Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
tomi5
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: Pe feb 06, 2009 11:54 pm

Lambda sonda-napaka

Napisal/-a tomi5 Ne feb 08, 2009 12:20 pm

Pozdravljeni!
Sem nov na forumu tako da vse lepo pozdravljam.
Imam avto audi A6,l.1999,2.4 V6...
Imam pa sledeč problem ko priklopim avto na računalnik mi javi sledeči napaki:

16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit
P0130 - 35-10 - - - Intermittent
16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1: Malfunction in Circuit
P0130 - 35-10 - - - Intermittent

Sem že malo pobrskal po forumu vendar me vseeno zanima če je potrebno menjati sondi in če je kje mi priporočate(cenovno ugodno,original sondi)...nekaj sem najdu na drugem forumu in me zanima vaše mnenje glede tega "posega": http://www.seatcupra.net/forums/showthr ... ?p=1629955 .Problem je pa ta da avto včasih ne vžge iz prve,iz druge pa vedno,vendar nato zelo nihajo obrati(cca. 2-3s)...tudi temperatura avta se giba med 70-90 stopinj(med vožnjo niha).
Že vnaprej se vam zahvaljujem za odgovore oz. pomoč.
 
Uporabniški avatar
mihaing
Uporabnik
 
Prispevkov: 2874
Pridružen: To okt 21, 2008 9:24 am
Kraj: Slovenc

Napisal/-a mihaing Ne feb 08, 2009 12:25 pm

Priporočam da enostavno zamenjaš z novo. Funkcijo lambda sonde poznaš, torej če ti ne dela kot bi morala na tehničnem nikakor ne poš opravil merjanja izpušnih plinov.

Mislim da pridejo nekaj čez 100 EUR
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Ne feb 08, 2009 12:26 pm

S1 je sonda pred katalizatorjem, torej bližje motorju. S2 je bolj oddaljena in torej za katalizatorjem.

B1 je banka 1, B2 je banka 2. Vrstni motor ima eno banko, torej le B1. V-motor ima dve banki, leve in desne valje, odtod B1 in B2.

Pobriši napaki,se malce zapelji ter ponovno priklopi na tester... ter poglej,katera napaka bo ostala. Drugače pa na testerju lahko lepo vidiš vrednost oz. spreminjanje napetosti lambde sonde in boš le tako hitro videl,katera ne deluje pravilno.

Glede nihanje temperature motorja --> moraš boš zamenjati termostat,ampak kot se spomnim,ga ima nekje pod zobatim jermenom,tako da je pametno zamenjati še jermen ter vse ostalo,ko imaš že vse razdrto.
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
tomi5
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: Pe feb 06, 2009 11:54 pm

Napisal/-a tomi5 Ne feb 08, 2009 12:37 pm

Pred kakšnim mesecem mi je kazalo saamo eno napako B1,napako sem zbrisal sedaj pa mi kaže dve napaki in sicer B1 in B2...prosil bi še da mi priporočate kam menjati sondi in sicer z originalnimi...prosim predlagajte nekoga ki ima cene v mejah normale,ker sem klical na Porsche Verovškova in pravijo da bi bil strošek cca. 400€ ,kar se mi pa zdi občutno preveč.
Še enkrat se vam zahvaljujem za pomoč.
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Ne feb 08, 2009 12:54 pm

Ja tako je.. originalna sonda je nekje okoli 230 eur.... dobiš pa kopijo npr. od bosch-a ali ngk-ja za nekje pol cene originalne (če ti da kdo še kaj popusta poleg)

Kaj boš izbral,je pa tvoja odločitev
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
tomi5
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: Pe feb 06, 2009 11:54 pm

Napisal/-a tomi5 Ne feb 08, 2009 1:01 pm

Avto imam predelan na plin in zato "naj" bi moral imeti originalne sonde,ker bosche naj ne bi bile zanesljive...sedaj me zanima če je to res ali pa so seriserji hoteli zvleči nekaj denarja več...se pravi na original servisu 400€ menjava originalnih sond sploh ni pretirana cena?
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6591
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan Ne feb 08, 2009 8:32 pm

tomi5 je napisal/-a:Avto imam predelan na plin in zato "naj" bi moral imeti originalne sonde,ker bosche naj ne bi bile zanesljive...sedaj me zanima če je to res ali pa so seriserji hoteli zvleči nekaj denarja več...se pravi na original servisu 400€ menjava originalnih sond sploh ni pretirana cena?


Pozdravljeni

V koliko imate vozilo ki se vozi na bencin in na plin vam bo tudi na novih kisikovih sondah tester kazal napako.
Obrazložitev:
ECU in sonda sta nastavljena na izgorevanje bencina - torej, ko se vozite z bencinom vam sonda meri kisik v izpuhu in pošilja signal ECUju o višini kisika, ta pa temu primerno pripravlja mešanico goriva/zrak. Ker pa se vi vozite tudi na plin, ima takrat motor drugače izgorevanje - posledično sonda izmeri druge vrednosti kisika v izpuhu in pošilja napačne podatke ECUju. Torej vam lahko tester pokaže napako sonde, kljub temu, da ona pravilno dela.

Osebno takšne stvari rešujem s preprogramiranjem ECUja v sredjo vrednost med bencinom in plinom, ostalo pa ECU naj prezre.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Ne feb 08, 2009 11:01 pm

Kolikor vem imajo DKWejci original sondo od Boscha. Šele nato so aftermarket sonde od NGK in Meat&Doria. Med original in univerzalno je razlika v kabeljnu, ki ga moraš prilagoditi na mero, nalotati in natakniti termoskrčljivo izolacijo. Rabi se specialna gedora, ki je zarezana, kot za bremzlajtunge.
 
Uporabniški avatar
mire
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2110
Pridružen: Če jan 11, 2007 7:44 pm
Kraj: koper

Napisal/-a mire Po feb 09, 2009 12:01 am

pa naj se nekdo rece da Fan ne obvlada
rocna - bok - streha
Pravopis spreglej
 
Uporabniški avatar
splash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2352
Pridružen: To nov 16, 2004 9:27 pm

Napisal/-a splash Po feb 09, 2009 12:14 am

sam res. končno smo na avtomobilizmu dobili nekoga, ki ve kako se stvari streže. sej se najde tudi kaki mehanik poleg profesionalcev na forumu, ki še brisalcev ne znajo zamenjat, tukaj so pa pametni ko hudič...


v glavnem.

Fan, rešil si nas. Kar nadaljuj s takimi posti, ki resno pomagajo...

Hvala. :tomidelej:
 
JustMuC
Novinec
 
Prispevkov: 203
Pridružen: Pe jul 28, 2006 12:23 pm
Kraj: NM

Napisal/-a JustMuC Po feb 09, 2009 12:28 am

splash je napisal/-a:sam res. končno smo na avtomobilizmu dobili nekoga, ki ve kako se stvari streže. sej se najde tudi kaki mehanik poleg profesionalcev na forumu, ki še brisalcev ne znajo zamenjat, tukaj so pa pametni ko hudič...


v glavnem.

Fan, rešil si nas. Kar nadaljuj s takimi posti, ki resno pomagajo...

Hvala. :tomidelej:


OFF:
Že nekaj časa prebiram @Fan-ova sporočila in moram priznat, da se lahko samo podpišem pod tole! Res, kapo dol!!! ;)
 
tomi5
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: Pe feb 06, 2009 11:54 pm

Napisal/-a tomi5 To feb 24, 2009 7:47 pm

Ker mi je veliko ljudi svetovalo da ni nujno da so sonde v okvari sem odpravil delati meritve in stanje je sledeče:
1.merjenje - 2.merjenje
CO : 0,35 - 0,19 % Vol
CO2 : 14,00 - 14,70 % Vol
CO Korigiran : 0,37 - 0,19 % Vol
HC : 265 - 85 ppm
O2 : 1,03 - 0,24 % Vol
Lambda : 1,028 - 1,002

Serviserji so rekli da je s sondama vse uredu(tako da ta napaka upam odpade),ter da je lahko težava v termostatu(temp. se ne dvigne na 90 C),kar imam tudi v planu menjati,če pa še to ne bo pomagalo pa so rekli da je lahko težava v katalizatorju.Zanima me še vaše mnenje oz. predlog če bi lahko bilo še kaj drugega narobe.Me pa še zanima približen strošek menjave termostata oz. katalizatorja...glede katalizatorja me zanima če mora biiti original,ker sem videl zelo veliko unierzalnih in še cenovno ugodnih...lepo se vam zahvaljujem za odgovore.
 
Uporabniški avatar
aklan86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Po apr 02, 2007 12:35 pm

Napisal/-a aklan86 To feb 24, 2009 8:45 pm

Termostat je zanemarljiv strošek cca. 20-30€.
Slika
 
tomi5
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: Pe feb 06, 2009 11:54 pm

Napisal/-a tomi5 Po mar 02, 2009 2:59 pm

Ker je s sondama vse uredu(tako so pokazale meriteve),sem se odločil da bom menjal katalizator...imam pa vprašanje in sicer moj avto naj bi imel 2 katalizatorja...me pa zanima če je očitna razlika med original in univerzalnim katalizatorjem,ker v ceni je zelo velika razlika...LP
 
tomi5
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: Pe feb 06, 2009 11:54 pm

Napisal/-a tomi5 Sr apr 22, 2009 3:48 pm

Evo sem zamenjal obe sonde,ter LMM in mi ne kaže več teh napak.

Sedaj mi kaže sledeče napake:
17538 - Fuel Trim: Bank 2 (Mult): System too Lean
P1130 - 35-00 - -
17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean
P1128 - 35-00 - -
17546 - Fuel Trim: Bank 2 (Add): System too Lean
P1138 - 35-00 - -
17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean
P1136 - 35-00 - -

Bi mi lahko prosim svetrovali kaj naj bi to pomenilo...hvala za pomoč
 
Uporabniški avatar
Daedalus
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1951
Pridružen: To sep 02, 2008 6:00 pm

Napisal/-a Daedalus Sr apr 22, 2009 6:38 pm

Zakaj pa si zamenjal sonde če pa naj bi ble vredu?
 
tomi5
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: Pe feb 06, 2009 11:54 pm

Napisal/-a tomi5 Sr apr 22, 2009 10:06 pm

Zato,ker se je na koncu izkazalo da so sonde zanič...na tist servis,ki mi je pa rekel da je z njimi vse uredu,pa res brez veze besede zgublat...sam zaslužt so hotel.
Bi pa res lepo prosil če kdo ve kaj naj bi te napake sedaj pomenile...hvala.
 
Uporabniški avatar
Tribal
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 93
Pridružen: Po nov 20, 2006 9:27 pm

Napisal/-a Tribal Sr apr 22, 2009 10:33 pm

Baje ti O2 senzorje uniči plin,ker pri nas še noben ne zna pravilno nastaviti delovanja plina.Tko sem slišal,ve kdo kaj več?
 
tomi5
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: Pe feb 06, 2009 11:54 pm

Napisal/-a tomi5 Če apr 23, 2009 7:19 am

JA takrat je delal na plin...se pravi je možno da ko se avto segreje in ga nato segretega vžigam na plin,da ima občasne težave z vžiganjem...včasih vžge iz druge?
Zjutraj ko plin še ni segret in se avto dela na benz,vžiga brez problema.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov