Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
FSI
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: So maj 02, 2009 9:42 am

Golf V- NOx senzor

Napisal/-a FSI So maj 02, 2009 1:35 pm

Pozdravljeni!
Prosil bi za pomoč, katero koli informacijo, vaše mnenje... Gre za sledeč problem.
Prižge se lučka za motor in po priklopu na tester mi izpiše sledeče:

17441
Sensor for Nox
(G295): Signal too
low: P1033

Kaj bi bilo narobe s tem senzorjem, se da kaj ukreniti- popraviti, prenastaviti? Ali je pač rešitev samo zamenjava?
Sicer je zadeva zelo draga cca 530€ na VW servisu. Poiskal sem tudi spletno stran iz GB kjer se dobi cenejše- 360€. Razlika je kar zajetna, vendar pa ne vem kako se kaj obnese tako kupovanje, nimam izkušenj.
Ali kdo pozna to spletno stran? Niti ne vem koliko bi me prišla poštnina? Če je kdo že kupoval preko tega bi prosil za njegovo mnenje.

http://www.lambdapower.co.uk/partsearch ... 07807D.asp


Gre pa za Golf V, let. 2004, 1.4 FSI, 90 KS
Prevož. km: 56 000

Za vsako katero koli informacijo se vam že v naprej zahvaljujem.
LP
 
Uporabniški avatar
MatejW
Uporabnik
 
Prispevkov: 1495
Pridružen: To apr 10, 2007 5:12 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a MatejW So maj 02, 2009 3:13 pm

Obstajajo tudi take univerzalne variante, samo vprasanje kak delajo pol tiste,...
Poglej za kake trgovine oz. delavnice z izpusnimi sistemi!
Slika
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6584
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan So maj 02, 2009 8:56 pm

Pozdravljeni

Najprej ščistite lambdo in jo premerite z OHM metrom, preverite kontakte/stike/konektor. S testerjem preverite delovanje LMMja in fizično preverite vžigalne svečke. NI zmeraj kisikova sonda zanič, ko tester pokaže nanjo.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
FSI
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: So maj 02, 2009 9:42 am

Napisal/-a FSI Ne maj 03, 2009 2:06 pm

Najprej hvala za pomoč, odgovore.
Zdej ne vem katera je lambda sonda, ker ima pod izpišnim kolektorjem še dve sondi? Kako pa očistiti lambdo, se mi zdi da je bilo napisano da se namoči v alkohol. Če se ne motim si to napisal ti Fan? Nekje sem tudi zasledil na tem forumu neke napisane vrednosti upornosti ki se izmerijo. Ali te vrednosti držijo za vse lambde?
Kako si mislil da naj preverim vžigalne sveče. Da jih vzamem ven in preverim če dajo iskro, če je kaj oksida na njih. Blo je enkrat, da je zatajila ena tuljava na sveči 2 cilindra. To sem tud takoj opazil ker je včasih izpustil takt na ta cilinder. Ta je bila tudi zamenjana.
Drugač zdej motor dela čist ok, ni nobenega problema, lepo teče.
Ko resetiram napako (ugasnem lučko) se ta ne prižge takoj nazaj. Včasih to traja 500 km, lahko pa tudi samo 100 km. Čisto odvisno.
Bom pa preveril te konektorje, vsekakor. Na servisu so rekli, da so teh Nox senzorjev (ki je skupaj s krmilnikom) kar nekaj že zamenjali, da ni to redka okvara.

LP
FSI
 
Uporabniški avatar
JEREMIJA79
Uporabnik
 
Prispevkov: 1235
Pridružen: Po okt 01, 2007 12:56 am

Napisal/-a JEREMIJA79 Ne maj 03, 2009 2:28 pm

Fan je napisal/-a:Pozdravljeni

Najprej ščistite lambdo in jo premerite z OHM metrom, preverite kontakte/stike/konektor. S testerjem preverite delovanje LMMja in fizično preverite vžigalne svečke. NI zmeraj kisikova sonda zanič, ko tester pokaže nanjo.

Lep pozdrav


Se strinjam,včasih napiše tako napako že zaradi počenega izpuha... :idea:
 
Uporabniški avatar
Mirando
Novinec
 
Prispevkov: 342
Pridružen: Po apr 10, 2006 12:17 pm
Kraj: ...ja ka pa te ti tu delaš...

Re: Golf V- NOx senzor

Napisal/-a Mirando Ne mar 17, 2013 9:59 am

da se navežem na to temo - kako ste pol rešili zadevo, še kdo s podobnim problemom???
je možno, da je težava na izpuhu, če ta senzor kaže napako 2202 - nox....
???
....Vemo marsikaj, pa še se učimo.....
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6584
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Golf V- NOx senzor

Napisal/-a Fan Ne mar 17, 2013 2:08 pm

Pozdravljeni

Tester pokaže pot do napake, nato je potrebno sklepati. V koliko pokaže na kisikovo sondo je važno katero pokaže, BANK1 ali BANK2. Če pokaže prvo se lahko napaka nahaja od motorja do nje, pri drugi je lahko uničen/zamašen katalizator ali iztrošen/počen izpušni sistem.

Najbolj pogoste napake, pri katerih tester pokaže na kisikovo sondo, ta pa v resnici deluje pravilno:
BANK1
- počena/poškodovana napeljava od konektorja do sonde ( izpostavljena veliki termični obremenitvi ), slab stik na konektorju
- malomarno vzdrževanje/servisiranje motorja - zračni čistilec, vžigalne svečke, vžigalni kabli, napačno gorivo ( plin ali kurilec ), zapacana/nepravilno delovanje dušilne lopute, uničeno tesnilo na sesalnem/izpušnem kolektorju ali počena potlačna cevka ( napačno dovajanje zraka ), počen kolektor........................
BANK2
- zamašen/iztrošen katalizator, iztrošen/predihan izpušni sistem
Potrebno je tudi upoštevati, da nekateri tipi vozil imajo vgrajenih več kisikovih sondo ( od 1 do 8 ), kar pa tester lepo pokaže, pri kateri je potrebno iskati napako.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
Mirando
Novinec
 
Prispevkov: 342
Pridružen: Po apr 10, 2006 12:17 pm
Kraj: ...ja ka pa te ti tu delaš...

Re: Golf V- NOx senzor

Napisal/-a Mirando Po mar 18, 2013 9:05 am

Najlepša hvala za opisano.
Vredno preveriti.
....Vemo marsikaj, pa še se učimo.....
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov