Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
abcabc
Uporabnik
 
Prispevkov: 800
Pridružen: So jan 17, 2009 1:00 am
Kraj: Zahodna Slovenija

Tesnilo ventilov

Napisal/-a abcabc Po feb 23, 2009 4:40 pm

Imam Accenta l.98 z 115tkm prevoženimi.Včeraj sem gledal mal okol motorja in sem zasledil, da mi malenkost puše tesnilo VENTILOV. Sedaj pa me zanima, kako nevarno se je s tem vozit še naprej (mastno od olja je cca 1-2cm od tesnila navzdol).
Ali je težko menjat tesnilo ventilov sam ali priporočate, da to naredi mehanik (treba je vse ščistiti, tesnilo namzat s silikonom, najbolje pa se bojim, ker je pokrov ventilov PLASTIČEN
 
Uporabniški avatar
Pavka
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 702
Pridružen: Po okt 16, 2006 4:08 am
Kraj: IZLAKE

Napisal/-a Pavka Po feb 23, 2009 4:47 pm

Pokrov mislim da je res iz neke plastične snovi, zato mmoraš biti pri zategovanju nežen.
Če ne pušča ne vem koliko ni nič nevarno...le kar smrdi in svinja okolico.
Seveda je potrebno očistiti, s silikonom pa niti ni potrebno mazati.
Bolje se je slabo peljati kakor dobro hoditi
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Po feb 23, 2009 4:50 pm

tesnilo daj gor na suho očiščeno površino in bo najbolje.
 
Uporabniški avatar
abcabc
Uporabnik
 
Prispevkov: 800
Pridružen: So jan 17, 2009 1:00 am
Kraj: Zahodna Slovenija

Napisal/-a abcabc Po feb 23, 2009 9:00 pm

Potem ne rabim z nobenim silikonom mazat
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare To feb 24, 2009 4:25 pm

Ne
 
Uporabniški avatar
abcabc
Uporabnik
 
Prispevkov: 800
Pridružen: So jan 17, 2009 1:00 am
Kraj: Zahodna Slovenija

Napisal/-a abcabc Sr feb 25, 2009 12:43 am

Že zamenjal.
Me je presenetlo, da je dihtnga gumjasta.
 
Uporabniški avatar
marko01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1918
Pridružen: Če dec 29, 2005 7:51 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a marko01 Sr feb 25, 2009 9:03 am

Kaksna bi pa naj bila ? ;)
Lp by Mare
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Sr feb 25, 2009 9:24 am

Ja fičo je imel plutovinasto, katrca pa že takrat gumijasto. Glava ima manj kot 100°C, če ne, bi voda zavrela. Edino kolektor je nekaj bolj vroč. V motorju so tudi vsi semeringi gumijasti (NBR).
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov