C4V4L13R je napisal/-a:dans sva s fotrom zamenjala na moji astri. si pa nism mislu, d aje tok draga zadeva. 160€ za mojga, pol sm ga nekak dobu za 127. Kolkr kter avto, problem je, ker se ne dobi samo ležaja, ampak komplet pesto in s senzorjem abs...
no, v ležaju se je čutilo da rožlja, zdj ne tuli več
tristan01 je napisal/-a:C4V4L13R je napisal/-a:dans sva s fotrom zamenjala na moji astri. si pa nism mislu, d aje tok draga zadeva. 160€ za mojga, pol sm ga nekak dobu za 127. Kolkr kter avto, problem je, ker se ne dobi samo ležaja, ampak komplet pesto in s senzorjem abs...
no, v ležaju se je čutilo da rožlja, zdj ne tuli več
Zelo zanimivo, saj je ležaj ponavadi nataknjen na pesto in se ga da zbiti ven, je pa potrebno primerno orodje in nekdo ki ve kako se to počne. Ponavadi se novega vstavi s pomočjo hidravlične stiskalnice. Da pa se ga menjati tudi z malce občutka in veliki kladivom (ne priporoča, saj lahko uničiš nov ležaj). Senzor ABS pa 100% ni sestavni del pesta, temveč je na tak ali drugačen način pritrjen na pesto.
LP Tristan01
lisko je napisal/-a:tristan01 je napisal/-a:C4V4L13R je napisal/-a:dans sva s fotrom zamenjala na moji astri. si pa nism mislu, d aje tok draga zadeva. 160€ za mojga, pol sm ga nekak dobu za 127. Kolkr kter avto, problem je, ker se ne dobi samo ležaja, ampak komplet pesto in s senzorjem abs...
no, v ležaju se je čutilo da rožlja, zdj ne tuli več
Zelo zanimivo, saj je ležaj ponavadi nataknjen na pesto in se ga da zbiti ven, je pa potrebno primerno orodje in nekdo ki ve kako se to počne. Ponavadi se novega vstavi s pomočjo hidravlične stiskalnice. Da pa se ga menjati tudi z malce občutka in veliki kladivom (ne priporoča, saj lahko uničiš nov ležaj). Senzor ABS pa 100% ni sestavni del pesta, temveč je na tak ali drugačen način pritrjen na pesto.
LP Tristan01
Sicer oplov ne poznam....ampak sodelavc je imel enak problem pri starejšem daewoo-ju...šel mu je zadnji ležaj in je enako moral menjat komplet pesto s senzorjem za abs.....Ležaja se posamično ni dobilo.
primozek68 je napisal/-a:@chevy: ležaja ti ne more kar zablokirat, sam zračnost narašča.
anzl je napisal/-a:no, danes sem končno imel čas, pa sem dvignil avto ter zavrtil najprej zadnje desno kolo, nato pa še zadnje levo kolo. pri zadnjem desnem je ležaj fuč, pa pomojem se pakne mčkn drajsajo ob boben na enem malem mestu. saj tako je slišat. ampak ne zavira kolesa (vsaj ne očitno). no na levi strani pa je stvar čis drgačna. ležaj je uredu, se pa pakna faj tišči bobna na en stran, ker ko sem zavrtel kolo se je po obratu ali dveh ustavil. mogoče po treh obratih. kaj lahko naredim v tem primeru?
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov