Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
lumpii
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: Ne mar 04, 2007 9:21 pm
Kraj: Ljubljana

Re: polnjenje akuja

Napisal/-a lumpii Po jan 12, 2009 12:35 pm

lenivec je napisal/-a:torej kak se polni tisti akumulator ki je kao brez vzdrževanja? pač samo priklopiš. al je treba kaj plastiko razdret in so spodaj kaki pokrovčki za odpret tudi?


Mislim da se ta lahko vrže le še v smeti ( če nisi ekološko osveščen).
Ta akumulator sploh nima narejeno za dovivat vodo.....
E60 525dA M-Optic, 2005
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh Po jan 12, 2009 12:41 pm

Kljub temu ga lahko priklopiš na polnilec, pa bo kar bo. Če se bo napolnil je vredu, drugače pa po drugega. Razen če se ti ljubi vrtat luknje vanj. Z vrtalnikom na ročni pogon seveda.
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
C5
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 91
Pridružen: To nov 02, 2004 3:56 pm

Napisal/-a C5 Po jan 12, 2009 12:58 pm

Odpri celice pred polnjenjem.
Plastični pokrov po vsej dožini, na sredini, ene 4cm širok. Držijo se ga čepki s spodnje strani. Verjetno bodo ostali v luknjah, torej jih izvleči. Dolij destilirano vodo, toliko, da pokriješ celice, ki so na vrhu suhe, za ene 5 mm.

Potem pa polnilec ...

Tudi ko je na beli oznaki se ga da prav lepo napolniti.
Pa da ne bi res kaj vrtal ...


LP
 
Uporabniški avatar
lumpii
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: Ne mar 04, 2007 9:21 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lumpii Po jan 12, 2009 1:01 pm

C5 je napisal/-a:Odpri celice pred polnjenjem.
Plastični pokrov po vsej dožini, na sredini, ene 4cm širok. Držijo se ga čepki s spodnje strani. Verjetno bodo ostali v luknjah, torej jih izvleči. Dolij destilirano vodo, toliko, da pokriješ celice, ki so na vrhu suhe, za ene 5 mm.

Potem pa polnilec ...

Tudi ko je na beli oznaki se ga da prav lepo napolniti.
Pa da ne bi res kaj vrtal ...


LP


Če nima za dolivat vode se lahko zgodi, da če je suh ( brez elektrolita) da mu ga med polnjenjem raznese ( najprej ga napihne).
E60 525dA M-Optic, 2005
 
Uporabniški avatar
seeman66
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 782
Pridružen: Sr okt 05, 2005 10:16 pm

Napisal/-a seeman66 Po jan 12, 2009 3:22 pm

C5 je napisal/-a:Odpri celice pred polnjenjem.
Plastični pokrov po vsej dožini, na sredini, ene 4cm širok. Držijo se ga čepki s spodnje strani. Verjetno bodo ostali v luknjah, torej jih izvleči. Dolij destilirano vodo, toliko, da pokriješ celice, ki so na vrhu suhe, za ene 5 mm.

Potem pa polnilec ...

Tudi ko je na beli oznaki se ga da prav lepo napolniti.
Pa da ne bi res kaj vrtal ...


LP


Bolje je prej napolniti aku in potem doliti destilirano vodo.

lp
 
Uporabniški avatar
_YUGO-GVX_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1583
Pridružen: Po mar 21, 2005 3:20 pm
Kraj: Črnomelj

Napisal/-a _YUGO-GVX_ Po jan 12, 2009 3:36 pm

aja? :roll: od kdaj se pa to dela tako :?:

kolikor sem sam opazil je pri teh brez-vzdrževanja akumulatorjih fora to, da prej crkne in grš kupit novega. ker še zmeraj je to navaden svinčen akumulator...
litr bencina, litr olja ;)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po jan 12, 2009 4:15 pm

_YUGO-GVX_ je napisal/-a:aja? :roll: od kdaj se pa to dela tako :?:

kolikor sem sam opazil je pri teh brez-vzdrževanja akumulatorjih fora to, da prej crkne in grš kupit novega. ker še zmeraj je to navaden svinčen akumulator...

Pozabi....
Sam imam tak aku in kao nima vzdrževanja.....ko je bil star pol leta je avto začel se matrat pri Hladnem vžigu nesel sem ga na amsz (pooblaščen servis) in majster je samo vtrgal tist pokrovček dol ( ne bom razlagal da je uničil vse čepke kaj je možno) pogledal celice....nekaj premeril in rekel da je OK.
Nasljednjo jutro podobna zgodba....avto komaj kaj vžgal.....ampak samo prvi vžig in ko je bil hladen potem vredu.....
Šel na drugi amzs kjer je majster v avtu premeril zagonski tok (kok vzame štarter in ob kok tem pade napetost) , tok in voltažo polnjenja....in voltažo v mirovanju....dal mi je rezervni aku....in drugi dan se je zgodba ponovila....no na konc se je izkazalo da je bil štarter....
Mam celo video kako je vžigal in na koliko je padla napetost (za trenutek celo na 9V) ....ampak samo prvi zagon ko je stal prek noči.....vsi ostali vžigi so bili ok.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh Po jan 12, 2009 4:21 pm

Lenivec, a imaš to mogoče Bosch Silver?
Ker jaz ga (100Ah) nikakor ne znam odpreti.
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 131 gostov