Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
mito90
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Sr avg 01, 2007 10:25 am

renault 5 campus,1.4 energy

Napisal/-a mito90 Po apr 06, 2009 7:08 pm

no danes sem domov pripelav cliota 1.4 energy,ker imam petko,ki je campus(1.1)in nikamor ne gre,sem se odloco da dam iz cliota energy masino v petko,pa me zanima k nekateri pravijo da das gor od cliota 1.2 menjalnik in imas krajse prestave in vecjo koncno,ce pase od petke 1.1 menjalnik na 1.4 masino,oziroma ce je isti kot od cliota 1.2,se zahvaljujem za odgovore:D
 
šinki
Novinec
 
Prispevkov: 358
Pridružen: Ne mar 30, 2008 5:43 pm
Kraj: idrija

Napisal/-a šinki Po apr 06, 2009 7:15 pm

Krajša prestavna razmerja in večja končna sta dva različna pojma.
okužen z Rallyus virusom
 
mito90
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Sr avg 01, 2007 10:25 am

Napisal/-a mito90 Po apr 06, 2009 7:20 pm

ja sam na forumih sm zaslediv da so drugacna razmerja,ker po logiki je vecji pospeski manjsa koncna,sam jst si predstavlam ,da 1.4 motor ma dost moci da razvije celo hitrost 1.2 menjalnika,zto pomojem naredijo 5 prestavo tako dolgo, da je ne more motor razvit do konca,tko si jst razlagam,lhka d se motim naj me kdo popravi k ve kak je res.
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3876
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Po apr 06, 2009 7:21 pm

šinki je napisal/-a:Krajša prestavna razmerja in večja končna sta dva različna pojma.


Ni res.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
mito90
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Sr avg 01, 2007 10:25 am

Napisal/-a mito90 Po apr 06, 2009 7:30 pm

a ni nobenga k bi vedu al je od cliota 1.2 menjalnik enak k od petke 1.1?
 
Uporabniški avatar
RedBaron
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2259
Pridružen: Ne okt 27, 2002 11:56 am
Kraj: Med Velenjem in Slovenj Gradcem

Napisal/-a RedBaron Po apr 06, 2009 7:39 pm

Zakaj pa ne bi raje cliota vozu namesto 5ke??
 
mito90
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Sr avg 01, 2007 10:25 am

Napisal/-a mito90 Po apr 06, 2009 7:45 pm

clio je karoserija v zelo slabem stanju,edim masina je suha k poper:D
pa se petka se men zdi d se lepse pele od cliota,bol cutis cesto:D:D
 
BoBeR52
Novinec
 
Prispevkov: 218
Pridružen: Po mar 31, 2008 8:41 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a BoBeR52 Po apr 06, 2009 7:58 pm

Haha :D svašta :D
100 ljudi 100 čudi, 100 žena 200 sisa
 
Uporabniški avatar
mloncar
Uporabnik
 
Prispevkov: 976
Pridružen: Sr maj 12, 2004 11:47 am
Kraj: Celje

Napisal/-a mloncar To apr 07, 2009 9:28 am

mito90 je napisal/-a:a ni nobenga k bi vedu al je od cliota 1.2 menjalnik enak k od petke 1.1?

NE.

Campus ima verjetno najdaljši menjalnik (JB1 035), medtem ko ima Clio 1.2 enega najkrajših (JB1 046).

Teoretična končna hitrost pri 195/45-15 in 7000 RPM je s menjalnikom od 5ke 260km/h, z menjalnikom op Cliota 1.2 pa 200 km/h
 
zlarre_
Novinec
 
Prispevkov: 422
Pridružen: Po mar 16, 2009 10:54 pm

Napisal/-a zlarre_ To apr 07, 2009 10:30 am

Zakaj si ne poiščes menjalnik od R5 1.4? In motor Rclio1.4.
Če se ne motim pašesta skupaj.....nisem pa 100%, tako da če se motim naj me kdo popravi. ;)
 
Uporabniški avatar
urosr
Novinec
 
Prispevkov: 383
Pridružen: So mar 27, 2004 4:17 pm
Kraj: Šmartno ob Paki

Napisal/-a urosr To apr 07, 2009 11:41 am

Pejt take stvari raj spraševat na reno forum, boš dobil več pametnejših odgovorov, ne pa samo mloncarjevga, kateri ima tudi tak motor v svoji petki. Lahk pa dodam samo se to da fizicno pašejo ti menjalniki med seboj , razlika je samo v razmerjih.
Slika
 
Uporabniški avatar
mloncar
Uporabnik
 
Prispevkov: 976
Pridružen: Sr maj 12, 2004 11:47 am
Kraj: Celje

Napisal/-a mloncar To apr 07, 2009 9:10 pm

Res je.. ..ne boš prvi, ki boš "tlačil" ta motor v 5ko, saj jih je že kar nekaj (je pa verjetno moja ena prvih in pri tem ima urosr velike zasluge). Drugače pa moja 5ka počasi dobiva 1.6 energy motor (K7M) in bo verjetno (spet) ena prvih R5 s takšnim motorjem :lol:
 
mito90
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Sr avg 01, 2007 10:25 am

Napisal/-a mito90 Sr apr 08, 2009 8:49 am

ka pol petka 1.4 ma krajsi menjalnik kot clio 1.4 energy?
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a Nejko87 Sr apr 08, 2009 9:54 am

ta kolega http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... highlight=
je spravu 1.8 16v v 5 vratno campus :D
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Sr apr 08, 2009 12:42 pm

Nejko87 je napisal/-a:ta kolega http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... highlight=
je spravu 1.8 16v v 5 vratno campus :D


Sej 5 vratna in 3 vratna je le zarlika v dolzini...5 vratna camus je cca 5cm daljsa...ostalo je vse isto.....kolega je dal 1.4T v 5 vratno campus :D

LP
Slika
 
mito90
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Sr avg 01, 2007 10:25 am

Napisal/-a mito90 Sr apr 08, 2009 4:17 pm

moj kolega ma tt v 5ki od 19ke masino 1.8 16v,sam to je pa ze mal huda,sj ne d je nebi mev sam pol bi mogo se bremze postimat pa vse
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr apr 08, 2009 9:14 pm

mito90 je napisal/-a:moj kolega ma tt v 5ki od 19ke masino 1.8 16v,sam to je pa ze mal huda,sj ne d je nebi mev sam pol bi mogo se bremze postimat pa vse

Kar pa pri tem avto ni problem.....Če se le mal globje poglobiš kot pa samo v motor. Spredaj pašejo čeljusti in diski od megana.....zadaj dobiš komplet torzijo z diski in pa ojačaš zvar pri A stebričku med pragom in stebričkom. Tisti zvar je serijska napaka vseh petk....se še nisem peljal s petko , ki ne bi ob določenih luknjah pokala (prav sliši se pok....kot nek napet pokrov na jogurto). Ko sem potem pri moji te zvare ojačal je pokanje izginlo.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Godward
Uporabnik
 
Prispevkov: 1379
Pridružen: So maj 05, 2007 11:16 am

Napisal/-a Godward Sr apr 08, 2009 11:18 pm

Za motor 1.4 energy lahko uporabiš menjalnik od 1.1 campus 5ke. Mam jaz tud tak.
Renault 5 Campus 1.1/1.4 1992 - prodano
Renault Laguna 1.8 16V 2000 Fairway - prodano
Volvo S80 D5 2003 - prodano
Volvo S60 D5 2010 Summum avt.
Slika
 
mito90
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Sr avg 01, 2007 10:25 am

Napisal/-a mito90 Če apr 09, 2009 7:03 pm

ja sam je od 1.1 campus krajsi kot od original 1.4 energy,al je bols d pustim originalnega?pa zanima me se ce kdo ve za koga k ma energy motor v kampuski,k dans sm ga odmontiral iz cliota,in mi ne bo pasav en sprednji nosilec,a morem ta nosilec dobit od 19ke,k baje d ma 19ka takega k v campusko pase?
 
Uporabniški avatar
Godward
Uporabnik
 
Prispevkov: 1379
Pridružen: So maj 05, 2007 11:16 am

Napisal/-a Godward Pe apr 10, 2009 5:27 pm

glej, ti je mloncar povedo da je menjalnik od 1.1 petke eden najdalših, torej pomeni da je daljši od 1.4 energy. je pa bolše da daš od 1.1 ker ti pašejo potem vsi nosilci, če daš pa od cliota pa ti ne paše noben. glede sprednega desnega nosilca pa zvrtaš na novo luknje na originalnem in daš not pušo. problem rešen.
Renault 5 Campus 1.1/1.4 1992 - prodano
Renault Laguna 1.8 16V 2000 Fairway - prodano
Volvo S80 D5 2003 - prodano
Volvo S60 D5 2010 Summum avt.
Slika
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost