alen89 je napisal/-a: Kako je s stroški?
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Čudi me, da ste kljub okvari, ki se je že pokazala še naprej uporabljali ročno zavoro. V koliko pa boste napisal za katero vozilo sprašujete, pa vam bomo lažje svetovali.
Lep pozdrav
alen89 je napisal/-a:Se opravičujem, sem pozabu napisat ker avto mam.
Gre za golfa IV 1.8 letnik 98, zadaj so diski.
esem je napisal/-a:Če ti povsem normalno dela nožna zavora, je vzrok verjetno v bovdnu (zajli, žici) ročne, ki je kje zlomljen ali je znotraj žica natrgana in ne vrača.
To lahko sam preveriš
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Pri vašem vozilu se redkogdaj zgodi ( se pa tudi ), da je potrebno zamenjati žice ročne zavore. V večini primerov zablokira zavorni cilinder - vzvod ročne zavore. Potrebno je demontirati zavorni cilinder, podreti, ščistiti, zamenjati tesnila in semering vzvoda ročne zavore vse skupaj obilno namazati z ATE mastjo in sestaviti. Glede na to, da ste v zgornjem postu omenil polivanje z vodo, pa zamenjajte zavorne ploščice ( so pregrete ), preverite ali je zaradi temperature spustil semering na kolesnem ležaju.
Lep pozdrav
alen89 je napisal/-a:
Nožna dela normalno ja.
Nekaj časa se mi že mal bol na trdo ročna zateguje...oziroma tak nekak čudno...
Je možno da je to vzrok glede na to da samo eno kolo zašteka?
Kje lahko to vidim?
esem je napisal/-a:alen89 je napisal/-a:
Nožna dela normalno ja.
Nekaj časa se mi že mal bol na trdo ročna zateguje...oziroma tak nekak čudno...
Je možno da je to vzrok glede na to da samo eno kolo zašteka?
Kje lahko to vidim?
Verjetno bo kar to. Skloni se in med kolesom in blatnikom najdi zajlo (kot pri biciklu, le debelejša/močnejša) in primerjaj (primi in glej trdoto/prožnost) obe strani , ko je ročna spuščena (dobro spuščena tudi na slabi) in ko je zategnjena in spet ko je spuščena. Hkrati še poglej, če je kje nalomljena (kot!), poškodovana. Če so večje razlike, je to.
Če pa avto nujno rabiš (prazniki), se da morda ročno dovolj popustit, če z roko zrukaš zajlo in malo popusti. Parkiraj na ravnem v prvi, pa bo do nasl. tedna.
alen89 je napisal/-a:Pri zadnjem desnem kolesu...ko zategnem ročno do konca in jo odpustim mi tam noče odpustit in še kar drži...včeraj se je zadeva tako segrela da mi je začelo goreti iz zavor...k sreči sem pravi čas pogasil in ni bilo večjih poškodb.
Čez čas pa je zavora popustila.
GTI_Fan je napisal/-a:alen89 je napisal/-a:Pri zadnjem desnem kolesu...ko zategnem ročno do konca in jo odpustim mi tam noče odpustit in še kar drži...včeraj se je zadeva tako segrela da mi je začelo goreti iz zavor...k sreči sem pravi čas pogasil in ni bilo večjih poškodb.
Čez čas pa je zavora popustila.
Še preden sem post in odgovore prebral do konca sem si pri sebi mislil: "ta ima po vsej verjetnosti golfa"
Imam namreč identičen problem - izkazalo se je, da ne povrača vzmet na vzvodu na katerega je na čeljust pritrjena zajla od ročne. Naj bi bila ta napaka kar standrdna. Rešitev še iščem, če pa jo kdo pozna, prosim z besedo na dan...
esem je napisal/-a:alen89 je napisal/-a:
Nožna dela normalno ja.
Nekaj časa se mi že mal bol na trdo ročna zateguje...oziroma tak nekak čudno...
Je možno da je to vzrok glede na to da samo eno kolo zašteka?
Kje lahko to vidim?
Verjetno bo kar to. Skloni se in med kolesom in blatnikom najdi zajlo (kot pri biciklu, le debelejša/močnejša) in primerjaj (primi in glej trdoto/prožnost) obe strani , ko je ročna spuščena (dobro spuščena tudi na slabi) in ko je zategnjena in spet ko je spuščena. Hkrati še poglej, če je kje nalomljena (kot!), poškodovana. Če so večje razlike, je to.
Če pa avto nujno rabiš (prazniki), se da morda ročno dovolj popustit, če z roko zrukaš zajlo in malo popusti. Parkiraj na ravnem v prvi, pa bo do nasl. tedna.
Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 14 gostov