Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
sinke
Novinec
 
Prispevkov: 186
Pridružen: Pe dec 10, 2004 11:34 pm
Kraj: Ljubljana

Zamenjava zadnjih diskov pri VAG

Napisal/-a sinke Po apr 06, 2009 10:26 pm

V bistvu se gre za seat ibizo l.2004
Že nekaj časa mi stojijo doma novi diski in ploščice pa sem rekel da jih bom zamenjal ko mine zima. Pa je že tko hitro mimo :shock:

Sem zamenjal že na parih prejšnjih avtih tko da glih levak nisem.
Sem pa slišal, da pri vag avtomobilih moraš nakako posebno vračati potisni bat pa me v bistvu zanima če je kakšna dodatna skrivnost oziroma kakšen trik potreben pri zamenjavi :?:
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6589
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan Po apr 06, 2009 11:16 pm

Pozdravljeni

Pri večini vozil ( VAG, Rover, Honda Ford, Alfa, Fiat............. ), ki imajo zadaj disk zavore je potrebno pri zamenjavi zadnjih zavornih ploščic zavorni batek priviti/"zašraufati" v zavorni cilinder - torej ga NE stisnemo z dvema vzvodoma, temveč ga vrtimo v smeri urinega kazalca tako dolgo da se postavi v nevtrani nični položaj ( batek se vrne v cilinder - za to delo obstaja posebno orodje), novejša vozila imajo v zavornem cilindru za ta namen poseben elektromotor in se menja zavore samo s pomočjo testerja.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
sinke
Novinec
 
Prispevkov: 186
Pridružen: Pe dec 10, 2004 11:34 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sinke To apr 07, 2009 6:48 am

A se da ta batek vrniti nazaj z kakšnim alternativnim orodjem, ki ga mogooče imam doma?
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6589
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan To apr 07, 2009 9:26 pm

Pozdravljeni

"špiccange" - klešče za zeger obročke

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
sinke
Novinec
 
Prispevkov: 186
Pridružen: Pe dec 10, 2004 11:34 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sinke To apr 07, 2009 10:31 pm

To pa mislim da bi moralo biti nekje.
Ali je treba pritiskati ali pa samo vrteti v desno???
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6589
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan To apr 07, 2009 10:43 pm

Pozdravljeni

Zavorni batek je potrebno vrteti v smeri urinega kazalca ( desno ) in med vrtenjem pritiskati noter ( z močjo roke - NE uporabljati nobenih vzvodov / možna poškodba elementov za ročno zavoro )

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
sinke
Novinec
 
Prispevkov: 186
Pridružen: Pe dec 10, 2004 11:34 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sinke Sr apr 08, 2009 10:17 pm

Evo rešeno :D

@Fan :bow
 
Uporabniški avatar
vuc
Novinec
 
Prispevkov: 351
Pridružen: Sr jul 18, 2007 10:26 pm

Napisal/-a vuc Pe apr 10, 2009 7:05 pm

no lepo da si zamenu me veseli
 
Uporabniški avatar
stefan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 55
Pridružen: Sr avg 29, 2007 11:40 am

Napisal/-a stefan To apr 14, 2009 5:23 pm

Pozdraveljeni,

verjetno je isti postopek menjave tudi pri Renault Megane II ?
 
Uporabniški avatar
Žiiga
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 643
Pridružen: Če feb 01, 2007 9:17 pm
Kraj: Ljubljana Bežigrad

Napisal/-a Žiiga To apr 14, 2009 6:11 pm

jap, enako je... le master ima levi in desni navoj ;) (kar se tiče renault koncerna)
Slika
Koni Sport Adjustable Dumpers, Renault sport CV axles, Renault sport suspension arms with powerflex, Williams front subframe, Williams cams, Custom made hydraulic hoses, custom made exhaust system
 
Uporabniški avatar
stefan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 55
Pridružen: Sr avg 29, 2007 11:40 am

Napisal/-a stefan Sr apr 22, 2009 5:21 pm

...ja,jaz sem mislil da to gre na "izzy",sem pri prejšnjem avtu zavil noter batek z
"špic" kleščami, pri Meganu pa sem jih zvil,hehehehehe...sem pa naredil orodje za zavijanje bateka na svoje mesto, bom ga v soboto preizskusil.

Lp vsem
 
Uporabniški avatar
sinke
Novinec
 
Prispevkov: 186
Pridružen: Pe dec 10, 2004 11:34 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sinke Če jun 04, 2009 10:11 pm

Evo diski že lep čas služijo dobro, zanima me pa zakaj se delajo te črte na diskih

Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
obcasnigledalec
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: Sr nov 26, 2008 12:53 pm

Napisal/-a obcasnigledalec Če jun 04, 2009 10:12 pm

Čutiš na dotik reže oziroma stopničke?
Zdaj že objavlam občasno
 
Uporabniški avatar
sinke
Novinec
 
Prispevkov: 186
Pridružen: Pe dec 10, 2004 11:34 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sinke Če jun 04, 2009 10:30 pm

obcasnigledalec je napisal/-a:Čutiš na dotik reže oziroma stopničke?



Ne, nič.
V bistvu so pred kratkim vgrajeni in novi diski in nove ploščice.
 
Uporabniški avatar
obcasnigledalec
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: Sr nov 26, 2008 12:53 pm

Napisal/-a obcasnigledalec Pe jun 05, 2009 7:30 am

Lahko se je pa tudi kakšna svinarija vžgala gor. Mislm da bi Fan znal več povedati.
Zdaj že objavlam občasno
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6589
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan Pe jun 05, 2009 10:13 am

Pozdravljeni
Kakor je videti po slike se je nekaj pregrevalo. V koliko zavorni cilindri ne blokirajo, zavorne ploščice nežno tečejo v vodilih in vodila zavornih cilindrov ne blokirajo, je edina razlaga, da je nekdo obremeniv prvih 300 prevoženih kilometrov nove zavore.

Razlaga:

Prvih 300 prevoženih kilometro je potrebno nežno zaviranje zaradi utekanja zavornih elementov. Nove ploščice ( hrapavost tekalne površine cca 0,8 mikronov ) imajo na začetku stik na tekalni površini z zavornim diskom samo na točkah in ne po celi ploskvi ( to lahko razloži temne pasove na zavornem disku s slike ). Sedaj sicer ne vem kakšna kvaliteta/znamka zavornih elementov se je vgrajevala, vendar sodeč po slikah je to najbližja razlaga.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
sinke
Novinec
 
Prispevkov: 186
Pridružen: Pe dec 10, 2004 11:34 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sinke Pe jun 05, 2009 1:02 pm

Material je textar-ja.
Ročna prime fenomenalno, oba diska se grejeta enakomerno, ob vožnji na avtocesti ostaneta mrzla tako, da predvidevam da nič ne šteka,...
Sem jih pa kr pazil vsaj ene 1000 km, zdaj edino če ni kaj punca zahebala :?

A se da kaj naresti, da to zgine. Moti me čisto iz vizuelnega vidika, saj se čez alu
platišča kar opazi.
 
Uporabniški avatar
obcasnigledalec
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: Sr nov 26, 2008 12:53 pm

Napisal/-a obcasnigledalec Pe jun 05, 2009 7:20 pm

So neka čistila za bremze v sprejih. O njihovi učinkovitosti ne znam preveč povedat, pomoje ti bo fan lahko svetoval ali odsvetoval te spreje.
Zdaj že objavlam občasno
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6589
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan Pe jun 05, 2009 8:29 pm

Pozdravljeni

Kar se tiče čistil, so čista natega, samo dragi spreji so, svojega namena pa ne opravijo. Zavorne diske se lahko pere z navadnim nitro razrečilom.

V koliko vas te proge motijo: demontirajte kolo in zavorni disk pobrusite z finim smirkovim papirjem granulacije 320. V koliko se bodo proge ponovile potem nekaj od zgoraj naštetega blokira.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov