js sm ucera zamenjo zarnice, pa bolj ko sm jih gledo, bol cele so ble, pa sm kupo nove, pa je blo vse vredi tk da tut ce zgleda cela zarnica, ni nujno da deluje
ja ponavadi so dve varovalki za levo zadnjo luč in posebej za desno luč, lahko sta pa tudi obe varovalki pregoreli, mogoče je prišlo do kratkega stika na napeljavi na obeh lučeh in je vrglo ven varovalke.........
citroen for life, aja and fiat too, aja pa še mitsubishi.......
Leve in desne pozicijske, pa tudi leve in desne kratke luči, morajo imeti ločene varovalke. Tako je mislim da tudi po predpisih.
Poglej če ti tudi sprednje pozicijske gorijo. Če ne, je problem na stikalu. Če ja, pa zna biti problem na inštalaciji.
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
Če sprednje pozicijske delajo in zadnje ne, je varovalka cela. Vsaj na mojem avtu je tko. Enkrat prej je bilo napisan, da bi lahko bila masa kriva oz. je enmu tudi rešilo ta problem.
Poskusi pregledat tudi samo ležišče žarnice. Če je oksidirano, lahko pride do slabega kontakta. Lahko pa tudi ne doseže samega kontakta...
Sem pa že večkrat opazil, čeprav imajo take žarnice zamaknjen bajonet, da so jih ljudje obrnili narobe, pa je potem svetila Štop namesto pozicijske in obratno.
Govorim o dvojnih žarnicah, oziroma žarnicah z dvema nitkama(pozicijska+stop)