Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
surfer
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: Sr feb 15, 2006 3:34 pm

Zavore na Fiat Doblo - zanič po 35.000 km

Napisal/-a surfer Sr apr 15, 2009 10:29 am

Pozdravljeni,
pred dobrim letom so mi na mojem avtu Fiat Doblo na rednem servisu pri 100.000 km brusili diske in zamenjali zavorne ploščice, na računu so tudi zavorne čeljusi?? Račun zgleda tako kar se tiče zavor:
Zavorni diski Alfa, F-Tipo HL spr. 1 kos 78,22 €
Zavorne ploščice Fi Bravo 1 kos 55,02 €
Zavorne čeljusti F Doblo 1 kos 78,34 €
Struženje 1 x 14 €
Rečeno mi je bilo da so zavore nekaj zamenjali in brusili, ker je bilo zanič... kot laik nimam pojma in seveda plačam servis samo da bo avto OK. Servis ni bil narejen pri uradnem serviserju.

Sedaj pa mi po 35.000 km se pravi pri 135.000 km nekaj ruži v zavorah in peljem na drugi servis (ker s tistim nisem bil zadovoljen in zdel se mi je drag) kjer pravijo da imam diske na prvih kolesih za zamenjat in za zamenjat ploščice, ker je obrabljeno do kovine.
Vozim se povsem normalno, brez naglih zaviranj, tudi kakih posebnih klancev, razen nekajkrat letno kako smučanje na kak prelaz... Zdi se mi da so se zavore zelo hitro obrabile, kakšne imate vi izkušnje s tem, oziroma kaj lahko naredim..

lp
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Napisal/-a Patrik_A3 Sr apr 15, 2009 10:30 am

jaz bi se vprašal če so jih sploh menjali :?
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
 
surfer
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: Sr feb 15, 2006 3:34 pm

Napisal/-a surfer Sr apr 15, 2009 10:41 am

nekaj so morali delati ker je bila ta ročica za zavore na začetku precej drugačna, so tudi rekli da je in da se bo vneslo in se tudi je. Samo kak teden ali več je trajalo da je prišlo nazaj na isto stanje. Ta ročka za noge za zavore je bila bolj občutljiva... potem pa se je vneslo!

lp
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Sr apr 15, 2009 10:50 am

Govora je o normalni obrabi na 35.000 km. Ali nima senzorja obrabe?
 
surfer
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: Sr feb 15, 2006 3:34 pm

Napisal/-a surfer Sr apr 15, 2009 11:08 am

Nimam nobenega senzorja da bi jaz vedel!
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6591
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan Sr apr 15, 2009 9:02 pm

Pozdravljeni

Hja ni kaj.............potrebno bo menjati spet zavore. Pri menjavi bodite pozorni na tovarniške plombe in boste takoj videli ali so vam mojstri kaj podirali ali ne ( in ste samo plačal ). V koliko so plombe cele, lahko zahtevate denar za prejšnje popravilo nazaj. Sicer je to mukotrpen postopek vendar z novim računom in izjavo vašega mojstra se lahko doseže vračilo.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
surfer
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: Sr feb 15, 2006 3:34 pm

Napisal/-a surfer Če apr 16, 2009 8:52 am

Ja včeraj so mi naredili servis, plačal 150 € za nova 2 diska in ploščice....
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Če apr 16, 2009 5:42 pm

Čudno da so šli diske brusit... kdo še to dandanes dela :roll:
Mogoče je glih zaradi tega tak hitro pobralo ploščice.
 
Uporabniški avatar
perkmandlc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 37
Pridružen: So mar 28, 2009 2:53 pm
Kraj: kranj

Napisal/-a perkmandlc Če apr 16, 2009 6:50 pm

mehaniki radi obirajo, jest sm kolegici menjov sklopko pa menjalnik na polotu l.97 , teden pred tem je bla na uradnem servisu in so jo obral za 700 evrov, menjal so ji pa kao ploščice, diske , čeljusti, pesto pa roke, sam k sm jest avto podirov sm vidu d so novi sam diski pa ploščice, vse ostalo je blo pa rabljeno pa še gidoro so pozabil na čeljusti.
možno da so teb isto foro nardil, ker ploščic z normalno vožnjo ne skurš tko hitr, pa naj bojo še tak krš.
saj enga laika lohk hitro okol prneseš
nikol ni tko dobr d nebi mogl bit še bolš
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Če apr 16, 2009 7:37 pm

monster_d je napisal/-a:Čudno da so šli diske brusit... kdo še to dandanes dela :roll:
Mogoče je glih zaradi tega tak hitro pobralo ploščice.
ponavadi se tak samo rob pobrusi.
če je res tisto, kar je avtor teme napisal gor, so enega brusli, enega pa menjali. Men se to zdi dost bolj čudno :shock:
LP Rok
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Napisal/-a Patrik_A3 Če apr 16, 2009 8:44 pm

monster_d je napisal/-a:Čudno da so šli diske brusit... kdo še to dandanes dela :roll:
Mogoče je glih zaradi tega tak hitro pobralo ploščice.


na Porsche maribor sem 1 tedn nazaj ga gledal kak je disk stružo :lol: ;)
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Če apr 16, 2009 9:56 pm

js skurim v ene 40kkm plošcice....
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
surfer
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: Sr feb 15, 2006 3:34 pm

Napisal/-a surfer Pe apr 17, 2009 7:42 am

Kaj pa to pomeni? Zavorni diski Alfa, F-Tipo HL spr. 1 kos 78,22 € ali je to 1 disk ali komplet obeh diskov? Ker zadaj na avtu nimam diskov?

lp
 
Uporabniški avatar
pugi405
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1970
Pridružen: Pe okt 11, 2002 4:01 pm

Napisal/-a pugi405 Pe apr 17, 2009 8:23 am

HL spr. pomeni hlajeni sprednji. Gre za garnituro l+d disk, ker se vedno menjajo v kompletu oz. tudi obnavljajo v kompletu....
LP

Ravno včeraj sem komplet obnovil zavore (zadaj) na svojem vozilu. Na računu ponavadi napišejo za enoto grt. (garnitura) ali kos... odvisno... Sem pa včeraj takole gledal :shock: , ko je pri 132kkm razdrl zavore... vzel stran ploščice, ki so imele še cca. 5 mm mesa... in še original so ble (natisnjen logo Peugeot) :shock: Menjat sem moral zato, ker je rja napadla vodila in je vseskup že mal štekalo... ročna se je malo uporabljala :shock: .
Zadnjič spremenil pugi405, dne Pe apr 17, 2009 8:28 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek Pe apr 17, 2009 8:26 am

Patrik_A3 je napisal/-a:
monster_d je napisal/-a:Čudno da so šli diske brusit... kdo še to dandanes dela :roll:
Mogoče je glih zaradi tega tak hitro pobralo ploščice.


na Porsche maribor sem 1 tedn nazaj ga gledal kak je disk stružo :lol: ;)


Kaj pa je to kaj takega, če disk struži? To pa ja vsak dela. Pač ko ploščice menja prej diske poravna. Sej imajo dosti mesa. Tako tudi delajo na orginal servisih. Vem, ker sem enkrat peljal sestrinega Cliota na servis, tam imajo kar tak, da lepo tist mašin privije na disk in kar na avtu struži.
Bi bila pa res bedarija pri 80.000 km, kolikor so ploščice zdržale kar diske menjat.
Postružiš, nove ploščice pa mirno voziš nadaljnih 80.000 km. Pri drugi menjavi se pa že dajo novi diski.
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d So apr 18, 2009 12:34 pm

tomaz30 je napisal/-a:Pozdravljeni!
Ko se debelina diskov zmanjša na minimalno dovoljeno debelino je potrebna zamenjava ne glede na število prevoženih kilometrov. Pri menjavi ploščic se lahko pobrusi zgornji oz. zunanji rob, da ploščice takoj sedejo na disk.
l.p. T.


Lepo povedal ;)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov