Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
allen1988
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Sr jan 07, 2009 9:43 pm

Clio 1995 problemi

Napisal/-a allen1988 Sr jan 07, 2009 10:29 pm

Zdravo, mam par težav s cliotom upam da mi bo kdo lahko svetoval

1.Gretje dela slabo oz. začne greti po kakih 15min ko se mašina segreje pa še to piha bolj mlačen zrak.Prebrov sem že dost takih tem kjer piše da je je pečka,ali pa sta 2 cevi zapacani k gresta v kabino če bi lahko kdo pokazu na sliki kje približno sta te cevki.

2.Visoka poraba 10-12l kombinirane vožnje, zanima me če ima ta letnik še einšpric

3.Osvetlitev števca je bol švoh oziroma se začne lučka tam pri 50km/h, varovalke sm že preveru pa ni blo nč boljše


Hvala za vaše odgovore
Priponke
DSC00193.JPG
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr jan 07, 2009 10:34 pm

MA že tvoj clio števec temparature motorja? Pride motor na delovno temparaturo? Se na mestu kaj pozna ( recimo če stojiš na mestu začne pihat bolj toplo? )

Probaj ga hladnega vžgat ob enem pa tipaj debelo cev , ki gre iz motorja na hladilnik (zgoraj na hladilnik), če se cev segreva enako kot motor potem je unilčen termostat. Če pa postane motor že vroč(približno 60 stopinj) cev pa je še vedno hladna potem je termostat OK in je treba iskat napako drugje.....ponavad zamašena pečka.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
lumpii
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: Ne mar 04, 2007 9:21 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lumpii Sr jan 07, 2009 10:43 pm

Zadeva je sledeča.
Pečka gretja kabine je zabasana s svinjarijo. ( v kolikor je vode dovolj otiroma je sistem odzračen) - pogosta zadeva pri starih renojih, ker po parih letih kar blato rata v vodi-antifrizu.

Glede osvetlitve je pa tko, v števcu so še žarnice in so pač pocrkale, standard.
Podreti je potrebno armaturo , vzet števec ven in zamenjaš kar vse žarnice in to je to. ( zadeva nima veze z varovalkami).


Zadeva je 100% taka kot sem ti jo napisal, ker sem imel kar veliko takih renojev.
E60 525dA M-Optic, 2005
 
allen1988
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Sr jan 07, 2009 9:43 pm

Napisal/-a allen1988 Sr jan 07, 2009 10:43 pm

Ne nimam števca temperature, občutek mam da skos isti zrak piha tudi ko stojim, bom jutri še enkrat preveril.

To me zanima ima ta clio frgazer? ker baje bi lahko biu razlog za porabo diza ?
 
Uporabniški avatar
lumpii
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: Ne mar 04, 2007 9:21 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lumpii Sr jan 07, 2009 10:46 pm

allen1988 je napisal/-a:Ne nimam števca temperature, občutek mam da skos isti zrak piha tudi ko stojim, bom jutri še enkrat preveril.

To me zanima ima ta clio frgazer? ker baje bi lahko biu razlog za porabo diza ?

Razlog za tolikšno porabo je lambda sonda, pa po vsej verjetnosti še zamašen katalizator
E60 525dA M-Optic, 2005
 
allen1988
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Sr jan 07, 2009 9:43 pm

Napisal/-a allen1988 Sr jan 07, 2009 10:52 pm

Aha, kakšen biu biu pa strošek za to zrihtat
 
Uporabniški avatar
lumpii
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: Ne mar 04, 2007 9:21 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lumpii Sr jan 07, 2009 11:14 pm

allen1988 je napisal/-a:Aha, kakšen biu biu pa strošek za to zrihtat

Lambda sonda če se ne motim te pride za ta avto okoli 60€. ( daš univerzalno not, le pazit moraš koliko kontaktov ima - mislim da 2 ).
E60 525dA M-Optic, 2005
 
Uporabniški avatar
Pavka
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 702
Pridružen: Po okt 16, 2006 4:08 am
Kraj: IZLAKE

Napisal/-a Pavka Sr jan 07, 2009 11:15 pm

Pečka je okrog 50€, delo pa verjetno tudi nekaj takega. Katalizator pa je okrog 200€
Bolje se je slabo peljati kakor dobro hoditi
 
jakob.percic
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 54
Pridružen: To jan 06, 2009 1:38 am

Napisal/-a jakob.percic Sr jan 07, 2009 11:22 pm

lej js ti lahko povem is lastnih iskušen da za bolše gretje daj en karton pred hladilnik (kiler) pa da bo pokriv cev hlabilnik
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr jan 07, 2009 11:26 pm

Prej ko odkrijete toplo vodo ti priporočam da ugotoviš če pride motor do delovne temparature......
Ne boš verjel pred leti sem imel enak problem.......motor se ni segrel.....ni bilo gretja.....motor je skoz letel pod "zaugom" posledično pa je imel porabo 11+.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
allen1988
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Sr jan 07, 2009 9:43 pm

Napisal/-a allen1988 Če jan 08, 2009 12:30 am

ja kako pa naj ugotovim če pride do delovne temperature ?? kazalca namreč nimam, jz sm si tko reku dokler bo avto delu ga bom meu pol gre pa magari za dele ker če menjam katalizator pa to sondo+kkšn servis je takoj 400€, za ta denar pa bi se najdu že ker v bolšem stanju
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6591
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan Če jan 08, 2009 9:00 am

allen1988 je napisal/-a:ja kako pa naj ugotovim če pride do delovne temperature ?? kazalca namreč nimam, jz sm si tko reku dokler bo avto delu ga bom meu pol gre pa magari za dele ker če menjam katalizator pa to sondo+kkšn servis je takoj 400€, za ta denar pa bi se najdu že ker v bolšem stanju


Pozdravljeni

Hja vždrževanje vozila je strošek neglede koliko je vozilo vredno. Kot so vam že svetovali preverite cevi, da vidide če termostat deluje, lambdo vzemite ven in jo preverite če je fizično poškodovana, katalizator pa je lahko vgrajen tudi univerzalni ( ki je občutno cenejši ). v koliko se vam računica ne izide, pa ga pustite za razervne dele in nabavite drugo vozilo.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
allen1988
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Sr jan 07, 2009 9:43 pm

Napisal/-a allen1988 Če jan 08, 2009 2:51 pm

Hvala vsem za pomoč
 
Uporabniški avatar
_YUGO-GVX_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1583
Pridružen: Po mar 21, 2005 3:20 pm
Kraj: Črnomelj

Napisal/-a _YUGO-GVX_ Če jan 08, 2009 4:10 pm

če misliš, da za teh 400€ namesto za servis daš za drug avto boš imel še večja j***a. je ceneje tega porihtat in pol sigurno vozit, kot pa drugega mogoče še kaj več rihtat.
litr bencina, litr olja ;)
 
allen1988
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Sr jan 07, 2009 9:43 pm

Napisal/-a allen1988 Če jan 15, 2009 11:09 pm

Evo spet se javlam, gretje sm porihtu pečka je bla čist zapacana, tko da zdej ql dela žarnice zamenjene, avto je pogledu mal kolega k je mehanik pa prav da je sonda ok.
Glede delovne temperature pa res nebi vedu, motor je vroč po 20min vožnje.
Sm pa naredu en test, na čist prazn tank sm tanku 22l, pa sm naredu 230km pa še to je bilo relacija tam 90-100brzina čist tu mač k da mam bmw 330d :D
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Če jan 15, 2009 11:17 pm

poraba se vedno gleda na polni tank oziroma tankaš polnega do čepa daš kilometre na nulo ko maš kesl prazn natankaš spet polnega...tolko litrov kokr si natankal odšteješ od volumna kesla ter to cifro deliš...
npr...45 litrov je kesl,naredil si 550km,natankal si 42.5 litra

križni račun:
550km......42.5l
x ......45l
550×45=rezultat potem še deliš s 42.5 in imaš točno porabo
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
litlleracer
Novinec
 
Prispevkov: 382
Pridružen: To jun 12, 2007 5:53 pm
Kraj: ilirska bistrica

Napisal/-a litlleracer Če jan 15, 2009 11:21 pm

no evo js mam tui cliota let.96 1.2 motor in lhko recem, da ta tvoj prevc rabi :?
js nardim z mojim polnim tankom(se pravi okrog53l) od 550 do 650km....
pa ga lih ne sparam 8)
....so just trust me........let me drive.......
 
Uporabniški avatar
ronnie
Novinec
 
Prispevkov: 260
Pridružen: Ne feb 11, 2007 1:18 pm

Napisal/-a ronnie Pe jan 16, 2009 7:19 am

allen1988
kdaj si nazadnje svečke menjal?
in ali je motor pri pospešvanju zelo len?
 
svadreb
Uporabnik
 
Prispevkov: 880
Pridružen: Če apr 21, 2005 9:25 am

Napisal/-a svadreb Pe jan 16, 2009 9:00 am

im nobody je napisal/-a:poraba se vedno gleda na polni tank oziroma tankaš polnega do čepa daš kilometre na nulo ko maš kesl prazn natankaš spet polnega...tolko litrov kokr si natankal odšteješ od volumna kesla ter to cifro deliš...
npr...45 litrov je kesl,naredil si 550km,natankal si 42.5 litra

križni račun:
550km......42.5l
x ......45l
550×45=rezultat potem še deliš s 42.5 in imaš točno porabo


Opa, opa - kle 45l nima kej delat!!!! Dejanski volumen posode za gorivo nima nobene veze s porabo.

Če si ti za 550km porabil 42,5l, pomeni, da si za 100km porabil 7,73l goriva.
Križni račun:
550km.................... 42,5l
100km...................... X l

Torej: (100 x 42,5) : 550 = 7,727272727272
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Pe jan 16, 2009 2:40 pm

maš prav ja tamle sm zajebal :lol: :lol: morš da 100km notr ja ;) ;)
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov