Avto: VW Vento (Golf III) 1.8 GL, l. 1993, prevoženih cca. 185.000 km
Problem: Slab teden dni se je pojavljalo nekakšno rožljanje nekje pri jermenu (menjan slabih 10.000 km nazaj). Žal z ogledovanjem nisem nič drugega posumil kot to, da mi je kak kamenček ali kaj podobnega vrglo v kak ležaj in da je rožljalo, tako ali tako sem tik po novem letu mislil avto peljati na redni servis, odstopanj pri občutku med vožnjo namreč ni bilo. Tudi kakšnih madežev v garaži ni bilo. Sem pa cca. 14 dni nazaj pregledal vse nivoje tekočin in so bili OK.
Včeraj pa se zvečer peljem na šiht in tik preden avto parkiram, ko zmotam volan, se zasliši "tuljenje" pumpe, ko obračam volan. Avto sem ugasnil in letel delat. Ko zjutraj pridem do avtomobila, je bila spodaj pod njim lužica. Odprem pokrov in vidim, da je okoli posode za dolivanje servo tekočine vse mastno. Tudi vrh (zunanji del!) pokrova je bil masten. Na relaciji med službo in domom (cca. 15 km) sem se vmes vstavil pri dveh mehankarjih, ki sta mi rekla da je najverjetneje šla pumpa za servo volan. Volan med vožnjo ni bil popolnoma nič trši. Ampak mene nekaj bega: pumpa je (če stojiš pred havbo) na levi strani spodaj pod motorjem in jermeni. Posoda za dolivanje tekočine pa je na desni strani ob akumulatorju in tukaj je naokoli vse mastno, kot da bi kaj špricalo. Tam kjer naj bi bila pumpa ni mastnega nič! Kolikor sem lahko vse skupaj pregledal, nisem videl da bi bila ali posoda ali kaka cev počena. Nivo olja je bil na minimumu. Ko pokličemo enega majstra, mi pove, da naj volan (avto pa ugasnjen) parkrat obrnem v obe smeri do konca, nakar res nivo olja še bolj pade (pod minimum). Olje je bilo pa tudi nekoliko spenjeno. Olje sem dolil in počakal par ur, da se stanje umiri, sedaj pa ne vem kako naprej. Avtomobila po tem še nisem zalaufal.
Kakšni so kaj možni scenariji, da ne bi kar direktno pumpe menjal?
Za mnenja bom zelo hvaležen
