Shebo je napisal/-a:Pejd na servis k Romanu Lesjaku v Zbure pri Škocjanu. Ne pa na te čungalunga pooblaščence...
slavkot1 je napisal/-a:aja moj golf kot sm reku nima variabilnih lopatic ampak ma ta waste gate vam se lopatice odperajo in zaperajo in tako regulira tlak turbime men pa ta waste gate mimo turbine spušča izpuh ki ima pa samo ta n75 ventil ki mu daje podtlak samo lahko da je tudi waste gate kej zarjavel pa da se ne premakne kot sm reku na vag comu bi blo treba probat
slavkot1 je napisal/-a:Shebo je napisal/-a:Pejd na servis k Romanu Lesjaku v Zbure pri Škocjanu. Ne pa na te čungalunga pooblaščence...
Ej veš kaj ti bom reku model je d**** po celi črti!!! Pelal smo k njemu servise delat in vse kul, dokler nazadnje pred 3 leti ko sm pelu na servis tja gledam mal mašino že doma k sm žarnico menu pol pa pelm k njemu servis delat in ko sm šu iz delavnice se neki po telefonu poment pa nazaj pridm pa opazm da manka znakec VW na uni plastiki od motorja in model kr zatrjevou da on ni odtrgu sam se pa tut ni k za uno plastiko dol snet maš 3 vijake in noben ni niti blizu unga krogca biu. Računalnik ma pa nek str je tut on že pred 3 leti prklopu pa je znou sm to povedat da preveč povne turbina ni vedu kaj je narobe ne nč povrh vsega je pa isto računu kokr na berusu za menjavo olja pa to tko da njega se sm izogibejte da nebo še kake druge stvari popalu npr olje za zavore k sposobn je vsega. Za une ventile pa to menat je pa tko če po avtocesti ko se pelm prtisnem gas ga držim ene 5-7 sekund pa pol na hitr spustim p spet prtisnem pa spet tko dolgo držim se nč ne daje v safe mode kokr pa več kot ene 10 sekund držim gas v povnu al pa sm pov pa da gre preko 150 pa prec v safe mode vrže. Neki ma tle veze s tem waste gateom k spušča izpuh mimo turbine kar povzroči padec tlaka sam zdj to je lahko od precvikane cevke do tega n75 ventila pa počene membrane v wastegateu tko da je preveč tega da bi jst tko na blef vse menu. Če ma kdo vag com pa da bi se mu dalo prklopt pa je v bližini dolenjske bi biu hvaležn če se oglasi pa da mi prklop pa se zapelemo pa da razbere kaj je narobe ko vrže v safe mode pa je problem rešen
AndrejD je napisal/-a:slavkot1 je napisal/-a:Shebo je napisal/-a:Pejd na servis k Romanu Lesjaku v Zbure pri Škocjanu. Ne pa na te čungalunga pooblaščence...
Ej veš kaj ti bom reku model je d**** po celi črti!!! Pelal smo k njemu servise delat in vse kul, dokler nazadnje pred 3 leti ko sm pelu na servis tja gledam mal mašino že doma k sm žarnico menu pol pa pelm k njemu servis delat in ko sm šu iz delavnice se neki po telefonu poment pa nazaj pridm pa opazm da manka znakec VW na uni plastiki od motorja in model kr zatrjevou da on ni odtrgu sam se pa tut ni k za uno plastiko dol snet maš 3 vijake in noben ni niti blizu unga krogca biu. Računalnik ma pa nek str je tut on že pred 3 leti prklopu pa je znou sm to povedat da preveč povne turbina ni vedu kaj je narobe ne nč povrh vsega je pa isto računu kokr na berusu za menjavo olja pa to tko da njega se sm izogibejte da nebo še kake druge stvari popalu npr olje za zavore k sposobn je vsega. Za une ventile pa to menat je pa tko če po avtocesti ko se pelm prtisnem gas ga držim ene 5-7 sekund pa pol na hitr spustim p spet prtisnem pa spet tko dolgo držim se nč ne daje v safe mode kokr pa več kot ene 10 sekund držim gas v povnu al pa sm pov pa da gre preko 150 pa prec v safe mode vrže. Neki ma tle veze s tem waste gateom k spušča izpuh mimo turbine kar povzroči padec tlaka sam zdj to je lahko od precvikane cevke do tega n75 ventila pa počene membrane v wastegateu tko da je preveč tega da bi jst tko na blef vse menu. Če ma kdo vag com pa da bi se mu dalo prklopt pa je v bližini dolenjske bi biu hvaležn če se oglasi pa da mi prklop pa se zapelemo pa da razbere kaj je narobe ko vrže v safe mode pa je problem rešen
Prevod ?
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 17 gostov