lepo pozdravljeni.Polo še vedno ne vžge!PREVERJAL:VŽIGALNO TULJAVO,RAČUNALNIK,AINŠPRIC DELA.Ampak šekar ni odkrita napaka zakaj ne da iskre?OPIS SLEDEČEGA:ELEKTRIKE PRIDE IZ RAČUNALNIKA DO VŽIGALNE TULJAVE-PREVERIL Z PROB LAMPCO!NATO SEM STAKNIL ČINČE IZ VŽIGALNE TULJAVE IN POČASI DODAJAL KONTAKT PA JE IZ VŽIGALNE TULJAVE VRGLO ISKRO.NATAKNIL KABLNE NAZAJ AVTO ZAVERGLAL PA SPET NE,DA NČ OD SEBE,PREVERIL MASO NA RAČUNALNIKU VSE ŠTIMA TAKO KAKOR JE TREBA NI PA ISKRE!!!NEKDO MI JE REKEL,DA IMA POLO NEKAKŠEN SENZOR IN DA JE NAJVERJETNEJE CRKNU?A MOGOČE KDO VE KJE NAJ BI SE NAHAJAL TA SENZOR,AJA PA DA NE POZABM MOJ POLO NIMA KODA KLUČA TKO DA TO TUD NE PRIDE V POŠTEV L.p. Andrej
Teli motorji so radi zaribali...
Ali imaš naknadno izdelan odušnik iz pokrova ventilov????
Original motor tega nima in nekatere niso vpoklicali nazaj in tem je vsem motor zaribal....ker ga je pač "napihnilo"....
Če si odklopu kable iz VN dela cinšpule, ter verglov in da je dajalo vn iskre , je nevarnost da zakuriš motorni računalnik. (zakaj? Vsa energj, ki se nakopič v cinšpuli gre čez en tranzistor, ki vklučuje cinšpulo, zato ga pa skur)
lahko pa je nek nastavek na ključavnici za vžig crknu.blo je enkrat na mojmu tako...kontakt-enkrat je bil enkrat ne, vžgal pa ni nikol.pol pa smo vlekli do serviserja in je popravil takrat za bivših 8000 sit
preveri zaščito na kablih proti radiskim motnjam (neka kovinska zadeva okoli kabla, odstrani dol pa potem probaj lahko da ti iskra prebija na maso skozi to zaščito in ne na svečko.