Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
obcasnigledalec
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: Sr nov 26, 2008 12:53 pm

Tresenje volana in hrup

Napisal/-a obcasnigledalec To mar 31, 2009 9:53 pm

Če odkrijem še eno napako na avtu obljubim, da odprem en generalni topic kamor bom redno jokal! :P

Gre se za Polota, 6n, 1998 letnik. CCA 125k km, pred kratkim menjani spredni diski.

Torej, že spet en problem, sicer si nisem preveč belil glave z njim ampak, kaj pač naj, rad bi da bi bil moj avto udoben za vozit. Prvi problem je, da mi volan trese. Sem prebral skoraj vse tiste topice za tresenje volana, in mi sam opis problem ni bil čisto enak.
Med vožnjo vse DO 140 km/h mi volan trese, sicer ni katastrofa, ampak še zmeraj ni ravno udobje, da se ti volan trese kot nek vibrator. Ko pa avto doseže 140 km/h, torej nekje čez 3300-3400 obratov, pa je volan miren in je avto končno užitek vozit. Zaenkrat nisem opazil med zaviranjem, da mi trese, ampak to je bolj posledica tega, da na to nisem pazil in si nisem zapomnil. Če stopim po gasu neha tresit. Nisem pa 100%, ker sem si samo zapomnil kdaj mi ne trese. Moram še preverit to, najbrž jutri zjutraj. Gume so ravnokar menjane, treslo je pri zimskih in letnih, zimske so na jeklenih platiščih, letne na ALU. letne so bile pravkar montirane, mislm da so pravilno nacentrirali gume.
Več ali manj sem iz drugih topicov razbral, da je problem lahko rešen z centriranjem, ampak seveda to ni obvezno pa me zanima kako bi lahko še kaj preveril, kaj bi lahko bilo? To še zmeraj ne pomeni, da ne dvomim da gume niso nacentrirane, ampak pač da vidim kaj bi lahko bilo glede na moj opis.

Druga stvar je pa hrup, ki ga slišim v avto, kot da tesnilo nebi dobro delovalo. Hitreje kot se gre, bolj je podobno tornadu po zvokih, pri 150-170 km/h pa že pošteno žvižga. Najbolj glasno je pri sovoznikovih vratih. Zdi se mi da so pač tesnila pri vratih zanič, ampak na prvi pogled zgledajo vredu, ampak tudi pri teh nalivih nisem videl da bi kje puščalo. Bom to še mal testiral z baby pudrom pa veliko vode. Najbrž res puščajo in bi rad to kar zamenjal, zato mam dve vprašanji:
Kje se lahko kupi ta tesnila v LJ? Najbrž bi Potokar mel to na zalogi ne?
Kako se jih to zamenja? Rabim kaj lepila? Staro tesnilo lahko samo ven potegnem ali je treba še kaj drugega naredit?
Haynes tukaj preskoči ta korak tako da raje vprašam kot pa potrgam tesnilo in potem bom imel pa res luknjo.
Zdaj že objavlam občasno
 
north789
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 593
Pridružen: Pe okt 03, 2008 8:03 pm
Kraj: Domžale z okolico

Napisal/-a north789 To mar 31, 2009 10:02 pm

A si kej gledu končnike pa stabilizatorje če imajo kake lufte?
 
Uporabniški avatar
KiNOS
Novinec
 
Prispevkov: 402
Pridružen: Po mar 23, 2009 1:13 pm

Napisal/-a KiNOS To mar 31, 2009 10:05 pm

Zdravo.

-Prvo kot prvo, ko si reku da si diske menju.Nenaleganje površine diska ni kul. Ko se menja disk se ponavad spuca nalegano površino tam kjer je bil stari disk in pol novega gor.
-Prevri pritisk pnevmatik.
-Preveri če je kako platišče kakorkol zvito.(Ponovno centriranje)
-Prever če so amortizerji dost zategnjeni,tle mislim zgoraj ko pokrov motorja odpreš.
-Preveri spodnje roke, če je dost zategnjeno.
-Preveri spono volana in končnike če majo kaj "lufta" oz. če kažejo znake obrabe.

Govorim iz lastnih izkušenj, ker sem mel golfa 4ko tdija in v pol leta nism pogruntal zakaj mi SAMO pri hitrosti 90km/h trese.

Kar se tiče "tornada"..zadeva se reši tako, da premakneš tiste "kajle" na stebričku ko se klučavnica vrat zapre.Težko je z besedami + strokovno povedat :)

Imel sem tut primer, ko nism mogel pogruntat kaj je bil vzrok da ej pihalo v avto..bolj ko sem se pelu bolj je pihal..Zadeva je bila sledeča: ponavadi pride kablovje iz stebrička spredi v vrata in je med tako gumo k zgleda ko harmonika..ta guma je bila sneta in je res pihal ko noro tm čez. preveri še to.
 
Uporabniški avatar
obcasnigledalec
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: Sr nov 26, 2008 12:53 pm

Napisal/-a obcasnigledalec To mar 31, 2009 10:23 pm

Diski so že gor ene pol leta, menjani so bili pa pod prejšnim lastnikom.

-Prever če so amortizerji dost zategnjeni,tle mislim zgoraj ko pokrov motorja odpreš.
-Preveri spodnje roke, če je dost zategnjeno.
-Preveri spono volana in končnike če majo kaj "lufta" oz. če kažejo znake obrabe.


-Ta prvo bom znal.
-Ta drugo ne vem.
-Ta tretje mislm da se mi sanja.


A si kej gledu končnike pa stabilizatorje če imajo kake lufte?


Tuki si me pa zgubu.

Morm še opozorit da nisem kej preveč pojma, tko, da če se le da povedat kot 5 letnmu frocu. Ali pa še manj. Ali pa na približn lokacijo povedat. Se pač sproti učim, nisem še nikoli šrafal(avta), je tole šele moj drugi avto, bi se pa rad naučil, ker bi rad to znal.
Bom pa jst probu uganit, kje morm pogledat pri volanu, v avtu samem ali pod havbo? V avtu samem sem mel pri prejšnem avtu(twingo) problem da se je volan tresel, ampak je bil problem v tem da je bil volan odšraufan in se ga je dal za dobra dva centimetra potegnt gor. Pri temu tega ni, volan trdno stoji na...pozabu kako se reče. steering rod po anglešk.

Kar se tiče "tornada"..zadeva se reši tako, da premakneš tiste "kajle" na stebričku ko se klučavnica vrat zapre.Težko je z besedami + strokovno povedat

Imel sem tut primer, ko nism mogel pogruntat kaj je bil vzrok da ej pihalo v avto..bolj ko sem se pelu bolj je pihal..Zadeva je bila sledeča: ponavadi pride kablovje iz stebrička spredi v vrata in je med tako gumo k zgleda ko harmonika..ta guma je bila sneta in je res pihal ko noro tm čez. preveri še to.


Hmm, bom to preveru, sem sicer gledal tisto harminko pa je bla vredu, sem vse preštudiral kje bi lahk blo. V končni fazi bom vzel en debel lepilen trak in polimal razne možne luknje pa če ne z drugim s tem prišel do konca.
Zdaj že objavlam občasno
 
Uporabniški avatar
obcasnigledalec
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: Sr nov 26, 2008 12:53 pm

Napisal/-a obcasnigledalec Sr apr 01, 2009 9:17 pm

Danes je bil avto pr mehaniku, zarad vremena mi ni ratal olja pa filtrov menjavat, pa je grozn treba blo nardit tako da sem ga raj k mehankarju pelu in mu zravn še mal dela naložu z tresočim volanom. Mi je reku da je samo kolesa spet necentriru in voila, vse super spet.

Kar se pa tiče hrupa mi je pa iz glave ušlo da bi mu omenil. Ampak mislim da sm najdu na tesnilu pri avtu eno luknjo, sicer pa mi probleme dela tesnilo na zgornjem delu, ki je kot ekstra zaščita. Kako bi lahko to odstranil pa zamenjal? Ali pa za okoli vrat, to iisto bi lahko zamenjal vse naenkrat.
Zdaj že objavlam občasno
 
Uporabniški avatar
Daedalus
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1951
Pridružen: To sep 02, 2008 6:00 pm

Napisal/-a Daedalus Sr apr 01, 2009 10:18 pm

Se je ta tornado pojavil s časom? Kokr mam js u spominu, so tornadi pri avtih, ki pač niso najbolje prilagojeni večjim hitrostim, dokaj normalna stvar...pri naši Astri l. 00 (star model), je tornado pri 160-170 tudi kr občuten...seveda pa spet odvisno kaj je zate tornado. :)
 
Uporabniški avatar
obcasnigledalec
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: Sr nov 26, 2008 12:53 pm

Napisal/-a obcasnigledalec Sr apr 01, 2009 10:33 pm

Je bil že od začetka tam. Pr testni vožnji nisem avta dal čez to hitrost, v glavnem se pač nisem na avtocesto spravljal med testom, pa tudi če bi, nebi gonil čez 130. Pri 130 je tko, hrupno, pač mal glasnej, nekako lahk preživiš, ampak pri 160 je pa slišat žvižg. Sicer ne vozim velikrat okol 160, ampak mislm, da je to dokaz da je najbrž nekje luknja, piha čez njo in zato žvižg. Če je luknja, bo najbrž tudi puščalo čez, tako da bi bilo fajn zamenjat. Sploh pa bi najbrž potem bil avto generalno bolj tih v notranjosti.
Zdaj že objavlam občasno
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 9 gostov