north789 je napisal/-a:Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Zamenjajte akumulator in preverite kako dela alternator. Pri vas je sesedanje elektrike vzrok vašim težavam.
Lep pozdrav
Alternator smo že merl fila z povno močjo pa še neki zakaj mi kaže da je bencin na rezervi če je pa čes polovico tankan.
lumpii je napisal/-a:north789 je napisal/-a:Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Zamenjajte akumulator in preverite kako dela alternator. Pri vas je sesedanje elektrike vzrok vašim težavam.
Lep pozdrav
Alternator smo že merl fila z povno močjo pa še neki zakaj mi kaže da je bencin na rezervi če je pa čes polovico tankan.
Plovec goriva v kestlu je elektronski.....zadevo potegni ven - pazi da je čimbolj prazen kestel....očisti svinjarijo in naro sestavi skupaj...ponavadi je delovalo potem ok.
joztom je napisal/-a:Govoriš o več problemih. Če pri štartu izgublja plus,, je lahko kaj pri električnem delu kontaktne ključavnice. Vrli slovenci po zakonu bebavo vžigamo z lučmi in ob štarterju kurimo še vse luči. Za nivo bencina je več odgovorov. ena varianta je, da imaš 90 kojnov dizelj, Siemens tadrago Z1K pumpo in nimaš električne pumpe v tanku, to je relativno poceni (Copex). Če imaš pumpo v tanku, je že 100€ ali več. Odšraufaš pa ne z majzeljnom ali štemanjem z izvijačem, ampak z lesenim klincem tolćeš na polno fleho, če ne repetnioce na kroni polomiš. Če nisi vešč pojdi do mojstra. JBMT PSA
north789 je napisal/-a:joztom je napisal/-a:Govoriš o več problemih. Če pri štartu izgublja plus,, je lahko kaj pri električnem delu kontaktne ključavnice. Vrli slovenci po zakonu bebavo vžigamo z lučmi in ob štarterju kurimo še vse luči. Za nivo bencina je več odgovorov. ena varianta je, da imaš 90 kojnov dizelj, Siemens tadrago Z1K pumpo in nimaš električne pumpe v tanku, to je relativno poceni (Copex). Če imaš pumpo v tanku, je že 100€ ali več. Odšraufaš pa ne z majzeljnom ali štemanjem z izvijačem, ampak z lesenim klincem tolćeš na polno fleho, če ne repetnioce na kroni polomiš. Če nisi vešč pojdi do mojstra. JBMT PSA
Govorimo o bencinarju 1,6 16v ne o dizlu pa ne mi bluzit is neko pumpo k ni govora o pumpi
lublancan je napisal/-a:north789 je napisal/-a:joztom je napisal/-a:Govoriš o več problemih. Če pri štartu izgublja plus,, je lahko kaj pri električnem delu kontaktne ključavnice. Vrli slovenci po zakonu bebavo vžigamo z lučmi in ob štarterju kurimo še vse luči. Za nivo bencina je več odgovorov. ena varianta je, da imaš 90 kojnov dizelj, Siemens tadrago Z1K pumpo in nimaš električne pumpe v tanku, to je relativno poceni (Copex). Če imaš pumpo v tanku, je že 100€ ali več. Odšraufaš pa ne z majzeljnom ali štemanjem z izvijačem, ampak z lesenim klincem tolćeš na polno fleho, če ne repetnioce na kroni polomiš. Če nisi vešč pojdi do mojstra. JBMT PSA
Govorimo o bencinarju 1,6 16v ne o dizlu pa ne mi bluzit is neko pumpo k ni govora o pumpi
v veliko avtomobilih je črpalka za bencin skupaj s plovcem
in posebej se da kupt samo črpalko (vložek) ali pa še to ne
in če ti gre plovec moraš potem kupit plovec + črpalko
ps. če ne boš porihtu akumulatorja oz da ne bo nehal zmankovat elektrike računalniku, boš mogu menjat kmalu tud tega
vklaplanje/izklaplanje mu ne dene dobro
north789 je napisal/-a:Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Zamenjajte akumulator in preverite kako dela alternator. Pri vas je sesedanje elektrike vzrok vašim težavam.
Lep pozdrav
altarnator fila na 14 Ah kapaciteta akumulatorja je neki čes 12Ah ob zagonu avto mu ostane še 10Ah.
Po forumu brska: Google [Bot] in 14 gostov