Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
jeep 4x4
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: So feb 28, 2009 5:27 pm

Motor CRD ne vžiga

Napisal/-a jeep 4x4 So feb 28, 2009 6:27 pm

Pozdravjeni !!
Sem novi na tem forumu in imam velik problem z svojim motorjem.
Imam jeep-a cherokee 2,5 crd in pri speljevanju nima prave moči.
Ko razvije nekje 1500 obratov motor postane živahen drugače pa pri nizkih obratih sploh ne vleče.Sedaj pa mi je še nehal užigat saj ga moreš en čas verglat da užge.
klub temu da je motor topel ga ugasneš in čez par sekunt več ne uže kot da mu je padel pritisk.Imel sem ga na servisu pri Dominkotu na Ptuju pregledali so dovod goriva in dize vse je ok.Dal sem pregledati tudi pumpo in je tudi ok.Na računalniku pa tudi nobene napake.Zasledil sem dabi mogoče lahko bil senzor tlaka na skupnem vodu.
Nevem če ima kaj veze s tem ????

Lep pozdrav jeep 4x4
 
Uporabniški avatar
kofy
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: Sr dec 14, 2005 7:20 pm

Napisal/-a kofy So feb 28, 2009 8:04 pm

Vprašaj tukaj:
www.nivaoffroadteam.com
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Motor CRD ne vžiga

Napisal/-a lisko So feb 28, 2009 10:59 pm

jeep 4x4 je napisal/-a:Pozdravjeni !!
Sem novi na tem forumu in imam velik problem z svojim motorjem.
Imam jeep-a cherokee 2,5 crd in pri speljevanju nima prave moči.
Ko razvije nekje 1500 obratov motor postane živahen drugače pa pri nizkih obratih sploh ne vleče.Sedaj pa mi je še nehal užigat saj ga moreš en čas verglat da užge.
klub temu da je motor topel ga ugasneš in čez par sekunt več ne uže kot da mu je padel pritisk.Imel sem ga na servisu pri Dominkotu na Ptuju pregledali so dovod goriva in dize vse je ok.Dal sem pregledati tudi pumpo in je tudi ok.Na računalniku pa tudi nobene napake.Zasledil sem dabi mogoče lahko bil senzor tlaka na skupnem vodu.
Nevem če ima kaj veze s tem ????

Lep pozdrav jeep 4x4

Enako je delal meni. Po obnovi pumpe in šob teh problemov ni bilo več. Imam pa 2.5TD motor(prejšni model).
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
jeep 4x4
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: So feb 28, 2009 5:27 pm

Re: Motor CRD ne vžiga

Napisal/-a jeep 4x4 Ne mar 01, 2009 9:02 am

Enako je delal meni. Po obnovi pumpe in šob teh problemov ni bilo več. Imam pa 2.5TD motor(prejšni model).[/quote]

Pozdravljen!!
Si mogoče kje iz Maribora.
 
jeep 4x4
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: So feb 28, 2009 5:27 pm

Re: Motor CRD ne vžiga

Napisal/-a jeep 4x4 Ne mar 01, 2009 9:13 am

[Enako je delal meni. Po obnovi pumpe in šob teh problemov ni bilo več. Imam pa 2.5TD motor(prejšni model).[/quote]

Pumpo sem imel na pregledu pri Kornjaku na Ptuju,jo je pregledal in zatesnil pravi daje ok.
En je imel podoben primer na šaranu sem zasledil na foromu , zamenjal je vse živo od turbota naprej potem pa je ugotovo da je zanič senzor pritiska na skupnem vodu.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Motor CRD ne vžiga

Napisal/-a lisko Ne mar 01, 2009 9:53 am

jeep 4x4 je napisal/-a:Enako je delal meni. Po obnovi pumpe in šob teh problemov ni bilo več. Imam pa 2.5TD motor(prejšni model).


Pozdravljen!!
Si mogoče kje iz Maribora.[/quote]
Iz okolice :)
Po moje bo pa res nekaj na samem vbrizgu.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
jeep 4x4
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: So feb 28, 2009 5:27 pm

Re: Motor CRD ne vžiga

Napisal/-a jeep 4x4 Ne mar 01, 2009 11:00 am

[
Iz okolice :)
Po moje bo pa res nekaj na samem vbrizgu.[/quote]

Jaz tudi Radvanje pod Pohorjem!!
Nevem več kaj bi naredo nobeden od mehanikov kar jih ni malo ko sem jih vprašo nima pojma kaj je narobe!!!!!
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne mar 01, 2009 11:13 am

No ja radvanje je zame še Mb :) Jaz sem proti dravogradu 30km iz Mb :)
Očitno neki svira vbrizg. Ampak ker ima ta motor že ogromno elektronskih pomagal....sem bolj kot ne v temi :) Sam se lotim po večini motorjev , ki nimajo kaj dost elektronike.
Kaj maš VM motor? Lahk pa prideš gledat kako zgleda VM motor brez glav :D
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
jeep 4x4
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: So feb 28, 2009 5:27 pm

Napisal/-a jeep 4x4 Ne mar 01, 2009 11:25 am

Verjetno nekje pri Prevaljah!
Dosti vozim v tisti smeri s tovornjakom!!
Trenutno imam narazen motor,čakam na zobati jermen bom ga kar zamenjal ker sem moral vse vzet narazen ko sem jemal dol pumpo.
 
MIHOLD
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: To mar 03, 2009 3:54 pm

Napisal/-a MIHOLD To mar 03, 2009 3:59 pm

Pozdravljen,

če bi bil senzor tlaka krivec , avto sploh nebi deloval.

Če topel slabo vžiga, je problem drugje. Ali oslabljena BOSCH CP črpalka, ali pa prebita ena izmed šob. Če je ena izmed šob prebita(simptomi se najprej kažejo pri ogretem motorju), se v railu enostavno ne ustvari dovolj tlaka za vžig avtomobila.

Šobe je treba stestirat, direkt na ogretem avtomobilu ko težko vžge in to ne s priklopom na tester, ampak z mehanskim diagnostičnim orodjem ;)
 
Uporabniški avatar
tdk
Novinec
 
Prispevkov: 381
Pridružen: Sr feb 26, 2003 6:03 pm

Napisal/-a tdk To mar 03, 2009 5:05 pm

MIHOLD je napisal/-a:Pozdravljen,

če bi bil senzor tlaka krivec , avto sploh nebi deloval.

Če topel slabo vžiga, je problem drugje. Ali oslabljena BOSCH CP črpalka, ali pa prebita ena izmed šob. Če je ena izmed šob prebita(simptomi se najprej kažejo pri ogretem motorju), se v railu enostavno ne ustvari dovolj tlaka za vžig avtomobila.

Šobe je treba stestirat, direkt na ogretem avtomobilu ko težko vžge in to ne s priklopom na tester, ampak z mehanskim diagnostičnim orodjem ;)


Mihold pozdravljen...vidim,da si nov na tem forumu;veliko kreativnosti!

Lp tdk
 
jeep 4x4
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: So feb 28, 2009 5:27 pm

Napisal/-a jeep 4x4 Sr mar 04, 2009 6:02 pm

Miholt je napiso

če bi bil senzor tlaka krivec , avto sploh nebi deloval.

Če topel slabo vžiga, je problem drugje. Ali oslabljena BOSCH CP črpalka, ali pa prebita ena izmed šob. Če je ena izmed šob prebita(simptomi se najprej kažejo pri ogretem motorju), se v railu enostavno ne ustvari dovolj tlaka za vžig avtomobila.

Šobe je treba stestirat, direkt na ogretem avtomobilu ko težko vžge in to ne s priklopom na tester, ampak z mehanskim diagnostičnim orodjem ;)[/quote]

Pozdravjen!!!!
Črpalko sem imel na pregledu je ok.Šobe smo mehansko pregledali če spuščajo nafte so ok.Nafto smo smo ulili v litersko flašo in priklopli direkno na črpalko pa nič.
Dejansko je ostal še samo senzor,problem pa je samo v tem da ga lahko samo kupim
da ga sprobam če je res zanič.Ni pa poceni 150 eu.zapravo sem že 500 eu. pa mi avto še vedno ne gre. Ne zdaj da jamram za dnar ampak dejansko tukaj v Mariboru
ni mehanika ki bi se spoznal na to reč.
L.p!!!!???
es
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr mar 04, 2009 7:25 pm

LEj sem ti poslal PM tako da se odloči.....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
MIHOLD
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: To mar 03, 2009 3:54 pm

Napisal/-a MIHOLD Ne mar 08, 2009 8:51 am

jeep 4x4 je napisal/-a:Pozdravjen!!!!
Črpalko sem imel na pregledu je ok.Šobe smo mehansko pregledali če spuščajo nafte so ok.Nafto smo smo ulili v litersko flašo in priklopli direkno na črpalko pa nič.
Dejansko je ostal še samo senzor,problem pa je samo v tem da ga lahko samo kupim
da ga sprobam če je res zanič.Ni pa poceni 150 eu.zapravo sem že 500 eu. pa mi avto še vedno ne gre. Ne zdaj da jamram za dnar ampak dejansko tukaj v Mariboru
ni mehanika ki bi se spoznal na to reč.
L.p!!!!???
es


Glej, nisi pozorno prebral kaj sem napisal. Ste izmerili povratni vod v skupnem času vsake šobe posebej? Ko je avto ogret?

Lepo sem tudi napisal, da če bi bil senzor avto sploh nikoli vžgal nebi...ne mrzel ne topel. Kaj javlja pa tester? Koliko kilometrov pa ima avto prevoženih?
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Ne mar 08, 2009 9:01 am

In kaj naj bi bilo s senzorjem tlaka v CR-u narobe, da bi ga bilo potrebno zamenjat?

p.s.: Vbrizg katerega proizvajalca je montiran na tem 2,5CRD motorju?

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne mar 08, 2009 9:09 am

Z avtorjem sma se menla po tel. in grema ta teden do enega lokalnega mojstra.
Upam , da ne bo jezen, če jaz odgovorim na par vprašanj.
Avto je imel pri dominkotu na testerju.....ni pokazal nič. Sedaj ko je zmontiral pumpo in malo premrdal tudi senzor se mu je prižgala lučka za motor. Ampak avto še vedno gre.
Pravi pa da poleg tega da težko vžge je avto do nekje 1800 obratov mrtev.....potem ko mu začne pomagat pa turbina pa začne avto normalno it. Se pravi kot da bi imel neko mrtvo področje gas pedala....
Ima ta avto elektrosnki gas in bi bilo možno da j**e potencijometer gasa? Z enako temo smo se na forumu ne dolgo nazaj že srečali, kjer tudi tester ni pokazal nič, uporabnik pa je potem fizično premeril potencijometer in prišel do nekih odstopanj.....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Ne mar 08, 2009 9:22 am

Bi rekel da ima ta avto elektronski gas....glede na to da je CRD (CommonRail Diesel),ampak mislim da nima nobene veze.Če bi bil gas pedal, potem se motor ne bi odzival na pritisk pedala.Kolikor sem pa razumel, motor se odziva na pritisk pedala....le motor ni živahen. Po mojem mišljenju bi lahko bil kak senzor za temperaturo goriva ali zraka ali motorja....Ali pa regulator na pumpi.Morda injektorji ali pumpa. Sam upam,da nazadnje ne bo ugotovil,da se mu je katalizator sesul ali pa zamašil (ne bi bilo prvič).

Še enkrat...kateri vbrizg ima dotični motor? Bosch? bognedaj Siemens?Delphi?....

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6592
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan Ne mar 08, 2009 5:01 pm

Pozdravljeni
Dotični JEEP ima sistem: Bosch CP3, s skupnim vodom

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
jeep 4x4
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: So feb 28, 2009 5:27 pm

Napisal/-a jeep 4x4 Po mar 09, 2009 5:32 pm

Zdravo!!
Ja ima Bosch vso inštalacijo z pumpo vred.
Včeraj sem hotel pogledati če ima slučajno v rezurvuarju pumpo za gorivo pa je nima,če bi slučajno ta kaj zajebavala.
V glavnem računalnik ne kaže napake ,najlažje bi bilo če ima kdo enak motor da bi
probal zamenjat ta senzor pa da vidimo kaj se potem zgodi.
Dejansko motor ne dobi dovol goriva za zagon ker, prvo hoče vžgat potem pa kot da mu pade gorivi.Ko je na servisu pri Dominkotu z kleščami stisnil povratno lajtungo ki gre iz pumpe nazaj v rezurvuar pa je hotel takoj užgat ,samo potem pa je bil tako velik pritisk nazaj na to cev da jo je kar zabrisalo z pumpe z zategnjeno šelno vred.
Zato ravno sumim da bi lahko preveč goriva ta senzor usmerjal nazaj namesto v skupni vod.
L.P Jepp 4x4
Če ima še kdo kakšno idejo pa prosim!!!!!
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo To mar 10, 2009 4:37 am

Po mojem mišljenju tebe ne zajebava tisti senzor, ampak regulator goriva,ki je na pumpi (sodeč po tistem,kar si napisal).Po mojem je začel spuščat.
Kakšna je pa vožnja pri višjih obratih? Potegne tako kot mora? Ali so performanse slabše?
Dejansko mi je ta problem znan, ker se je tako obnašal eden od Fordovih motorjev s CR-om.Med vožnjo je cukal, včasih ni hotu topel vžgat v prvo ampak šele v drugo ali tretjo...tester ni pokazal nič..Vsi mojstri so bili pametni in govorili, da je pumpa švoh,pa dize...itd..Po menjavi regulatorja...je nehal cukat in od takrat vžiga kot da ni bilo nič. Razlika med tvojim in fordovim motorjem je pa le v proizvajalcu (tvoj ima Bosch...Ford pa Delphi).

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov