Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
mandra
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 29
Pridružen: Ne feb 01, 2009 9:53 pm

Peugeot partner 2.0 HDI mrtvo območje pedala za plin

Napisal/-a mandra Ne feb 01, 2009 10:39 pm

Letnik 2002, 200.000 km. Naenkrat je nastalo mrtvo območje pedala za plin med prostim tekom in 1000 obrati, zato pri dodajanju plina motor dobesedno butne iz praznega teka (750 obratov) na okrog 1000 obratov - okrog 2 cm hoda pedala :shock: . To se kaže med vožnjo kot cukanje. ko obrati padejo pod 1000 obratov in spet dodaš plin, posebno med vzratno vožnjo, ko kolesa močno zagrabijo in imaš občutek, da bo odtrgalo polosi. Motor sicer dela normalno, tako v prostem teku, kot nad 1000 obrati. Motor se vrti v območju med 750 in 1000 obrati samo, kadar računalnik sam dodaja plin, naprimer med vožnjo v klanec v 1. prestavi brez pedala za plin. Na uradnem servisu ne vedo, kaj bi bilo narobe. Odpravili so me rekoč, da je to povsem normalno. Sumim regulator plina, to je vrtljivi regulator, ki ga upravlja pletenica pedala za plin. Prosim za nasvet oziroma kdo bi to lahko popravil.
gumiflex
 
mandra
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 29
Pridružen: Ne feb 01, 2009 9:53 pm

Peugeot partner 2.0 HDI, mrtvo območje pedala za plin

Napisal/-a mandra Če feb 05, 2009 5:46 pm

Omenjeni regulator plina ni vzrok. Isposodil sem si dva enaka od karamboliranih vozil. Pri obeh se kaže enaka motnja, kot pri originalnemu. :cry:
 
mit 406
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: Pe dec 05, 2008 5:32 pm

Napisal/-a mit 406 Pe feb 06, 2009 9:58 am

--
ne vem pod kaj nazivaš regulator, če je to potenciometer za gas, potem glej spodaj. če ne pa preglej potenciometer, verjetno zdrsana drsna uporovna plast.

če pa praviš da je potenciometer ok, potem ne ostane drugega kakor slabi stiki na konektorjih. preglej vse konektorje, prekrivi kontakte da bojo imeli stik in našpricaj s kontakt sprejem.

bom pogledal popoldne na našga hdija kako ima narejeno, nisem še nikoli posvečal posebne pozornosti temu.
LP, Mitja
 
mandra
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 29
Pridružen: Ne feb 01, 2009 9:53 pm

Peugeot partner, 2.0 HDI, mrtvo območje pedala za plin

Napisal/-a mandra Pe feb 06, 2009 5:32 pm

Da, to je vrtljivi potenciometer, ki ga vrti pletenica (zajla) za plin (gas). Vendar skorajda ni mogoče, bi imela dva rabljena potenciometra z dveh karamboliranih vozil različnih letnikov popolnoma enako motnjo. :roll:
 
mit 406
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: Pe dec 05, 2008 5:32 pm

Napisal/-a mit 406 So feb 07, 2009 7:42 pm

jp, tudi jaz dvomim v to.
gledam našega, ima samo 4 kontakte. nisem vlekel narazen da bi pomeril kaj je kaj, na pamet pa težko kaj rečem, ker nisem avtoelektrik.
si pogledal kontakte? seveda je okvara lahko kje čisto drugje... čudno da se ne oglasi noben pežomojster.

menjaj serviserja in poročaj kako bodo rešili.
LP, Mitja
 
mit 406
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: Pe dec 05, 2008 5:32 pm

Napisal/-a mit 406 Po feb 09, 2009 8:14 am

APP senzor je vezan direktno na ecu. :( če niso kontakti in če je app ok, potem kar računaj na menavo ecuja.

prilagam potek testiranja APPja.
Priponke
untitled.JPG
LP, Mitja
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Po feb 09, 2009 8:51 am

ECU nima lukenj in ne more delati tovrstne napake. To lahko dela periferija, npr električna loputa, ali kakor ima že narejeno dajanje gasa preko potenciometra.
 
mandra
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 29
Pridružen: Ne feb 01, 2009 9:53 pm

Peugeot partner, 2.0 HDI mrtvo območje pedala za plin

Napisal/-a mandra Po feb 09, 2009 5:49 pm

Izmeril bom napetosti. Ali mora motor med meritvijo teči ali je dovolj samo kontakt (meritev med 1 in 4, ko mora biti pedal pritisnjen do konca)?
 
mit 406
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: Pe dec 05, 2008 5:32 pm

Napisal/-a mit 406 Po feb 09, 2009 8:25 pm

@joztom: hja, res je da na tak način težko crkne, vendar možno pa je! sam sem imel podobne težave. seveda bi bilo pametno napako iskati še kje drugje.

@ŠF: dovolj je samo konktat. prva meritev je pri odklopljenem konektorju, ostale pa pri priklopljenem. z dovolj finimi merilnimi kabli boš verejtno lahko prišel zraven, če ne pa imej dovolj ošiljene špice in probaj na fino preluknjat žice da prideš do bakra - ne pretiravaj, da ne strgaš izolacije.
pri prvi meritvi meriš maso, pri drugi napajanje - to bo verjetno ok.
pri naslednjih meritvah pa meriš delovanje. podane so samo končne vrednosti, važno pa je da se napetosti zvezno spreminjajo s položajem pedala. naj nekdo počasi pritiska pedal medtem ko ti meriš.
ker je potenciometer dvojni, je pomoje eden za spodnje območje vrtljajev, en pa za zgornje. ti imaš težave s spodnjim območjem, torej enim od teh dveh. verjetno bo težava v slabih stikih ali mrzlih lotih na sami plati računalnika. app je verjetno ok, ker si ga menjal.
za zgornjimi trdivami ne morem 100% stat, saj nisem še nikoli delal tega niti slišal za podobne težave. vse to sklepam iz podatkov iz autodate - sheme in slike ki sem jo prilepil. lahko kdo potrdi moje domneve?
LP, Mitja
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom To feb 10, 2009 7:52 am

Malo preveri, če je LMM zapacan in len. Čiščenje zelo pazljivo s sprayem in absolutno brez dotikanja!!
Priponke
Partner_LMM.pdf
(48.13 KiB) Prenešeno 212 krat
 
mandra
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 29
Pridružen: Ne feb 01, 2009 9:53 pm

Peugeot partner, mrtvo območje pedala.

Napisal/-a mandra To feb 10, 2009 7:43 pm

Joztom, kaj pomeni kratica LMM in kakšno funkcijo ima ta naprava, kje se naha itd. Dobro bi bilo tudi na splošno v forumu razložiti kratice, da bo razumljivo čim širšemu krogu bralcev, saj nas je večina, ki nam HDI okolje ni kaj dosti znano niti nimamo možnosti, da bi se z teorijo elektronsko krmiljenih motorjev bolje seznanili. Zanimati se začnemo šele, ko se kaj pokvari in nihče ne zna popraviti.
 
mandra
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 29
Pridružen: Ne feb 01, 2009 9:53 pm

Peugeot partner mrtvo območje

Napisal/-a mandra To feb 10, 2009 8:13 pm

Joztom, na sliki je senzor vleka zraka (AMS - air mass sensor), kajne? So ga menjali na servisu, pa je bilo isto. Dali so starega nazaj.
 
mit 406
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: Pe dec 05, 2008 5:32 pm

Napisal/-a mit 406 To feb 10, 2009 9:24 pm

LuftMaseMesser==AirMassSensor... 8) zato je dal sliko da se vidi kaj je.

tester ne pokaže ničesar?
LP, Mitja
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Sr feb 11, 2009 10:13 am

Bolj na slepo ugibamo, vsak mojster dizeljnov na servisu to iz rokava strese. Še vedno ne vem za kateri tip motorja gre, ker imam samo Citroen dostop. Na sliki je električni ventil na črpalki, ki lahko sunkovito odpira, ampak to bi tudi nagajalo v klanec brez gasa. Kako po žici gas prenaša na loputo mi ni jasno, ker nimam dizeljna, verjetno ta motor na loputi ne teče rad zvezno. V klanec ti obrate dvigne regulator prostega teka, torej mešanica se dela zvezno brez luknje.
Priponke
Diesel_delČrpalke.pdf
(90.41 KiB) Prenešeno 68 krat
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Peugeot partner 2.0 HDI mrtvo območje pedala za plin

Napisal/-a TrijoAdijo Sr feb 11, 2009 11:55 am

Štefan Franc je napisal/-a: Prosim za nasvet oziroma kdo bi to lahko popravil.


Pooblaščeni servis...ob predhodnem priklopu na tester.

p.s.: Da se ti ni pletenica malo razrahljala...

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
mit 406
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: Pe dec 05, 2008 5:32 pm

Napisal/-a mit 406 Sr feb 11, 2009 12:57 pm

a ima dizel sploh loputo? a ni uravnavanje obratov kar z ajnšpricom?
zraka itak vzame kolikor ga turbina napumpa, potem pa stisne in špricne nafto v cilinder?

tudi peugeot ima eservice box. ista zgodba kakor pri citroenu, samo da ti rata nastavit jezik.
LP, Mitja
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Sr feb 11, 2009 1:06 pm

mit 406 je napisal/-a:a ima dizel sploh loputo? a ni uravnavanje obratov kar z ajnšpricom?
zraka itak vzame kolikor ga turbina napumpa, potem pa stisne in špricne nafto v cilinder?

tudi peugeot ima eservice box. ista zgodba kakor pri citroenu, samo da ti rata nastavit jezik.


Ja itak da dizl nima lopute.Kaj jo pa potrebuje? Obrati se uravnavajo z vbrizgom goriva. Sicer dotičnega avta ne poznam, ampak bi rekel, da ga mu ga gas pedal nekaj svira oz. potenciometer v nejm ali na njem ali kakorkoli pač že ima narejeno. Zato pa pravim...servisni tester je treba priklopit pa pedal z njim stestirat.

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
mandra
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 29
Pridružen: Ne feb 01, 2009 9:53 pm

Peugeot partner mrtvo območje pedala

Napisal/-a mandra Sr feb 11, 2009 5:29 pm

Tester, tako so mi rekli, ne pokaže ničesar. Napravil sem meritve po zgornji tabeli z statičnimi položaji konektorja in pedala: vse b.p. Napravil sem še dinamične meritve:
pin 1 - 4 : ob enakomernem vrtenju potenciometra napetost v celotnem območju enakomerno narašča od začetnih o,4 V do končnih 3,7 V
pin 2 - 4 : ob enakomernem vrtenju napetost enakomerno narašča od začetnih 0,2 V do nekje 0,31 V. Na tem mestu napetost izginja - prekinja. Od nekje 0,32 V pa spet enakomerno narašče do končnih1,85 V.
Iz teh ugotovitev je mogoče sklepati, da je potenciometer na določenem mestu prekinjen ali izrabljen, kar ne bi bilo čudno glede na miljone gibov, ki jih je že opravil..
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Sr feb 11, 2009 5:43 pm

am men neki ni jasno,ce ma na pedalu potenciometer?kaj mu bo poj zajla?
al ma zajlo na pedalu pa pol potenciometer v motornem prostoru (meni nelogicno,sj nima lopute da bi jo z zajlo odpiral)
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Sr feb 11, 2009 6:24 pm

@ŠF: Potem je s potenciometrom nekaj narobe. Če prekinja ga je potrebno menjat...z novim.

@abbe:
Verjetno ima pedal za gas posebej in potenciometer posebej, oboje pa skupaj povezano z zajlo. Potenciometer je povezan z ECu-jem,ki glede na dobljen signal, določa vbrizg goriva.

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 4 gostov