Pozdravljeni!
Imam passatta letnik 99 TDI pri katerem se moram malo "namatrat" da ga spravim v rikverc.
Sicer stvar funkcionira in vsakic prešalta, ampak kot pravim gre težje in me zanima zakaj je temu tako?
Ali je to po naravi tako, ali so mogoče šli sinkroni ali je kej drugeg?
Kaj natančno te muči, gre trdo v brzino, ali daš namesto v rikverc v prvo brzino? Pri passatih se zgodi, da se pri menjalniku odvije matica, ki drži vzvod do ročice v kabini in to se najprej pozna pri šaltanju v rikverc. Je pa ta zračnost opazno tudi na ročici v kabini - ti "pleše" za 2 cm levo in desno ko imaš v leru.
Muci me to da gre težje v rikverc,.
Bil sem danes pri mehaniku in je povedal, da se mu zdi da mi je sklopka malo švoh in je to zaradi tega.
Ampak da lahko zdrži kakih 20.000 km brez problema pol bo treba zamenjat.
A ve kdo kej o tem?
Koliko priblizno stane sklopka za tak avto?