Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
lumpii
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: Ne mar 04, 2007 9:21 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lumpii Pe jan 16, 2009 8:35 am

litlleracer je napisal/-a:
mit 406 je napisal/-a:jp, omvju pripelje petrolova cisterna...verjetno ista kakor petrolu na drugi strani avtoceste... primer: lukovica


alpa petrolu od omvja cisterna;)

uglavn sm teu sam povedat da sam delam na omv-ji in vem ksne so razmere na ravbarkomandi....nafto dobijo po 3 do 4x na dan po 40000l....tku da verjetnu bi imel se kdu iste tezave...lohku pa da je blu sam tu pika na i,da je prslu do tvojh tezav

Prvič ko vidim petrolovo cisterno na našem OMW-ju preneham točit nafto.
Bomo že nekaj boljšega našli...
E60 525dA M-Optic, 2005
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1940
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 Pe jan 16, 2009 8:47 am

Jaz osebno zaupam le Agipu in MOL-u. Prvi vozijo gorivo iz Italije, drugi pa iz Madžarske. Pa baje, da imajo MOL-ovo gorivo tudi na 24/7 pumpah.
Antiznačkar po prepričanju
 
Volvo power
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Pe jul 18, 2008 1:05 pm
Kraj: kočevje

Napisal/-a Volvo power Pe jan 16, 2009 10:15 am

To da je Petrolova in OMV nafta eno in isto je totalen brc v temo. Jaz tankam kamion skoraj vsak dan, imam pa kartico OMV in Magna, tako da lahko tankam kjer pač nanese in moram reč da je med tema dvema pumpama že na oko velika razlika. Nafta od OMV je bolj temno rumene barve in pri tankanju se peni ko hudič, medtem ko petrolova nafta je skoraj prozorna in se ne peni nič pri tankanju. Na firmi imamo 15 kamionov in zanimivo je predvsem to, da kadar so temperature pod nulo imajo težave pri vžiganju samo tisti, ki tankajo pri OMV, sam se izogibam OMV-ja v zimskem času, če se le da.
 
Uporabniški avatar
primozek68
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1983
Pridružen: Če dec 18, 2008 8:50 pm

Napisal/-a primozek68 Pe jan 16, 2009 10:21 am

Sam za info. OMV je pokupil 600 cistern nafte državnih zalog v Ortneku, katere se menjajo na 5 let. Taista nafta gre tud na Petrol. Se prav je to nafta, ki je bla 5 let v podzemnem rezervoarju.

Agip pa vozi iz Trsta in Venezie.
 
Uporabniški avatar
scoop
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: Po jan 12, 2009 1:26 pm
Kraj: Črnomelj

Napisal/-a scoop Pe jan 16, 2009 10:28 am

Jerch_ je napisal/-a:mel podobne simptome na dizlu in so mi vžigalne nevem kaj zamenjali za mal drobiža in je avto začel vžigat pri -15 v stotinki..
malo mi smrdi, ker si (zaenkrat) osamljen primer.. sicer pa kako lahko določi serviser, da so v nafti primesi? je bil mogoče filter kriv?


Tocno tako,... A ti je on opravil brezplacno analizo nafte, medtem ko pri Petrolu baje stane 300 Eur ?!?...
Peugeot 407, 2.0 HDI
 
kixs
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 760
Pridružen: Sr feb 09, 2005 5:06 pm

Napisal/-a kixs Pe jan 16, 2009 10:30 am

Ce se prav spomnem, je v eni temi bilo napisano, da ima Agip gorivo od Petrola!!

Kdo ima zdaj prav!?

BTW:
OMV, OMV, OMV............. in NE OMW!! :o
Slika
 
Uporabniški avatar
scoop
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: Po jan 12, 2009 1:26 pm
Kraj: Črnomelj

Napisal/-a scoop Pe jan 16, 2009 10:34 am

OMV al pa OMW,... Vem pa, da kadar se peljem cez srbijo moram VEDNO tankat na OMVju,... Ce tankam na tem madzarskem MOLu al pa kaksem srbskem, mi takoj zacne pisat Depolution system faulty.... Nekaj takega,...
Peugeot 407, 2.0 HDI
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz Pe jan 16, 2009 11:17 am

Tako je. Enako kot da bi rekel da imata nafta pa kurilc popolnoma različen izvor, zato ker je eden izmed njiju obarvan in se na oko vidi razlika.
 
Volvo power
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Pe jul 18, 2008 1:05 pm
Kraj: kočevje

Napisal/-a Volvo power Pe jan 16, 2009 11:45 am

lenivec je napisal/-a:
Volvo power je napisal/-a:To da je Petrolova in OMV nafta eno in isto je totalen brc v temo. Jaz tankam kamion skoraj vsak dan, imam pa kartico OMV in Magna, tako da lahko tankam kjer pač nanese in moram reč da je med tema dvema pumpama že na oko velika razlika. Nafta od OMV je bolj temno rumene barve in pri tankanju se peni ko hudič, medtem ko petrolova nafta je skoraj prozorna in se ne peni nič pri tankanju. Na firmi imamo 15 kamionov in zanimivo je predvsem to, da kadar so temperature pod nulo imajo težave pri vžiganju samo tisti, ki tankajo pri OMV, sam se izogibam OMV-ja v zimskem času, če se le da.


si že slišal za besedo aditiv? npr aditiv proti penjenju recimo.... in nafta je ševedno ista pa če ti opaziš nevem kake razlike. če neverjameš si pa dobavnice poglej pa malo vprašaj šoferje ki nafto vozijo. pa ti bo vsak lepo razložil. men se prav nelubi več dopovedovat strokovnjakom ki vidijo nevem kake razlike. eno je domišlija eno pa dejstvo
delal na omv in sem tut enkrat nekega vodilnega al kaj je bil lepo zjebal z vprašanjem kak je lahko omv nafta oh in sploh če je pa iz istih cistern kot petrolova. ded ni vedel kaj bi odgovoril ker enostavno ni mel kaj odgovorit.


Zakaj pa potem OMv ne dodaja aditivov proti penjenju :lol:
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5034
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Pe jan 16, 2009 12:17 pm

lenivec je napisal/-a:
el_diablo je napisal/-a:pa vedno je veljalo da ma omv odlično nafto

če ma a isto kot petrol....
tisti ki trdijo da ma omv oh in sploh živijo v svojem svetu

daj ne bluzi :!: žalostno je da delaš na pumpi pa ne veš zakaj se gre(zdi se mi da si nekje napisal, da delaš na pumpi)

skratka: v kopru res da natočijo iz enega rezervoarja v avto cisterne, ki razvažajo tako na petrol kot na omw; VENDAR_TE CISTERNE NATO ZAPELJEJO VSAKA NA SVOJO STRAN, KJER JIM DODAJAJO DODATKE; PETROL SVOJE, OMW SVOJE.....

razlika je že v tem, da je omw. nafta do -28, petrolova pa do minus 22 .....torej poanta je v dodatkih........

Ti je sedaj bolj jasno.......če ti ni, ti zrihtam šoferja od Bubniča, te bo s sabo vzel ko gre natakat...."stotko" pa vozijo iz Avstrije ......Petrol pa je 98 vozil iz Češke....
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Pe jan 16, 2009 1:08 pm

OMV nafta je sranje...sem zaradi OMV-jeve nafte imel probleme na prejšnjem avtu. Povrh vsega sem vedno, ko sem tankal na omv-ju, po dveh do treh tankih izpraznil naftni filter, sem poleg nafte vedno opazil smeti in vodo. Ko sem to naredil pri Petrolu, je bilo tudi vode in smeti, ampak samo za vzorec. Tak da mene OMV NE vidi...če mi sfali nafte...se raje v tank poščijem.

Pa še to: Ko sem delal še na prejšnji firmi in ko smo delal nočno, je vsak "talent" ki je tankal na OMV-ju imel zjutraj težave z vžigom. Ostali, ki smo tankal na Petrolu, pa brez problemov.Sam tega je že ene štiri leta nazaj...Temperature pa so bile okoli -20.

@čare: Kaj pa če so na servisu dali pumpo obnovit? Ker obnova pumpe pri enem od mojstrov tam dol na Primorskem al tam nekje (ne bom delal reklame) košta od 250 pa do 650€ (odvisno kaj je narobe).

LP!
 
iztok04
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 48
Pridružen: Sr avg 28, 2002 7:46 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a iztok04 Pe jan 16, 2009 1:14 pm

BTW, kolikor vem, Bubnič ni več prevoznik za OMV že kakšne pol leta, ampak vozijo neke češke cisterne.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Pe jan 16, 2009 3:14 pm

ja najbrž da v Kopru natankajo cisterno potem pa se mal ustavijo in dolivajo mal aditivov potem pa na pumpo??Ja valda!!Potem bi kamion naredil eno furo na dan!

@trijo adijo tudi sam sem pomislil na obnovo njegove pumpe samo 99% sem da pooblaščenec ne bo dal pumpe obnavljat za neznano stranko,če pa je stranka poznana pa sigurno da bojo zrihtal najcenej.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 110 gostov