Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Boris B.
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 26
Pridružen: So maj 10, 2008 5:47 pm

Zakaj se turbine pri turbodieslih tako rade kvarijo??????

Napisal/-a Boris B. Pe mar 13, 2009 9:02 am

Lep pozdrav!
V zadnjem času zelo pogosto slišim,da se masovno kvarijo turbine pri turbodizlih vseh vrst.Kot pa sem slišal je tudi zelo zelo velik strošek.Kaj pa je glavni razlog tega?Ali turbine res niso dobro konstruirane?Ali je razlog v zelo slabem gorivu,baje da ga redčijo z vodo??Način vožnje.....????
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe mar 13, 2009 9:13 am

Razlog je v slabi kvaliteti. Vsi namreč šparajo.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3608
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban Pe mar 13, 2009 9:18 am

Potem se lahko kvarjo tud pr bencinarjih.
 
Luks1
Novinec
 
Prispevkov: 118
Pridružen: Sr jan 14, 2009 4:46 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a Luks1 Pe mar 13, 2009 9:39 am

Tole je po moje bolj novica od ust do ust!
Sigurno je več okvar kot pred petimi ali več leti, je pa tudi turbodizlov več prodanih kot takrat. Če hladnega ne tiščiš in vročega takoj ne ugasneš, bo lahko zdržala življensko dobo avta, če pa je tovarniška napaka, se pa praviloma pokaže še v garanciji.
Masovno se pa res ne kvarijo. Tu pa tam, pa kaka gre.
 
Uporabniški avatar
gecco
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1726
Pridružen: To nov 13, 2007 2:20 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a gecco Pe mar 13, 2009 1:36 pm

Kaj se rade kvarijo? Nisem nič posebnega opazil do sedaj :) Edino 1.9 dCi od Renaulta je pa res imel slabe slabe turbine...tisto pa smo rabili popravljati pri dveh avtih
''you cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa''
''Four wheels move the body. Two wheels move the soul.''
Slika
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Pe mar 13, 2009 1:44 pm

Luks1 je napisal/-a:Tole je po moje bolj novica od ust do ust!
Sigurno je več okvar kot pred petimi ali več leti, je pa tudi turbodizlov več prodanih kot takrat. Če hladnega ne tiščiš in vročega takoj ne ugasneš, bo lahko zdržala življensko dobo avta, če pa je tovarniška napaka, se pa praviloma pokaže še v garanciji.
Masovno se pa res ne kvarijo. Tu pa tam, pa kaka gre.


ne bi si upal trditi da držijo življensko dobo avta rečmo kakega 1.9 traktorja ki zdrži bp 500.000km ;) če pa že pa ne opravlja turbina svojo nalogo kakovostno...
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
chevy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1539
Pridružen: Pe maj 02, 2008 1:53 pm

Napisal/-a chevy Pe mar 13, 2009 2:14 pm

V veliko primerov so lastniki (avta s turbino) sami krivi!
 
Uporabniški avatar
M.Izy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 22
Pridružen: Ne mar 08, 2009 4:10 pm

Napisal/-a M.Izy Pe mar 13, 2009 2:15 pm

avto je kot človek
najprej vstane, pol se malce razgiblje in ogreje, pol pa lahk delaš full.
ko nehaš delat , se morš tud malce ramigat in ne takoj ustavit, če ne drugi dan ne vstaneš.

Tako je pri avtu, ga zalavfat, pol se v miru namestit, pripet, ko pride na delovno temperaturo, pa ga lahk goniš. ko prideš na cilj, morš kako minuto počakat, pa ga pol ugasit.
tako bo avto in turbinca špilala full dolg.

Največ napak na turbinah pa je na avtih, pripeljanih iz tujine- belgije ali podobno, na števcu imajo vsi avti okol 100 do 120000, v resnici pa štiristo tisoč.Vse sicer na dolge ture in z boljšim gorivom ampak so tudi gnani pod polnim gasom, ko pa pride na naše ceste takšen avto z zbitimi kilometri, pa vožen na krajše razdalje, par kilometrov -- pa se zgodi, da so !"turbine zanič".
 
Luks1
Novinec
 
Prispevkov: 118
Pridružen: Sr jan 14, 2009 4:46 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a Luks1 Pe mar 13, 2009 3:02 pm

im nobody je napisal/-a:
Luks1 je napisal/-a:Tole je po moje bolj novica od ust do ust!
Sigurno je več okvar kot pred petimi ali več leti, je pa tudi turbodizlov več prodanih kot takrat. Če hladnega ne tiščiš in vročega takoj ne ugasneš, bo lahko zdržala življensko dobo avta, če pa je tovarniška napaka, se pa praviloma pokaže še v garanciji.
Masovno se pa res ne kvarijo. Tu pa tam, pa kaka gre.


ne bi si upal trditi da držijo življensko dobo avta rečmo kakega 1.9 traktorja ki zdrži bp 500.000km ;) če pa že pa ne opravlja turbina svojo nalogo kakovostno...


Seveda, povsod lahko najdeš izjeme!

Povprečje v Slo je manj kot 20kkm letno in za prevozit 500kkm rabiš 25 let. Tako starost pa zelo malo avtomobilov doživi, pa ne le zaradi okvar turbine.

Aja, imel sem pred leti 1.9 turbotraktorja in v prevoženih 120kkm na 100 kkm podlage, sem imel par popravil motorja, turbina pa b.p.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Pe mar 13, 2009 4:07 pm

Zakaj se je tema odprlo ravno v času ko jaz svojo turbino popravljam?:)

No prevoženih ima 350 tisoč in turbina je še vedno delala.....sicer ne več tako kot bi mogla (razliko bom poročal) ampak še vedno je šla. Prej mu je počla glava kot pa crknila turbina....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6430
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Napisal/-a IcEm4n Pe mar 13, 2009 4:17 pm

crkuje zato, ker folk nespametno ravna z njimi....
Slika
 
roomeo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 606
Pridružen: So jul 21, 2007 7:27 pm

Napisal/-a roomeo Pe mar 13, 2009 4:17 pm

Če avta ne boš gnal hladnega v obrate (lepa vožnja do 2.2000 obratov)in ga ne vročega ugašal, se turbine ne bodo kvarile. Razen izjem seveda. ;)
 
bizgec
Novinec
 
Prispevkov: 331
Pridružen: Ne jan 21, 2007 2:01 pm

Napisal/-a bizgec Pe mar 13, 2009 4:36 pm

Pred časom je bla že debata o turbinah.Takrat sem na dolgo in široko napisal o tem.Zato bom zdaj kratek:če malo popaziš na avto in z njim ne delaš kot svinja z mehom,ga redno servisiraš in upoštevaš tista dva kratka nasveta glede vožnje z mrzlim in vročim motorjem ter normalnimi obrati na začetku in koncu poti,ti nima kaj falit.Kvaliteta goriva popolnoma nič ne vpliva na delvanje turbine,ravno tako ni razlik pri dizlu ali bencinarju,kar se tiče vzdržljivosti turbin.
Za volanom sem od leta 1983.Predvsem turbo-dizlov.Do zdaj mi niti ena turbina še ni odpovedala ali pokazala kaj slabše delovanje po npr.500.000km ,kot tedaj,ko je bila nova.Ne samo turbina-niti vodne pumpe,bosch pumpe,kompresorji klime in podobne pritikline,ki jih imajo avti so za mene doživljenski.Ne vem,kaj ljudje počnejo z sklopkami,zavorami,ko jih menjajo npr.pri 50.000km-zame je to nerazumljivo.Nočem pametovat,ampak za moje pojme so tovrstna popravila samo zaradi neznanja,oz.grobosti šoferjev.
 
marjan novak
Novinec
 
Prispevkov: 434
Pridružen: Sr okt 25, 2006 6:24 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a marjan novak Pe mar 13, 2009 4:57 pm

Tudi jaz pravim, da je razlog neizobraženost voznikov. Drugače je avtoindustrija zasnovana tako, da uporabniku pobere čim več denarja. Osemdeseta in devedeseta leta so bila stroškovno bolj prijazna.
LP
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Napisal/-a uros11 Pe mar 13, 2009 6:18 pm

in vse to je povezano tudi z mazanjem turbine (oljni klin), če zmanjka olja, turbina gre v franže, ker se zavrti na suho.
 
Fiatfan
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 626
Pridružen: Če mar 12, 2009 4:54 pm

Napisal/-a Fiatfan Pe mar 13, 2009 6:26 pm

bizgec je napisal/-a:Pred časom je bla že debata o turbinah.Takrat sem na dolgo in široko napisal o tem.Zato bom zdaj kratek:če malo popaziš na avto in z njim ne delaš kot svinja z mehom,ga redno servisiraš in upoštevaš tista dva kratka nasveta glede vožnje z mrzlim in vročim motorjem ter normalnimi obrati na začetku in koncu poti,ti nima kaj falit.Kvaliteta goriva popolnoma nič ne vpliva na delvanje turbine,ravno tako ni razlik pri dizlu ali bencinarju,kar se tiče vzdržljivosti turbin.
Za volanom sem od leta 1983.Predvsem turbo-dizlov.Do zdaj mi niti ena turbina še ni odpovedala ali pokazala kaj slabše delovanje po npr.500.000km ,kot tedaj,ko je bila nova.Ne samo turbina-niti vodne pumpe,bosch pumpe,kompresorji klime in podobne pritikline,ki jih imajo avti so za mene doživljenski.Ne vem,kaj ljudje počnejo z sklopkami,zavorami,ko jih menjajo npr.pri 50.000km-zame je to nerazumljivo.Nočem pametovat,ampak za moje pojme so tovrstna popravila samo zaradi neznanja,oz.grobosti šoferjev.


se podpišem pod to.
 
Uporabniški avatar
tdk
Novinec
 
Prispevkov: 381
Pridružen: Sr feb 26, 2003 6:03 pm

Napisal/-a tdk Pe mar 13, 2009 6:41 pm

M.Izy je napisal/-a:avto je kot človek
najprej vstane, pol se malce razgiblje in ogreje, pol pa lahk delaš full.
ko nehaš delat , se morš tud malce ramigat in ne takoj ustavit, če ne drugi dan ne vstaneš.

Tako je pri avtu, ga zalavfat, pol se v miru namestit, pripet, ko pride na delovno temperaturo, pa ga lahk goniš. ko prideš na cilj, morš kako minuto počakat, pa ga pol ugasit.
tako bo avto in turbinca špilala full dolg.

Največ napak na turbinah pa je na avtih, pripeljanih iz tujine- belgije ali podobno, na števcu imajo vsi avti okol 100 do 120000, v resnici pa štiristo tisoč.Vse sicer na dolge ture in z boljšim gorivom ampak so tudi gnani pod polnim gasom, ko pa pride na naše ceste takšen avto z zbitimi kilometri, pa vožen na krajše razdalje, par kilometrov -- pa se zgodi, da so !"turbine zanič".


x1!

lp tdk
 
Uporabniški avatar
tdk
Novinec
 
Prispevkov: 381
Pridružen: Sr feb 26, 2003 6:03 pm

Napisal/-a tdk Pe mar 13, 2009 6:43 pm

Fiatfan je napisal/-a:
bizgec je napisal/-a:Pred časom je bla že debata o turbinah.Takrat sem na dolgo in široko napisal o tem.Zato bom zdaj kratek:če malo popaziš na avto in z njim ne delaš kot svinja z mehom,ga redno servisiraš in upoštevaš tista dva kratka nasveta glede vožnje z mrzlim in vročim motorjem ter normalnimi obrati na začetku in koncu poti,ti nima kaj falit.Kvaliteta goriva popolnoma nič ne vpliva na delvanje turbine,ravno tako ni razlik pri dizlu ali bencinarju,kar se tiče vzdržljivosti turbin.
Za volanom sem od leta 1983.Predvsem turbo-dizlov.Do zdaj mi niti ena turbina še ni odpovedala ali pokazala kaj slabše delovanje po npr.500.000km ,kot tedaj,ko je bila nova.Ne samo turbina-niti vodne pumpe,bosch pumpe,kompresorji klime in podobne pritikline,ki jih imajo avti so za mene doživljenski.Ne vem,kaj ljudje počnejo z sklopkami,zavorami,ko jih menjajo npr.pri 50.000km-zame je to nerazumljivo.Nočem pametovat,ampak za moje pojme so tovrstna popravila samo zaradi neznanja,oz.grobosti šoferjev.


se podpišem pod to.


x2!

lp tdk
 
Uporabniški avatar
bk206
Novinec
 
Prispevkov: 419
Pridružen: So mar 29, 2008 7:26 pm
Kraj: koroška

Napisal/-a bk206 Pe mar 13, 2009 6:43 pm

Fiatfan je napisal/-a:
bizgec je napisal/-a:Pred časom je bla že debata o turbinah.Takrat sem na dolgo in široko napisal o tem.Zato bom zdaj kratek:če malo popaziš na avto in z njim ne delaš kot svinja z mehom,ga redno servisiraš in upoštevaš tista dva kratka nasveta glede vožnje z mrzlim in vročim motorjem ter normalnimi obrati na začetku in koncu poti,ti nima kaj falit.Kvaliteta goriva popolnoma nič ne vpliva na delvanje turbine,ravno tako ni razlik pri dizlu ali bencinarju,kar se tiče vzdržljivosti turbin.
Za volanom sem od leta 1983.Predvsem turbo-dizlov.Do zdaj mi niti ena turbina še ni odpovedala ali pokazala kaj slabše delovanje po npr.500.000km ,kot tedaj,ko je bila nova.Ne samo turbina-niti vodne pumpe,bosch pumpe,kompresorji klime in podobne pritikline,ki jih imajo avti so za mene doživljenski.Ne vem,kaj ljudje počnejo z sklopkami,zavorami,ko jih menjajo npr.pri 50.000km-zame je to nerazumljivo.Nočem pametovat,ampak za moje pojme so tovrstna popravila samo zaradi neznanja,oz.grobosti šoferjev.


se podpišem pod to.

x2 :)
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Napisal/-a juhica Pe mar 13, 2009 7:31 pm

dobr da znate eni tko vozit avtomobile da s svojim stilom voznje sparate bosch pumpe in vodne pumpe... carsko.
lp
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost