Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
rockafela
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Sr mar 11, 2009 12:45 pm

Mojstri za vbrizg goriva - monotronic!

Napisal/-a rockafela Sr mar 11, 2009 1:04 pm

Pozdravljeni!

Ker vidim, da vas je na tem forumu kar nekaj mojstrov, ki obvladate zadevo bi vas prosil za kak nasvet oz. vsaj naslov kakšnega mojstra, da mi pove kaj je za narest al pa celo zrihta zadevo...
Skratka, moj avto je že ornk starina - Seat Ibiza 1.4 glx, let. 96 in sem pri menjavi zračnega filtra opazil, da je okoli šobe za vbrizg goriva (monotronic) v radiju 10-15cm vse mokro od goriva... poleg tega ima za moje pojme ogromno porabo, cca. 8,5L.
Imate kakšen nasvet, kaj je za narest oz. poznate kakšnega dobrega mojstra na območju LJ, ki bi povedal oz. to zrihtal??!
Thnx!
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Sr mar 11, 2009 2:24 pm

Eden Bosch servis je v Količevem, drugi v Kranju, tretji v Gomilskem (Jelen). Tam imajo vse dele pri roki.
 
Jeaka
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 536
Pridružen: Sr maj 11, 2005 11:37 am
Kraj: lj

Napisal/-a Jeaka Sr mar 11, 2009 2:31 pm

jst ti priporocam g. Jereba je pa iz skofje loke. tel. 045152480
[url=http://www.enigma-motorsport.si][img]http://www.enigma-motorsport.si/images/enigma_uvodna.jpg[/img][/url] http://www.enigma-motorsport.si
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Sr mar 11, 2009 2:36 pm

jaz ti pa priporočam da vse skupaj namiru pustiš,ker tisto ni mokro od bencina ampak od olja katerega hlapi grejo skozi oddušek v monotronic in potem čez avspuh ven v obliki izpuha.Poraba 8,5 litra je za mestno vožnjo recimo da normalna za ta avto,če pa tio toliko pije na relacijo pa vprašanje kaj je z sondo.
 
Uporabniški avatar
ronnie
Novinec
 
Prispevkov: 260
Pridružen: Ne feb 11, 2007 1:18 pm

Napisal/-a ronnie Sr mar 11, 2009 2:50 pm

To kar čare pravi kar drži
Monotronik je res bolje da čim bolj pri miru pustiš.
Preveč primerov poznam ko so nekaj rihtal pa je potem še slabš bilo.


Bi bilo pa dobro če tole bolj natančno definiraš:
da je okoli šobe za vbrizg goriva (monotronic) v radiju 10-15cm vse mokro od goriva...




Vedno pravim; ne čačkaj nekaj kar ni nujno :!:
kšn dan ga tri dni serjemo , kšn dan pa cel teden
 
rockafela
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Sr mar 11, 2009 12:45 pm

Napisal/-a rockafela Sr mar 11, 2009 5:22 pm

čare:
čisto možno, da so hlapi olja, ne vem... na pogled sicer zgleda bolj mokro kot mastno, samo mislim da nič od tega nebi smelo biti!
8,5 litra pa je nekako za pol mestna pol relacija... pred časom je za podobno vožnjo pil cca. 7 - 7,5 litra, zato se mi zdi zdaj čudno, kje tolk 'ven teče'... ga pa vozim čist normalno, brez teranja, da ne bo pomote...
Kaj pa bi lahko bilo narobe z sondo??

ronnie:
lahko probam bolj definirat... skratka, ko odpreš pokrov pod katerim je zračni filter je znotraj tudi odprtina (premera cca. 8cm) kjer se dogaja vbrizg goriva... okoli te odprtine pa je po plastiki v radiju cca. 10cm vse mokro ofrajhano (lahko, da so tud hlapi olja, kot pravi čare)...
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Sr mar 11, 2009 6:56 pm

tista mokrota so sigurno oljni hlapi glede porabe pa tko:Ali je sonda zanič in s tem večja poraba,mogoče je termosta skoz stalno priprt in se avto počasneje segreje (dlje časa lavfa pod zaugom)ali pa je vse skupaj zaradi mraza,ker ta zima je bila kar mrzla in počakaj na bolj prijazne temperature,lahko pa da so svečke slabe in ni taprave iskre in s tem taprave explozije in je spet poraba večja,lahko da ga serje tipalo temp. vode ki uravnava zaug in imaš obrate na štandgasu skoz previsoke cca.1000 vrt/min,lahko šteka motorček prostega teka in so ravno tako previsoki obrati na štandgasu lahko pa da je preribana kakšna vakuum cevka in ti ne preklaplja iz toplega na mrzel zrak za motor ali pa ti serje predvžig če ima zamik še na vakum (ne vem kako ma ta letnik narejeno),lahko pa da je predvžig fizično zamaknjen.Poglej še kontakte na rotorju in razdelilni kapi-če so precej oxidirani menjaj drugače očisti.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov