Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
SpunkyRacer
Uporabnik
 
Prispevkov: 1205
Pridružen: Ne jan 21, 2007 4:56 pm
Kraj: Logatec

Ravnalna miza

Napisal/-a SpunkyRacer Ne mar 01, 2009 12:57 pm

Nekaj stvari me zanima s tem:
-Koliko približno stane taka "operacija"?
-Kdo ima to v okolici Logatca ali Idrije
-Ima kdo slike pred postopkom in po postopku?

Hvala! 8)
Rally is not for fun, rally is for LIFE!
 
Uporabniški avatar
GiGi1985
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1556
Pridružen: Ne feb 27, 2005 9:54 pm
Kraj: EU

Napisal/-a GiGi1985 Ne mar 01, 2009 1:53 pm

cena ure se obračuna po sistemu "težje kleparsko delo" ki pa je kot si lahk misliš čist odvisna kdo ti to dela. Recimo fušarji po 5-10 eur, s.p. po 20-30 eur, servisi po 50-60 eur.
Itak je št.ur odvisno kaj je za delat, koliko za ravnat....

Če ti to dela "pravi mojster" se da z mizo porihtat res zbit avto v nulo (zamaknjena karoserija, zbita karos., zapotegnjena kar.,....) tako da lahko tudi pričakuješ željen učinek, samo moraš najdi nekoga ki to obvlada in se bo lotil stvari kot je treba ;)

Za slike poglej mal po netu, glede lokacije pa žal :)

LP
 
Uporabniški avatar
SpunkyRacer
Uporabnik
 
Prispevkov: 1205
Pridružen: Ne jan 21, 2007 4:56 pm
Kraj: Logatec

Napisal/-a SpunkyRacer Po mar 02, 2009 4:17 pm

Hvala. Bom pogledal malo. Sem mislil da ima kdo kak svoj primer. No-na srečo nima nihče!
Rally is not for fun, rally is for LIFE!
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6592
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan Po mar 02, 2009 6:00 pm

Pozdravljeni
Najbolje je, da se po informacijo obrnete do prvega avtokleparja.

"GiGi1985"
Osebno menim, da ta cenik ni niti približno točen. Potrebno je pomisliti:
- nabava mize
- vzdrževanje mize
- zaslužek
Torej ko to vse seštejete dobite malo večjo vsoto za uro dela na mizi. Nobeden klepar jo pa ni nabavil zato, da bo delal v zgubo.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1945
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko Po mar 02, 2009 7:33 pm

in avto ki je zbit NIKOLI ne bo več tak kot je bil!!!

Ja na mizi se delajo "čudeži" kako poravnajo avto, ki je bil totalno zbit, tako da bravo dobri majstri, ampak da bi ga pa spravil 100% v originalno stanje pa.........

Novo oz. nerzabito je eno, popravljano pa drugo!!
Saj lahko zgleda avto v nulo zrihtan, ampak na legi se pa doistikrat opazi kaka hiba....

Sedaj je odvisno od avta in kako je zbit potem pa vidiš ali se splača popravljati in ravnati, ali je bolje kupiti novega!

lp
 
LukL
Uporabnik
 
Prispevkov: 1075
Pridružen: Po feb 09, 2009 9:21 pm

Napisal/-a LukL Po mar 02, 2009 8:43 pm

evo ti stvar na mizi (konkreten primer)
Priponke
DSC00976.JPG
 
Uporabniški avatar
GiGi1985
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1556
Pridružen: Ne feb 27, 2005 9:54 pm
Kraj: EU

Napisal/-a GiGi1985 Sr mar 04, 2009 10:54 pm

Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Najbolje je, da se po informacijo obrnete do prvega avtokleparja.

"GiGi1985"
Osebno menim, da ta cenik ni niti približno točen. Potrebno je pomisliti:
- nabava mize
- vzdrževanje mize
- zaslužek
Torej ko to vse seštejete dobite malo večjo vsoto za uro dela na mizi. Nobeden klepar jo pa ni nabavil zato, da bo delal v zgubo.

Lep pozdrav


Jaz sem samo napisal približne cene, nikakor pa to niso točne cene. Odstopanja so lahko velika, mislim, da vsi vemo, kaj mislim.
poznam ljudi, ki delajo za tako smešno nizke cene, da se resno vprašam, kako se jim splača. A delajo za zaslužek, ali kar tako za prosti čas? :shock:
Spet pa ne gre primerjat cen nekega domačega mojstra in velikega servisa.
najbolje da se yugo_tuning mal pozanima okrog in še nam mal poroča ;)
lp
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Če mar 05, 2009 1:35 pm

Dober klepar lahko poravna avto popolnoma v prvotno stanje. Potrebna je dolgoletna praksa in pravilni prijemi, znati je treba ugotoviti kje začeti, delo predvsem na hladno, pravilno razvrtavanje punktov, menjava delov na predvidenih mestih in ne na žago itd. Miza z reperji in konjem je predvsem orodje v mojstrovih rokah. Predvsem potem ne sme biti cement kita, ker pravi mojster ga ne rabi. V Sloveniji jih je do pet, za aluminij pa še manj. Sem videl prvovrstne izdelke in v to verjamem. Droben primer je bil Subaru z bebavimi cenami za novo haubo, hauba se je razpunktirala na notranji in zunanji del, oba sta se poravnala in popeglala, nato upasala in nazaj zapunktirala. Zdaj ko zvari niso več kisli in korodivni (CO2), je še za rjavenje manj možnosti, če mojster pravilno pasivira in grundira zvare.
 
LukL
Uporabnik
 
Prispevkov: 1075
Pridružen: Po feb 09, 2009 9:21 pm

Napisal/-a LukL Če mar 05, 2009 7:46 pm

in pol ni blo nič kita gor na havbi, je bla taka kot nova....
ja ja js sm že tud Gallardota vozu :roll:
 
Uporabniški avatar
Badmike
Novinec
 
Prispevkov: 459
Pridružen: To jan 30, 2007 7:59 pm
Kraj: Tu pa tam

Napisal/-a Badmike Če mar 05, 2009 9:55 pm

lukl očitno še nisi vido kak to pravi mojster dela.
Ziher pa si bil pri fušarjih in gledo kak je delo. :twisted:
Make my day
 
LukL
Uporabnik
 
Prispevkov: 1075
Pridružen: Po feb 09, 2009 9:21 pm

Napisal/-a LukL Pe mar 06, 2009 7:01 pm

Badmike je napisal/-a:lukl očitno še nisi vido kak to pravi mojster dela.
Ziher pa si bil pri fušarjih in gledo kak je delo. :twisted:

ja res očitno delam pr enmu fušarju cele dneve, pa ne vem kak to ''pravi'' majstri delajo...
sam ne vem zakaj pol k temu fušarju vozju avte, ki spadajo v višji srednji razred :roll:
 
Uporabniški avatar
Badmike
Novinec
 
Prispevkov: 459
Pridružen: To jan 30, 2007 7:59 pm
Kraj: Tu pa tam

Napisal/-a Badmike Ne mar 08, 2009 9:12 am

Čuj kak pakaj Gallardo gre?
Make my day
 
Uporabniški avatar
Žiiga
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 643
Pridružen: Če feb 01, 2007 9:17 pm
Kraj: Ljubljana Bežigrad

Napisal/-a Žiiga Ne mar 08, 2009 9:21 am

glede na to, da ne vrjame kaj vse se da... bom prilepil samo eno povezavo, sicer ni iz slo ampak vseeno ;)


http://www.vwrides.com/viewtopic.php?t=350&start=0

si lahko pogledaš celotno temo in boš videl, da se da čisto vse, če je le volja
Slika
Koni Sport Adjustable Dumpers, Renault sport CV axles, Renault sport suspension arms with powerflex, Williams front subframe, Williams cams, Custom made hydraulic hoses, custom made exhaust system
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Ne mar 08, 2009 12:30 pm

Mojster Lukl ne da ne verjame, ampak ne IZPLAČA se delati dobro in pošteno. Obravnavani VW T1 je "restavratorsko delo, ki ni primerljivo s standardnim kleparskim, ki ima normo od Triglava 15 minut za zamenjavo blatnika. V 15 min ne izruvaš čepov na plastiki da zaščito blatnika odstraniš, kaj šele kaj drugega. Zato po par letih "enostavnih montažnih del" ne zmorejo več pravilno menjati bokov, krakov ali strehe v prvotno nosilnost. Obravnavani T1 je najlažji primer za restavracijo, ker se še vsi deli pleha dobijo, težje je na kakšnem Cadillacu ali Jaguarju. Porsche pa nekaj delov, ki so na ta novih Carrerah kritično nosilni, sploh ne dobavlja, zato pride v poštev samo mojstrsko poravnavanje ali nakup iz sivega trga.
 
LukL
Uporabnik
 
Prispevkov: 1075
Pridružen: Po feb 09, 2009 9:21 pm

Napisal/-a LukL Ne mar 08, 2009 6:39 pm

ne samo pr porsheju, pr velikih znamkah se ne da dobit določenih karoserijskih delov...

drugače pa ko pripelješ avto na servis, kaj naprej vprašaš? kdaj bo pa avto popravlen?
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov