Scorp84 je napisal/-a:Pri vztrajniku, če je uničen, z višjim gasom avto še bolj pošteno zatrese. Tebi pa tega ''še'' ne počne.
Kokr si opisal imaš simpotme uničenega vztrajnika, ali pa tudi ne. Vztrajnik bi se moral od zunaj tudi slišati, če maš v leru in sam minimalno dvigneš obrate in pustiš gas, se bo slišal tak kovinsko ropatojoč zvok. Obnaša pa se kot da sploh nebi imel moči, pa še obrate naglo izgubi, če hočeš močnejše startati.
Sam kot ti opisuješ, nam vztrajnik ni tako pošteno zatreslo motor v prostem teku, je pa vsen mal zatreslo.
Če je vztrajnik, se sčasoma tudi pojavi problem ker ne moreš pol prestavljati v višji hitrosti od 60. Oz. so nasploh bili problemi pri prestavljanu, je pa zaradi tega velika možnost da uničiš menjalnik oz. diferencial. Lahko se ukrivi gred menjalnika in ti olje pušča. No to se je nam zgodilo ampak hvalabogu menjalnik in vse dela, sam olje rahlo pušča in je vsake tolk časa treba doliti.
lancia hf je napisal/-a:Če so nosilci motorja bi pri speljevanju in v ovinkih pokalo, saj bi se cel motor premikal. Drugače pa lahko pogledaš, odpreš pokrov motorja in malo bolj nasilo spelješ, kolega ti pa gleda če se kaj motor prav preveč premika.
da hype je napisal/-a:lancia hf je napisal/-a:Če so nosilci motorja bi pri speljevanju in v ovinkih pokalo, saj bi se cel motor premikal. Drugače pa lahko pogledaš, odpreš pokrov motorja in malo bolj nasilo spelješ, kolega ti pa gleda če se kaj motor prav preveč premika.
Pa kolega mora bit vspred ti pa v prvo
Po forumu brska: motom in 18 gostov