Luks1 je napisal/-a:Tole je po moje bolj novica od ust do ust!
Sigurno je več okvar kot pred petimi ali več leti, je pa tudi turbodizlov več prodanih kot takrat. Če hladnega ne tiščiš in vročega takoj ne ugasneš, bo lahko zdržala življensko dobo avta, če pa je tovarniška napaka, se pa praviloma pokaže še v garanciji.
Masovno se pa res ne kvarijo. Tu pa tam, pa kaka gre.
im nobody je napisal/-a:Luks1 je napisal/-a:Tole je po moje bolj novica od ust do ust!
Sigurno je več okvar kot pred petimi ali več leti, je pa tudi turbodizlov več prodanih kot takrat. Če hladnega ne tiščiš in vročega takoj ne ugasneš, bo lahko zdržala življensko dobo avta, če pa je tovarniška napaka, se pa praviloma pokaže še v garanciji.
Masovno se pa res ne kvarijo. Tu pa tam, pa kaka gre.
ne bi si upal trditi da držijo življensko dobo avta rečmo kakega 1.9 traktorja ki zdrži bp 500.000kmče pa že pa ne opravlja turbina svojo nalogo kakovostno...
bizgec je napisal/-a:Pred časom je bla že debata o turbinah.Takrat sem na dolgo in široko napisal o tem.Zato bom zdaj kratek:če malo popaziš na avto in z njim ne delaš kot svinja z mehom,ga redno servisiraš in upoštevaš tista dva kratka nasveta glede vožnje z mrzlim in vročim motorjem ter normalnimi obrati na začetku in koncu poti,ti nima kaj falit.Kvaliteta goriva popolnoma nič ne vpliva na delvanje turbine,ravno tako ni razlik pri dizlu ali bencinarju,kar se tiče vzdržljivosti turbin.
Za volanom sem od leta 1983.Predvsem turbo-dizlov.Do zdaj mi niti ena turbina še ni odpovedala ali pokazala kaj slabše delovanje po npr.500.000km ,kot tedaj,ko je bila nova.Ne samo turbina-niti vodne pumpe,bosch pumpe,kompresorji klime in podobne pritikline,ki jih imajo avti so za mene doživljenski.Ne vem,kaj ljudje počnejo z sklopkami,zavorami,ko jih menjajo npr.pri 50.000km-zame je to nerazumljivo.Nočem pametovat,ampak za moje pojme so tovrstna popravila samo zaradi neznanja,oz.grobosti šoferjev.
M.Izy je napisal/-a:avto je kot človek
najprej vstane, pol se malce razgiblje in ogreje, pol pa lahk delaš full.
ko nehaš delat , se morš tud malce ramigat in ne takoj ustavit, če ne drugi dan ne vstaneš.
Tako je pri avtu, ga zalavfat, pol se v miru namestit, pripet, ko pride na delovno temperaturo, pa ga lahk goniš. ko prideš na cilj, morš kako minuto počakat, pa ga pol ugasit.
tako bo avto in turbinca špilala full dolg.
Največ napak na turbinah pa je na avtih, pripeljanih iz tujine- belgije ali podobno, na števcu imajo vsi avti okol 100 do 120000, v resnici pa štiristo tisoč.Vse sicer na dolge ture in z boljšim gorivom ampak so tudi gnani pod polnim gasom, ko pa pride na naše ceste takšen avto z zbitimi kilometri, pa vožen na krajše razdalje, par kilometrov -- pa se zgodi, da so !"turbine zanič".
Fiatfan je napisal/-a:bizgec je napisal/-a:Pred časom je bla že debata o turbinah.Takrat sem na dolgo in široko napisal o tem.Zato bom zdaj kratek:če malo popaziš na avto in z njim ne delaš kot svinja z mehom,ga redno servisiraš in upoštevaš tista dva kratka nasveta glede vožnje z mrzlim in vročim motorjem ter normalnimi obrati na začetku in koncu poti,ti nima kaj falit.Kvaliteta goriva popolnoma nič ne vpliva na delvanje turbine,ravno tako ni razlik pri dizlu ali bencinarju,kar se tiče vzdržljivosti turbin.
Za volanom sem od leta 1983.Predvsem turbo-dizlov.Do zdaj mi niti ena turbina še ni odpovedala ali pokazala kaj slabše delovanje po npr.500.000km ,kot tedaj,ko je bila nova.Ne samo turbina-niti vodne pumpe,bosch pumpe,kompresorji klime in podobne pritikline,ki jih imajo avti so za mene doživljenski.Ne vem,kaj ljudje počnejo z sklopkami,zavorami,ko jih menjajo npr.pri 50.000km-zame je to nerazumljivo.Nočem pametovat,ampak za moje pojme so tovrstna popravila samo zaradi neznanja,oz.grobosti šoferjev.
se podpišem pod to.
Fiatfan je napisal/-a:bizgec je napisal/-a:Pred časom je bla že debata o turbinah.Takrat sem na dolgo in široko napisal o tem.Zato bom zdaj kratek:če malo popaziš na avto in z njim ne delaš kot svinja z mehom,ga redno servisiraš in upoštevaš tista dva kratka nasveta glede vožnje z mrzlim in vročim motorjem ter normalnimi obrati na začetku in koncu poti,ti nima kaj falit.Kvaliteta goriva popolnoma nič ne vpliva na delvanje turbine,ravno tako ni razlik pri dizlu ali bencinarju,kar se tiče vzdržljivosti turbin.
Za volanom sem od leta 1983.Predvsem turbo-dizlov.Do zdaj mi niti ena turbina še ni odpovedala ali pokazala kaj slabše delovanje po npr.500.000km ,kot tedaj,ko je bila nova.Ne samo turbina-niti vodne pumpe,bosch pumpe,kompresorji klime in podobne pritikline,ki jih imajo avti so za mene doživljenski.Ne vem,kaj ljudje počnejo z sklopkami,zavorami,ko jih menjajo npr.pri 50.000km-zame je to nerazumljivo.Nočem pametovat,ampak za moje pojme so tovrstna popravila samo zaradi neznanja,oz.grobosti šoferjev.
se podpišem pod to.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost