Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
kiki13
Novinec
 
Prispevkov: 322
Pridružen: Ne nov 16, 2008 8:11 pm

servisi na 30000 km

Napisal/-a kiki13 Po feb 02, 2009 1:02 pm

Zanima me, kaj menite o servisnih intervalih menjave olja na 30000 km. Vozim dva renaulta in sicer dci (kupil novega) in bencinarja (1.6 16 V-kupil rabljenega). Težava se pojavljajo predvsem pri mehanikih, ki dajejo različne podatke. Nekateri pravijo, da olje nikakor nima več takih lastnosti po 30tk, zato ga je treba menjati prej. Drugi mehaniki pravijo, da motorji brez težav z enim oljem naredijo 30tk.
Kaj menite vi?
Sam menjujem olje pri dizlu in bencinarju na 15km, predvsem zaradi turbine pri dizlu, saj baje pravočasna menjava olja tudi vpliva na daljš življensko dobo turbine.
Zanima me tudi, pri koliko km ste menjali turbino (če ste jo že menjali) ter kakšen strošek predstavlja menjava turbine?

Hvala za odgovore.
Kristijan
 
jure dvoršek
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: To apr 22, 2008 2:31 pm

Napisal/-a jure dvoršek Po feb 02, 2009 1:37 pm

Moje mnenje: absolutno se strinjam z mehaniki, da olje po 30.000 km nima več takih lastnosti, kot jih ima na začetku. To me ne bo noben prepričal, zato sam vedno menjam olje po 15.000 km. Pa še nekaj, pri novih dizlih, ki imajo filter za saje, se malo vprašajte, kam te saje gredo-nekaj jih sigurno pristane v motornem olju in na koncu motor teče skoraj na mivko...Zato je brez veze šparat na olju, pri osebnem avtu je to max.strošek 100 Eur, se strinjam da na pooblaščenih servisih celo več, ampak, kot rečeno, če sebi privoščim vsak dan svežo pijačo, zakaj pa ne motorju po 15.000 km...???
 
Uporabniški avatar
frgo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 553
Pridružen: So sep 18, 2004 5:11 pm
Kraj: Trebnje

Napisal/-a frgo Po feb 02, 2009 1:46 pm

Mehaniki ali pojma nimajo (po mojih izkušnjah so to izredno nerazgledani in neprilagodljivi ljudje) ali pa se samo delajo, ker se jim splača. To so seveda razni lokalci, ki ne delajo na uradnih servisih in jim takšni intervali direktno odžirajo kruh. Namreč sintetično olje na testih v tovarnah zdrži krepko krepko čez 100kkm brez spremembe lastnosti.

Sicer pogostejša menjava ne škodi, ampak tistim, ki se veliko vozimo je takšen interval zelo pomemben in koristen. Menjava je tako in tako predvidena na 1 leto. Rad bi videl avto, ki zaradi tašnega intervala crkne. Crkne ponavadi vse ostalo, samo motor ne.
 
Uporabniški avatar
/miha\
Novinec
 
Prispevkov: 450
Pridružen: Sr okt 24, 2007 7:39 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a /miha\ Po feb 02, 2009 1:47 pm

Definitivno menjava na 15.000km, ker toliko kolikor je pa olje pomembno za motor ga je vredno menjati.
 
Uporabniški avatar
/miha\
Novinec
 
Prispevkov: 450
Pridružen: Sr okt 24, 2007 7:39 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a /miha\ Po feb 02, 2009 1:50 pm

frgo je napisal/-a:Mehaniki ali pojma nimajo (po mojih izkušnjah so to izredno nerazgledani in neprilagodljivi ljudje) ali pa se samo delajo, ker se jim splača. To so seveda razni lokalci, ki ne delajo na uradnih servisih in jim takšni intervali direktno odžirajo kruh. Namreč sintetično olje na testih v tovarnah zdrži krepko krepko čez 100kkm brez spremembe lastnosti.

Sicer pogostejša menjava ne škodi, ampak tistim, ki se veliko vozimo je takšen interval zelo pomemben in koristen. Menjava je tako in tako predvidena na 1 leto. Rad bi videl avto, ki zaradi tašnega intervala crkne. Crkne ponavadi vse ostalo, samo motor ne.


1. dejstvo: Aditivov v motornem olju zmanjka
2. dejstvo: Pomanjkanje aditivov je smrt za motor, ne takoj, dolgoročno pa 100%

Seveda je važno kakšni kilometri so, ampak ne glede na to pogosta menjava olja ne škoduje ;)

Aja... če si tako prepričan v svojo izjavo glede olja, ga zamenjaj po 100.000 :lol:
Močno dvomim, da bi prišel do 100.000 ;)
 
On
Novinec
 
Prispevkov: 240
Pridružen: Po sep 04, 2006 9:03 pm

Napisal/-a On Po feb 02, 2009 1:52 pm

Moj prijetelj ima cliota dizla in menjava olje na 30000 Km, Če oni tako pravijo pol pa naj bo tako Sedaj ima 130 000 Km in nobenega problema, servisira ga pa redno na pooblaščenem servisu.
 
Uporabniški avatar
frgo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 553
Pridružen: So sep 18, 2004 5:11 pm
Kraj: Trebnje

Napisal/-a frgo Po feb 02, 2009 1:54 pm

Sprašujem te, koliko motorjev je crknilo zaradi podaljšanih servisnih intervalov? Ali so tvoja dejstva osnovana na dejasnkih podatkih iz kakšne avtomobilke tovarne?

Seveda govoriš na pamet, ker se ti zdi tvoje prepričanje najbolj varno.
 
Uporabniški avatar
frgo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 553
Pridružen: So sep 18, 2004 5:11 pm
Kraj: Trebnje

Napisal/-a frgo Po feb 02, 2009 1:57 pm

/miha je napisal/-a:Aja... če si tako prepričan v svojo izjavo glede olja, ga zamenjaj po 100.000 :lol:
Močno dvomim, da bi prišel do 100.000 ;)


Celo v revozu tečejo takšni motorji in olje ne spremeni lastnosti tudi po 100kkm. Jaz pa svoj avto servisiram po navodilih proizvajalca. Verjemi, da je predpisani interval za proizvajalca večkratno varen. Za vsak slučaj pa v navodilih priporočajo pogostejšo menjavo pri težjih pogojih delovanja.
 
Uporabniški avatar
/miha\
Novinec
 
Prispevkov: 450
Pridružen: Sr okt 24, 2007 7:39 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a /miha\ Po feb 02, 2009 2:02 pm

frgo je napisal/-a:
/miha je napisal/-a:Aja... če si tako prepričan v svojo izjavo glede olja, ga zamenjaj po 100.000 :lol:
Močno dvomim, da bi prišel do 100.000 ;)


Celo v revozu tečejo takšni motorji in olje ne spremeni lastnosti tudi po 100kkm. Jaz pa svoj avto servisiram po navodilih proizvajalca. Verjemi, da je predpisani interval za proizvajalca večkratno varen. Za vsak slučaj pa v navodilih priporočajo pogostejšo menjavo pri težjih pogojih delovanja.


Mogoče že tečejo, ampak zato, da testirajo motor in ne olje. Sigurno ima ta motor tokokrog olja izveden drugače (zunanji filtri, vedno novo olje, ...). Olje po 100.000km 1000000000000% nima enakih lastnosti kot na začetku. V motorju se stalno generirajo delci in če se olje in filtrov ne menja je ŠTALA.
 
Uporabniški avatar
/miha\
Novinec
 
Prispevkov: 450
Pridružen: Sr okt 24, 2007 7:39 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a /miha\ Po feb 02, 2009 2:04 pm

frgo je napisal/-a:Sprašujem te, koliko motorjev je crknilo zaradi podaljšanih servisnih intervalov? Ali so tvoja dejstva osnovana na dejasnkih podatkih iz kakšne avtomobilke tovarne?

Seveda govoriš na pamet, ker se ti zdi tvoje prepričanje najbolj varno.


Jaz sem SLIŠAL od mehanika (če je res pač ne morem vedet), da je renault šel raje nazaj na 15.000km, ker so turbine crkovale tudi pri 110.000km.
 
Uporabniški avatar
frgo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 553
Pridružen: So sep 18, 2004 5:11 pm
Kraj: Trebnje

Napisal/-a frgo Po feb 02, 2009 2:09 pm

Renault ima za vse motorje servisne intervale na 30kkm in pika. Preveč verjamete mehanikom.
 
Uporabniški avatar
frgo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 553
Pridružen: So sep 18, 2004 5:11 pm
Kraj: Trebnje

Napisal/-a frgo Po feb 02, 2009 2:12 pm

/miha je napisal/-a:
frgo je napisal/-a:
/miha je napisal/-a:Mogoče že tečejo, ampak zato, da testirajo motor in ne olje. Sigurno ima ta motor tokokrog olja izveden drugače (zunanji filtri, vedno novo olje, ...). Olje po 100.000km 1000000000000% nima enakih lastnosti kot na začetku. V motorju se stalno generirajo delci in če se olje in filtrov ne menja je ŠTALA.


Takšni motorji tečejo, ker se testira olje in nimajo zunenjega dovoda olja. Olje zdrži brez sprememb lastnosti veliko čez 100kkm. Ne mislim ti še enkrat ponovit.
 
Uporabniški avatar
Žiiga
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 643
Pridružen: Če feb 01, 2007 9:17 pm
Kraj: Ljubljana Bežigrad

Napisal/-a Žiiga Po feb 02, 2009 3:07 pm

frgo... čisto vsak mehanik in tudi marsikater na višjem položaju v Renaultu ti bo povedal da je to nič drugega kot marketinška poteza. Kdo pa nebi kupil vozila, za katerega bi bili servisi predvideni na vsakih 100k... VSAK... nič servisov pomeni veliko manj stroškov.

Več kot priporočljivo je menjavati olje rajši na 15k ;)
Slika
Koni Sport Adjustable Dumpers, Renault sport CV axles, Renault sport suspension arms with powerflex, Williams front subframe, Williams cams, Custom made hydraulic hoses, custom made exhaust system
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Po feb 02, 2009 4:15 pm

.....kaj pa (pri dizlih) ko se v karterju nafta nabira :?:

...menjava na 10.000 in :!:
 
Uporabniški avatar
dnovak24
Uporabnik
 
Prispevkov: 858
Pridružen: Ne nov 12, 2006 7:32 pm

Napisal/-a dnovak24 Po feb 02, 2009 4:20 pm

jaz menjavam olje vsako leto. Letno prevozim okoli 15 tisoč.
 
Uporabniški avatar
kiki13
Novinec
 
Prispevkov: 322
Pridružen: Ne nov 16, 2008 8:11 pm

Napisal/-a kiki13 Po feb 02, 2009 4:41 pm

Sam sem začel temo zaradi tega, ker se mi zdi smešno, da imajo avtomobili 120tk, pa so bili samo trikrat na servisu zaradi olja.
Ko sem kupil clia dci, so mi rekli, da je dobro menjati olje tudi po začetnih 5tk (sem šel na servis), nato pa na dvajset ali petnajst tisoč kilometrov. Ko pa sem drugič potem pri 22tk prišel na servis v mojem kraju (avtomobil sem kupil drugje), pa so me čudno pogledali, zakaj sem prišel na servis tako hitro. Morali bi videti začudenje, ko so videli, da sem menjal olje že pri 5tk!!!
Megana bencinarja sem kupil rabljenega pred dvema mesecema. Avto super občuvan, res dober, lastnik mi je rekel, da je šel še prej na servis, kot je treba. Ko vidim servisno knjigo, vidim, da ima samo dva redna servisa (prevoženih 85tk), se mi je zdelo smešno (mimogrede: olje v 10-40!!). Prvo kar sem naredil, sem menjal olje in vse filtre. Sedaj bom verjetno menjal tudi pogonski jermen.
Če se vrnemo deset let nazaj, vidimo, da so pri renaultu imeli v avtomobilih olje 15-40, servisni interval 10tk. Ali lahko majhna razlika v olju prinsese dodatnih 20tk??
 
Uporabniški avatar
Cash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2749
Pridružen: Pe apr 16, 2004 7:56 pm

Napisal/-a Cash Po feb 02, 2009 4:43 pm

Tam, kjer testirajo motorje, se olje segreje enkrat in konec, v vsakdanjem življenju pa se olje segreje in ohladi, hmmmm ??? In že pri teh temperaturnih nihanjih olje izgubi nekaj lastnosti. Potem sledijo majhni delci, ki so posledica obrabe motorja, kateri so kot "mivka" v olju in po 100.00km je blato noter --> potem pa ti maži motor z blatom???
Bognedaj, da je turbina noter, katera se vrti tudi do 100.000 obratov na minuto :roll:
Seveda pa je odvisno tudi od načina vožnje ;)
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Po feb 02, 2009 4:45 pm

LAHKO menjaš olje na 30.000 kakor predlagajo, vendar če imaš kaj rad motor mu boš kvalitetno in sveže motorno olje privoščil že na 15.000 ;)
-Izjava o olju ki bi zdržalo 100.000 km je pa 100% napačna
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Po feb 02, 2009 5:08 pm

js ga menjujem enkrat na leto. to je cca 30 kkm..ker je avto vozen 95% na relacije menim, da mu nima kaj skodit.

Hyundai je mel vcasih menjavo na 7500km, sam sem delal 6000 km na mesec, mar naj bi bil vsak mesec pa pol na servisu?..kje mam pa čas
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
Cash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2749
Pridružen: Pe apr 16, 2004 7:56 pm

Napisal/-a Cash Po feb 02, 2009 5:14 pm

speedfreak, seveda, če je tak interval. Saj si delal nadstandardno km na mesec, zato moraš nadstandardno pogosteje menjavat olje. Enako je, kot bi hodil vsak dan na pico v picerijo, pa po 10 dneh rekel, ma kaj vam moram res vsak dan plačat? :lol:
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: clio05, Google [Bot], Google Adsense [Bot], motom in 18 gostov