Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
damek1a
Novinec
 
Prispevkov: 142
Pridružen: Po jan 10, 2005 4:48 pm

enomasni vztrajnik namesto dvomasnega

Napisal/-a damek1a Po apr 13, 2009 12:53 pm

Že nekaj časa brskam po forumih pa ne najdem nič pametnega na temo dvomasni vs enomasni vztrajnik. Uspel sem izbrskati le, da naj bi bila z dvomasnim bolj udobna vožnja in da je manj vzdržljiv.

No, sem pred menjavo sklopke in bi hkrati rad zamenjal tudi vztrajnik. Gre za VAG motor 1.8T.
Valeo recimo ponuja kit enomasni vztrajnik + komplet sklopka za dokaj ugodno ceno, medtem ko je dvomasni kar drag... Opazil sem še razne "kao" športne variante (clutchmaster), kjer je vztrajnik olajšan, cena pa le malenkost višja od standardnega kompleta. Kaka stage 1 varianta se sliši OK :D

Zanima pa me, če je dejansko že kdo zamenjal dvomasnega za enomasnega ali olajšanega in ali so kakšne večje slabosti/prednosti. Bi to naredili še enkrat? Vglavnem prosim za čim več izkušenj na to temo...

lp
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 Po apr 13, 2009 2:39 pm

Sam sem na moji alfi gtv zamenjal serijski dvomasni vztrajnik (15kg) z enomasnim od alfe 156 2.5v6 (slabih 8kg)
Zamenjal sem komplet s sklopko in ni treba nobenih predelav. Edina res opazna razlika je da če hočem lepo mehko speljat morm dat malenkost večje obrate kot prej (res mam pa tudi karbonsko sklopko od sinterja)

Drugače pa sami plusi, boljša odzivnost, nepokvarljivost proti dvomasnemu in malenkost boljša medpospeševanja.

Tisto o izgubi navora z lažjim vztrajnikom je pa bolj težko zaznati, saj motor da še vedno isti navor od sebe, edino lažji vztrajnik ga ne "shrani" toliko zaradi manjše mase, ampak se to res ne opazi.

Na kratko, GO FOR IT! :D
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Po apr 13, 2009 2:51 pm

alanq4 je napisal/-a:Sam sem na moji alfi gtv zamenjal serijski dvomasni vztrajnik (15kg) z enomasnim od alfe 156 2.5v6 (slabih 8kg)
Zamenjal sem komplet s sklopko in ni treba nobenih predelav. Edina res opazna razlika je da če hočem lepo mehko speljat morm dat malenkost večje obrate kot prej (res mam pa tudi karbonsko sklopko od sinterja)

Drugače pa sami plusi, boljša odzivnost, nepokvarljivost proti dvomasnemu in malenkost boljša medpospeševanja.

Tisto o izgubi navora z lažjim vztrajnikom je pa bolj težko zaznati, saj motor da še vedno isti navor od sebe, edino lažji vztrajnik ga ne "shrani" toliko zaradi manjše mase, ampak se to res ne opazi.

Na kratko, GO FOR IT! :D

zna se zgodit, da avto lavfa z višjimi obratr v leru_to treba uskladit na računalniku(pri tebi ni bilo tega zaznat?)

P.S je pa potrebno menjat komplet
 
ggorenc
Novinec
 
Prispevkov: 429
Pridružen: So apr 23, 2005 7:41 pm

Napisal/-a ggorenc Po apr 13, 2009 4:30 pm

pri komu si pa menjal? sinterju komplet vse ali si nesel tja samo ojacati sklopko? ker bi imel enega renoja za preobleci v enomasnega vendar na uradnem servisu o tem nocejo slisati..
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6589
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan Po apr 13, 2009 6:02 pm

Pozdravljeni

Pri nas v servisu, smo naredili že veliko takšnih menjav in do sedaj ( trkam v les trktrk ), se še ni nihče vrnil zaradi reklamacije. Torej lahko se to naredi brez razmišljanja in še krepko ceneje je. Kakor je napisal "sašo5" je na nekaterih vozilih potrebno s testerjem nastaviti prosti tek.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 Po apr 13, 2009 6:22 pm

ggorenc je napisal/-a:pri komu si pa menjal? sinterju komplet vse ali si nesel tja samo ojacati sklopko? ker bi imel enega renoja za preobleci v enomasnega vendar na uradnem servisu o tem nocejo slisati..


Doma sem delal, samo lamela je sinterjeva, ostalo sem kupil dele. Sej je v galeriji tema o avtu in je vse opisano.

Pri meni se ni prosti tek nič dvignil oz.ne opazim razlike. Možno da zna računalnik to sam nastaviti.
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
damek1a
Novinec
 
Prispevkov: 142
Pridružen: Po jan 10, 2005 4:48 pm

Napisal/-a damek1a Po apr 13, 2009 6:39 pm

Fan je napisal/-a:Pozdravljeni

Pri nas v servisu, smo naredili že veliko takšnih menjav in do sedaj ( trkam v les trktrk ), se še ni nihče vrnil zaradi reklamacije. Torej lahko se to naredi brez razmišljanja in še krepko ceneje je. Kakor je napisal "sašo5" je na nekaterih vozilih potrebno s testerjem nastaviti prosti tek.

Lep pozdrav


Super, tnx 10x. To sem iskal...
sedaj me zanima še, kje dobiti takšen kit za predelavo. Na ebayu jih je polno, večinoma iz Amerike, pri nas pa nekako nisem zasledil. Vsaka informacija dobrodošla...
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 To apr 14, 2009 3:51 pm

Mogoče bi se pozanimal, če ima kak serijski vw enomasni vztrajnik ki ti paše...
Kak golf 3 gti ali pa navaden pasat 1.8 itd...
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
Romzis
Novinec
 
Prispevkov: 206
Pridružen: Sr maj 06, 2009 8:35 am
Kraj: okolica LJ

Napisal/-a Romzis Sr mar 17, 2010 10:42 am

Fan je napisal/-a:Pozdravljeni

Pri nas v servisu, smo naredili že veliko takšnih menjav in do sedaj ( trkam v les trktrk ), se še ni nihče vrnil zaradi reklamacije. Torej lahko se to naredi brez razmišljanja in še krepko ceneje je. Kakor je napisal "sašo5" je na nekaterih vozilih potrebno s testerjem nastaviti prosti tek.

Lep pozdrav


Živjo,


je taka menjava možna tudi na Fordu Mondeu z 2.0 TDCi motorjem?

lp
Romzis
-----------------------
Romzis
 
Uporabniški avatar
_furby_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4178
Pridružen: Sr mar 21, 2007 12:39 am
Kraj: Ankaran

Napisal/-a _furby_ Sr mar 17, 2010 11:49 am

na moji laguni sem tudi zamenjal dvomasnega z enomasnim. jaz sem dobil prau komplet narejen v ta namen, dela mi brez problemov pa se dosti bolj poceni varjanta je.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Sr mar 17, 2010 1:55 pm

vprasanje za tiste ki ste to menjali na dizlu.
kasna je razlika?a se kj bol trese avto pri speljevanju?
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
GorazdO
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2109
Pridružen: So apr 17, 2004 8:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a GorazdO Sr mar 17, 2010 3:20 pm

Jaz sem menjal prešnji teden; z vztrajnikom od drugega modela...
vse bp.
Power is nothing without Control; so Think, Feel, Drive...
 
Uporabniški avatar
_furby_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4178
Pridružen: Sr mar 21, 2007 12:39 am
Kraj: Ankaran

Napisal/-a _furby_ Sr mar 17, 2010 3:30 pm

jaz ne opazim neke hude razlike. mogoce lih malenkost, pa se to se moras potrudit.
 
need 4 speed
Novinec
 
Prispevkov: 403
Pridružen: Ne sep 06, 2009 9:17 am

Napisal/-a need 4 speed Sr mar 17, 2010 4:34 pm

Lahko kdo prosm pove še ceno za primerjavo enomasni-dvomasni.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 10 gostov