Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
vepar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1611
Pridružen: So jun 05, 2004 6:32 pm
Kraj: nou mejst

pritisk olja- problem

Napisal/-a vepar To feb 03, 2009 8:38 pm

na renault 2.2 dci imam problem z pritiskom olja.
računalnik mi javlja da ga ni dovolj.

smo priklopili gor manometer in v prostem teku pokaže 2bar.
ko pa dodajaš gas skladno z obrati pada pritisk proti nuli..
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare To feb 03, 2009 8:41 pm

čimprej zrihtaj,ker ti motorji zaribavajo na četrti ojnici ravno zaradi mazanja!!
 
valve
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: Pe okt 17, 2008 4:55 pm

Napisal/-a valve To feb 03, 2009 8:41 pm

Kaj ti naj rečem. Ampak ne razumi kot provokacija. Imaš pač Renoja :lol: :lol:
 
Uporabniški avatar
vepar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1611
Pridružen: So jun 05, 2004 6:32 pm
Kraj: nou mejst

Napisal/-a vepar To feb 03, 2009 8:44 pm

bi zrihtal, če bi se komu sanjalo kje začet gledat...
jutri bomo potegnil ven oljno pumpo..če ima kaj veze.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6591
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan To feb 03, 2009 8:44 pm

Pozdravljeni

Demontirajte zbiralec olja " karter ", ščistite sito in zamenjajte oljno črpalko.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
TDI freak
Novinec
 
Prispevkov: 158
Pridružen: Po apr 07, 2003 6:43 pm
Kraj: okolica Celja

Napisal/-a TDI freak To feb 03, 2009 9:09 pm

Poglej če imaš mogoče poškodovan karter, kolegu se je na fordu začela prižigat lučka za olje, potem ko mu je mehanik menjal jermene, ugotovili so da je mehanik ko je menjal jermene dvigalo podložil pod karter in ga poškodoval. ko so poravnali karter se lučka ni več prižgala. ;)
____________________
TDI power rules forever
____________________
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Re: pritisk olja- problem

Napisal/-a tristan01 Sr feb 04, 2009 12:18 pm

vepar je napisal/-a:na renault 2.2 dci imam problem z pritiskom olja.
računalnik mi javlja da ga ni dovolj.

smo priklopili gor manometer in v prostem teku pokaže 2bar.
ko pa dodajaš gas skladno z obrati pada pritisk proti nuli..


Zadeva je sumljiva, verjetno je kriva oljna črpalka, saj ni logično, da z naraščanjem vrtljajev pada oljni tlak. Vsekakor je potrebno narediti kot je napisal Fan. Do servisa pa naj motor miruje da ne bo nepotrebnih stroškov.

LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Uporabniški avatar
MatejW
Uporabnik
 
Prispevkov: 1495
Pridružen: To apr 10, 2007 5:12 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a MatejW Sr feb 04, 2009 12:22 pm

Za prenizek pritisk je lahko kriv tud blokiran fiter olja...
Slika
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr feb 04, 2009 4:33 pm

Podoben problem sem imel jaz......ampak pr men so bili slabi kontakti pritiska pa je bilo v resnici dovolj.
Če boš jemal že karter dol bi spotoma lahko menjal še ojnične....strošek po moje ne bi smel bit prevelik.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
XFX
Novinec
 
Prispevkov: 249
Pridružen: Sr maj 25, 2005 6:55 pm

Napisal/-a XFX Sr feb 04, 2009 5:40 pm

Mah Renault je cudn, jaz sem pri svoji laguni vedno mogu mal vrtet prestavno ročico, ko sem prestavlju iz 1 v 2, da se je mal olje premešu, da ni šlo tok na trdo. :lol:
Slika
 
Uporabniški avatar
vepar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1611
Pridružen: So jun 05, 2004 6:32 pm
Kraj: nou mejst

Napisal/-a vepar Sr feb 04, 2009 6:37 pm

evo najdu vzrok.
razbilo je plastike na balanserju glavne gredi.. tisto je zamašilo sito in ni šlo dovolj olja skozi.
hvala bogu da je to.. ker drugače bi verjetno šel motor kmalu po gobe, ker čde ni tistih plastik se olje preveč peni in gred ni balansirana.

tko da če kdo ve za 2.2 motor ki se prodaja po delih naj me obvesti.
rabim pa 3 plastike od 4ih..
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Sr feb 04, 2009 6:46 pm

saj se mi tud približno ne sanja kako bi to zgledalo samo čim je plastika v olju se sšasoma začne drobit zaradi prežganosti in ravno tako kot se je zgodilo s tvojimi se bo zgodilo z rabljenimi zato ti priporočam nove vse 4
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Sr feb 04, 2009 6:50 pm

čare je napisal/-a:saj se mi tud približno ne sanja kako bi to zgledalo samo čim je plastika v olju se sšasoma začne drobit zaradi prežganosti in ravno tako kot se je zgodilo s tvojimi se bo zgodilo z rabljenimi zato ti priporočam nove vse 4

men tut ne ampak ce ni cn zapletenega bi mogoce jh lahko naredil iz pleha al pa aluminija pac da se nebi cez nekaj casa naredilo isto kot sedaj..
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
vepar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1611
Pridružen: So jun 05, 2004 6:32 pm
Kraj: nou mejst

Napisal/-a vepar Sr feb 04, 2009 7:03 pm

to je fabrško tko narjeno.. in je skos v olju.
polovica kroga je utež, da je okroglo je drug del pa iz plastike da lepo laufa v olju in ga ne peni.

sem razmišljal da bi dal stružit to.. samo pri 5k rpm nebi rad da mi kaj utrga.. pa še teža mora bit ista.

jih je pa razbilo zato ker je bil malo udrt karter in je znotraj ena plasika ki ščiti to.
in verjetno je kak kos te plastike prišel vmes in podrobil te tri..
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 1 gost