci mašine ni preveč težko) , med tem časom pa najdeš drugega dobrega na odpadu.
P.S. svetujem pa ti da greš do avto rome.....vse kar sem jaz še do sedaj iskal sem dobil pri njih.....no izjema je jeep :D
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh To dec 30, 2008 2:01 am

Regulator je verjetno Boschev, zato povprašaj pri kakem ki ima zastopstvo oziroma tablo za Bosch avto-komponente.
V Mariboru je en naprimer tam pri nekdanjem Talisu, kjer so sedaj na novo zgradili stanovanja. Tudi blizu nekdanjega "Tuš cash&carry".
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 1 gost