Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
north789
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 593
Pridružen: Pe okt 03, 2008 8:03 pm
Kraj: Domžale z okolico

Peugeot 307 težava na elektronki

Napisal/-a north789 So mar 28, 2009 8:14 pm

Pozdravljeni

Kot sem že v naslovu napisal imam težavo z elektroniko in sicer z kontrolno ploščo ko prižgem luči mi števci skočjo na 0 in ob zagonu motorja je isto prilagam še video link: http://www.youtube.com/watch?v=I04RiZ2HBJI to se zgodi ko prižgem luči video ob zagonu motorja link: http://www.youtube.com/watch?v=TBGqEHCoMws
Zadnjič spremenil north789, dne So mar 28, 2009 8:43 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6591
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan So mar 28, 2009 8:31 pm

Pozdravljeni
Zamenjajte akumulator in preverite kako dela alternator. Pri vas je sesedanje elektrike vzrok vašim težavam.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
north789
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 593
Pridružen: Pe okt 03, 2008 8:03 pm
Kraj: Domžale z okolico

Napisal/-a north789 So mar 28, 2009 8:42 pm

Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Zamenjajte akumulator in preverite kako dela alternator. Pri vas je sesedanje elektrike vzrok vašim težavam.

Lep pozdrav


Alternator smo že merl fila z povno močjo pa še neki zakaj mi kaže da je bencin na rezervi če je pa čes polovico tankan.
 
Uporabniški avatar
lumpii
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: Ne mar 04, 2007 9:21 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lumpii So mar 28, 2009 9:01 pm

north789 je napisal/-a:
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Zamenjajte akumulator in preverite kako dela alternator. Pri vas je sesedanje elektrike vzrok vašim težavam.

Lep pozdrav


Alternator smo že merl fila z povno močjo pa še neki zakaj mi kaže da je bencin na rezervi če je pa čes polovico tankan.

Plovec goriva v kestlu je elektronski.....zadevo potegni ven - pazi da je čimbolj prazen kestel....očisti svinjarijo in naro sestavi skupaj...ponavadi je delovalo potem ok.
E60 525dA M-Optic, 2005
 
north789
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 593
Pridružen: Pe okt 03, 2008 8:03 pm
Kraj: Domžale z okolico

Napisal/-a north789 So mar 28, 2009 9:18 pm

lumpii je napisal/-a:
north789 je napisal/-a:
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Zamenjajte akumulator in preverite kako dela alternator. Pri vas je sesedanje elektrike vzrok vašim težavam.

Lep pozdrav


Alternator smo že merl fila z povno močjo pa še neki zakaj mi kaže da je bencin na rezervi če je pa čes polovico tankan.

Plovec goriva v kestlu je elektronski.....zadevo potegni ven - pazi da je čimbolj prazen kestel....očisti svinjarijo in naro sestavi skupaj...ponavadi je delovalo potem ok.

sej enkrat se uspostav sam nikol ne kaže prov je pa še en problem da je pokrov kestnla tok zategnn da ga nemorš na roke odšraufat sm že tut neki probavu z enmu nastavkom od šraufat ga sam ni blo haska me je pa že ene parkat na cesti pustu glih zarat tega k je kazu da je bencin še not u resnic je biv pa že skor kestl prazn.??
Zadnjič spremenil north789, dne So mar 28, 2009 11:09 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom So mar 28, 2009 10:53 pm

Govoriš o več problemih. Če pri štartu izgublja plus,, je lahko kaj pri električnem delu kontaktne ključavnice. Vrli slovenci po zakonu bebavo vžigamo z lučmi in ob štarterju kurimo še vse luči. Za nivo bencina je več odgovorov. ena varianta je, da imaš 90 kojnov dizelj, Siemens tadrago Z1K pumpo in nimaš električne pumpe v tanku, to je relativno poceni (Copex). Če imaš pumpo v tanku, je že 100€ ali več. Odšraufaš pa ne z majzeljnom ali štemanjem z izvijačem, ampak z lesenim klincem tolćeš na polno fleho, če ne repetnioce na kroni polomiš. Če nisi vešč pojdi do mojstra. JBMT PSA
 
north789
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 593
Pridružen: Pe okt 03, 2008 8:03 pm
Kraj: Domžale z okolico

Napisal/-a north789 So mar 28, 2009 11:11 pm

joztom je napisal/-a:Govoriš o več problemih. Če pri štartu izgublja plus,, je lahko kaj pri električnem delu kontaktne ključavnice. Vrli slovenci po zakonu bebavo vžigamo z lučmi in ob štarterju kurimo še vse luči. Za nivo bencina je več odgovorov. ena varianta je, da imaš 90 kojnov dizelj, Siemens tadrago Z1K pumpo in nimaš električne pumpe v tanku, to je relativno poceni (Copex). Če imaš pumpo v tanku, je že 100€ ali več. Odšraufaš pa ne z majzeljnom ali štemanjem z izvijačem, ampak z lesenim klincem tolćeš na polno fleho, če ne repetnioce na kroni polomiš. Če nisi vešč pojdi do mojstra. JBMT PSA

Govorimo o bencinarju 1,6 16v ne o dizlu pa ne mi bluzit is neko pumpo k ni govora o pumpi
 
klemen40
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: Ne dec 19, 2004 10:44 am

Napisal/-a klemen40 Po mar 30, 2009 7:51 am

Ko je ravno govora o plovcih v rezervoarju me zanima, če je na cevki - šipki, ki vleče gorivo še dodatno kakšna mrežica oz. filter namenjena čiščenju goriva. Gre pa za P307, HDI 110 ter ali je možno, da se ta mrežica-filter zapaca. Včasih so avtomobili na koncu vlečne šipke dejansko imeli nameščeno gosto mrežico, ki se je lahko tudi zapacala z umazanijo.
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan Po mar 30, 2009 9:18 am

north789 je napisal/-a:
joztom je napisal/-a:Govoriš o več problemih. Če pri štartu izgublja plus,, je lahko kaj pri električnem delu kontaktne ključavnice. Vrli slovenci po zakonu bebavo vžigamo z lučmi in ob štarterju kurimo še vse luči. Za nivo bencina je več odgovorov. ena varianta je, da imaš 90 kojnov dizelj, Siemens tadrago Z1K pumpo in nimaš električne pumpe v tanku, to je relativno poceni (Copex). Če imaš pumpo v tanku, je že 100€ ali več. Odšraufaš pa ne z majzeljnom ali štemanjem z izvijačem, ampak z lesenim klincem tolćeš na polno fleho, če ne repetnioce na kroni polomiš. Če nisi vešč pojdi do mojstra. JBMT PSA

Govorimo o bencinarju 1,6 16v ne o dizlu pa ne mi bluzit is neko pumpo k ni govora o pumpi


v veliko avtomobilih je črpalka za bencin skupaj s plovcem
in posebej se da kupt samo črpalko (vložek) ali pa še to ne
in če ti gre plovec moraš potem kupit plovec + črpalko

ps. če ne boš porihtu akumulatorja oz da ne bo nehal zmankovat elektrike računalniku, boš mogu menjat kmalu tud tega
vklaplanje/izklaplanje mu ne dene dobro
podpis
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Po mar 30, 2009 10:10 am

Ker v uvodu NI bilo povedano za kateri model P307 gre, sem opisal, da imajo vsi kombinirano črpalko z merilcem, razen enega modela 90HP dizeljna. Samo merilec se ne dobi. Še najcenejši kompleti so v Copexu (Meat&Doria). Zelo uporabna je frasch spona in večji francoz za odvijanje, drugače pa zlahka repe na kroni polomiš. Pri vstopu goriva na dnu v črpalko je porozna nylon vrečka, ki preprečuje vstop večjih delcev v pumpo. Sami vložki črpalke so praktično nemogoči za zamenjat, tista cev se ne sname nikakor, če jo zarežeš nisi nič naredil, če jo pregreješ, potem naknadno ne dihta..... So pa na netu te vložki že za 30€ + poštnina.
 
Scorp84
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 788
Pridružen: Ne nov 26, 2006 1:25 am

Napisal/-a Scorp84 Po mar 30, 2009 11:07 am

Glede nivo goriva, ti začasno pomaga odklop akumulatorja, vendar se bo napaka spet pojavila. 307 ima napako da učasih ne izmeri pravilno, recimo da ga hočeš iti napolniti za 6l ali 7l, ti ne bo pokazal da si šel tankat. Rešitev je da greš na servis, da ti sinhronizirajo računalnik. Pride te pa 18 evrov na uradnem servisu. Zakaj je tko, pa ne vem, pa tudi ni nobene druge trajne rešitve oziroma v peugeotu niso izdali nobene rešitve. Ima pa veliko folka te težave.

Tebi se samo kontrolna plošča izklaplja, tko da po vsej verjetnosti se na števcu med preklopom naredi kakšen stik ali pa je slaba masa. Dokler ti še dela, ga odnesi električarju popraviti. Pa ne na uradni servis.
 
slavkot1
Novinec
 
Prispevkov: 177
Pridružen: So feb 09, 2008 7:20 pm

Napisal/-a slavkot1 Po mar 30, 2009 12:35 pm

ma fotr peugeota 307 2.0 hdi 90 konjskega pa je isti drek s kazalci sam da je že od novega tko. sam pr njemu gredo kazalci sam ko ugasneš avto, pa greš ven, pa ga zakleniš, pa se čez kake 10 sekund kazalec na 0 spusti. drgač ko ga užigaš je pa skos na 10 al kok je prva črtica. Peugeot je drek pred njem je fotr kupu novga golfa 4 Tdija pa je po 5 letih hotu zamenat avto, pa je peugeota kupu po 3 letih je začelo vse skup crkovat egr ventili, abs senzorji v roku 3 mesecev je zmetu vanga več kot 3000€ v golfa v 5 letih za vse skup ni dal tolk s servisi vred. naslednji avto k ga bo kupu je rek uda bo vw in da ga ne zamena za noben francoski drek. Res da pršparaš na ceni ko kupš novga daš za vw mal več kot za francoza pa maš mal mn opreme sam golf je piu skos tm 6 litrou peugeota pa ne sprav pod 7,4 pa da ga še tko špara. v 3 letih je glih za bencin dal tolk več kot bi dal za golfa 5 več ko je avto kupovau. S tem da je še 3000€ vanga zmetu. Mel sm jst renoja pa mam zdj golfa pa je ko noč in dan negrem na francoza nazaj za noben dnar. Mislm vsak ma svoje mišljenje moje je pač tako da dam mal več pa mam saj avto tak kot je treba.
 
Uporabniški avatar
=ZiAn=
Uporabnik
 
Prispevkov: 1007
Pridružen: Pe okt 13, 2006 4:27 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a =ZiAn= Po mar 30, 2009 2:05 pm

Off: Maš prav francozi so govna, drek, navadna j***a, bog si ga vedi zakaj sploh še obstajajo... :roll: Če nimaš kaj konkretnega za povedati o problemu ne začenjaj prepirov!
...Prava nemška zverina bučno zahrumi v turobno jutro, ljudje prično padati na kolena, ko se mimo njih zapeljem v audi a šest petici. "Mati tudi jaz bom nekoč" zašepeta mladi fant svoji materi, ki ji spolzi solza po zgubanem licu...
 
Scorp84
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 788
Pridružen: Ne nov 26, 2006 1:25 am

Napisal/-a Scorp84 Po mar 30, 2009 2:07 pm

slavkot1: za take komentarje imaš drugo temo, ki je namenjena temu. S tem svojim komentarjem nisi nič pripomogel ampak sam zasmetil. To da se števci ugasnejo kasneje ko vrata zapreš je normalno in tudi ostala elektronika se v avtu gasneje ugasne. Se nahaja en rele pod haubo ki ugasne porabnike.
 
north789
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 593
Pridružen: Pe okt 03, 2008 8:03 pm
Kraj: Domžale z okolico

Napisal/-a north789 Po mar 30, 2009 2:41 pm

lublancan je napisal/-a:
north789 je napisal/-a:
joztom je napisal/-a:Govoriš o več problemih. Če pri štartu izgublja plus,, je lahko kaj pri električnem delu kontaktne ključavnice. Vrli slovenci po zakonu bebavo vžigamo z lučmi in ob štarterju kurimo še vse luči. Za nivo bencina je več odgovorov. ena varianta je, da imaš 90 kojnov dizelj, Siemens tadrago Z1K pumpo in nimaš električne pumpe v tanku, to je relativno poceni (Copex). Če imaš pumpo v tanku, je že 100€ ali več. Odšraufaš pa ne z majzeljnom ali štemanjem z izvijačem, ampak z lesenim klincem tolćeš na polno fleho, če ne repetnioce na kroni polomiš. Če nisi vešč pojdi do mojstra. JBMT PSA

Govorimo o bencinarju 1,6 16v ne o dizlu pa ne mi bluzit is neko pumpo k ni govora o pumpi


v veliko avtomobilih je črpalka za bencin skupaj s plovcem
in posebej se da kupt samo črpalko (vložek) ali pa še to ne
in če ti gre plovec moraš potem kupit plovec + črpalko

ps. če ne boš porihtu akumulatorja oz da ne bo nehal zmankovat elektrike računalniku, boš mogu menjat kmalu tud tega
vklaplanje/izklaplanje mu ne dene dobro



Jah kva mu ne dam 100 Ah akumulator not ok sej vrjetn da sploh nebi šw not zdej je 55Ah res je da se avto vozi bl na kratke relacije res pa je tut to da ko sem ga enkrat res dobr na filov mi pa tega ni delu p.s original akumulator je biv 45 Ah.
 
Scorp84
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 788
Pridružen: Ne nov 26, 2006 1:25 am

Napisal/-a Scorp84 Po mar 30, 2009 3:12 pm

55ah akumulator je čisto dovolj, saj avto pri vžigu ne vleče veliko toka. Sam imam ojačevalec notri, pa ko je bil tudi originalni akumulator (45ah) je 5 ur laufala muska, pa je avto še zmeri normalno užgal.
Kot sem gor opisal avto ima rele za izklop porabnike in mu elektrike ne zmanjka kr tko oziroma mu je teško akumulator spraznit. Sam sem zaradi tega napeljal dodatni kabel za avtoradio.
 
north789
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 593
Pridružen: Pe okt 03, 2008 8:03 pm
Kraj: Domžale z okolico

Napisal/-a north789 Po mar 30, 2009 3:34 pm

Je pa res da ma avto vgrajen xenon kit mogoče da xenon porab tok štroma pri zagonu da računalniku uzame štrom.Bom probu še enkrat akumulator nafilat da bo povn.Pomoje da je problem v xenonu al pa v bsi-ju sej to ne naredi vsaki da vsi števci na 0 padejo to nrdi vsak ta drug zagon motorja.
 
north789
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 593
Pridružen: Pe okt 03, 2008 8:03 pm
Kraj: Domžale z okolico

Napisal/-a north789 Sr apr 01, 2009 3:30 pm

Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Zamenjajte akumulator in preverite kako dela alternator. Pri vas je sesedanje elektrike vzrok vašim težavam.

Lep pozdrav



altarnator fila na 14 Ah kapaciteta akumulatorja je neki čes 12Ah ob zagonu avto mu ostane še 10Ah.
 
robert1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: Če mar 04, 2004 6:58 am
Kraj: Radenci

Napisal/-a robert1 Sr apr 01, 2009 6:55 pm

north789 je napisal/-a:
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Zamenjajte akumulator in preverite kako dela alternator. Pri vas je sesedanje elektrike vzrok vašim težavam.

Lep pozdrav



altarnator fila na 14 Ah kapaciteta akumulatorja je neki čes 12Ah ob zagonu avto mu ostane še 10Ah.


Misliš verjetno napetost v voltih.

Kako misliš ob zagonu mu še ostane 10 V ?
 
north789
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 593
Pridružen: Pe okt 03, 2008 8:03 pm
Kraj: Domžale z okolico

Napisal/-a north789 Sr apr 01, 2009 6:58 pm

Da mu ostane še 10 v moči
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 14 gostov