Napisal/-a Scorp84 So mar 28, 2009 5:34 pm
Če boš mal boljše prebral navodila, boš videl da se ta lučka lahko tudi prižge ker voziš v nizkih obratih. Recimo da prestavljaš tam na 1500 obrato ali manj, največkrat se to zgodi iz 2 na 3 prestavo. Sam smo reševali na tak način, da sem avto ugasnil na novo prižgal in v drugi ga teral 4 tisoč obratov. Več ni hotlo oziroma je slabo dosegal zaradi zasilnega programa. Če prvič ne uspe, lahko tudi drugič probaš, avto bi moral normalno delat po ponovnem užigu.
Nam se ta lučka že po 150 tisoč km ni več prižgala, ko smo to prebrali.
Za slab užig je lahko kriv tudi temperaturni senzor, ta senzor bi se moral nahajati na voznikovi strani dol pod akumulatorjem, pa takoj zraven motorja. Je pa precej drag ta senzor, ampak dokler avto užiga, raje ne menjat. Kot so ti povedali prvo menjaj akumulator, ta reši večino težav pri užiganju dizlov. Lahko poveš ali ti počasi zavrti motor (z muko kot da nebi moči mel na začetku), ali hitro?
Da boš najbolj 100% kaj je narobe, riskiraj 25 evrov, pa ga pelji na tester. Ampak moreš iti nujno za ople, ker ostali testerji ne pokažejo kateri senzor je kriv.