Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

R5 pije,cuka, nemirna vožnja Reanult - večen problem

Napisal/-a lisko Pe maj 08, 2009 10:10 pm

Motor 1.4 60KM prevoženih 73 tisoč , letnik 95.
Težave:
Ko se pelješ z neko hitrostjo (recimo da malo ali pa da imaš zelo malo gasa) in gas dodaš se začne motor matrat oz. prav slišiš da motor hoče potegnit a ga nekaj mori.....potem dodaš več gasa ( in pod armaturo se sliši preklop releja) in motor "ponori". Prav tako če med vožnjo dodaš gas in takoj zatem malo popustiš (recimo pač v koloni nekdo pred tabo potegne.....hočeš mu sledit a ugotoviš da si bil le malo predivji) avto nenormalno cukne in gre normalno naprej. Če pri semaforju stojiš in čakaš v prostem teku in nato spelješ ( normalno speljevanje.....popuščaš sklopko in istočasno dodaš gas) se motor obnaša kot da si mu dal 2x gas......se pravi potegne, se za trenutek ustavi in spet potegne, če seveda v tem trenutko sklopka že grabi te pač zabije na armaturko....
Vsakič ko ga vžgem motor dobi visoke obrate (enako kot če bi letel pod čokom) pa ni važno ali je topel ali mrzel.....razlika je edino ta da mrzel pol še en čas drži obrate oz. počasneje padajo kot pri toplem. Če recimo ti med speljevanjem avto vgasne si potem ob ponovnem vžigu nabije nenormalne obrate (takoj ko vžge je občutek enak speljevanju 70 letnega starca s polnim gasom in nogo na sklopki....). Do sedaj je imel porabo vedno okol 6-7 litrov.....zadnje par tankov pa zna poraba prit celo do 10 pa čeprav je vožnja vedno enaka....

Menjane so svečke, vsi filtri,olje....pregledane vse vakum cevi....očiščeni vsi konektorji....
Tip motorja je C3JE760 z single point injetoin sistemom +mixture regulation.

Kaj je tist klik pod armaturo ko ga slišim ko presežem določen položaj pedalke za plin? Gre za regulacijo EGR ventila? Ker namreč zelo podobno (vsaj prvi del opisa problema) se je obnašal jeep ko le ta ventil ni deloval pravilno.....prvo zamorjen.....ko pa je ventil zaprl pa je motor podivjal.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: R5 pije,cuka, nemirna vožnja Reanult - večen problem

Napisal/-a sašo5 Pe maj 08, 2009 10:36 pm

lisko je napisal/-a:Kaj je tist klik pod armaturo ko ga slišim ko presežem določen položaj pedalke za plin?


mogoče dvostopenjski električni fergazer? :?:
 
north789
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 593
Pridružen: Pe okt 03, 2008 8:03 pm
Kraj: Domžale z okolico

Napisal/-a north789 Pe maj 08, 2009 10:38 pm

Ali se kej zatika gas al pa je frgazar za podret pa za naštelat še prej pa za spucat? A kej črno kadi? Mogoče enkrat premal bencina dubi enkrat pa preveč al pa mu skos povn zaug drži ? Moje mnenje nvm mogoče sm čis mem udaru če sm me pa popravte .



Js mislm da ne spusti zauga ampak, da ga kr drži vrjetn na povn?
Zadnjič spremenil north789, dne Pe maj 08, 2009 10:55 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
shaggx
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 602
Pridružen: Ne nov 30, 2008 8:27 pm

Napisal/-a shaggx Pe maj 08, 2009 10:47 pm

en del mi diši po zaugu
Slika
Slika
Slika
Slika
 
north789
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 593
Pridružen: Pe okt 03, 2008 8:03 pm
Kraj: Domžale z okolico

Napisal/-a north789 Pe maj 08, 2009 10:55 pm

north789 je napisal/-a:Ali se kej zatika gas al pa je frgazar za podret pa za naštelat še prej pa za spucat? A kej črno kadi? Mogoče enkrat premal bencina dubi enkrat pa preveč al pa mu skos povn zaug drži ? Moje mnenje nvm mogoče sm čis mem udaru če sm me pa popravte .



Js mislm da ne spusti zauga ampak ga kr drži vrjetn na povn?
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: R5 pije,cuka, nemirna vožnja Reanult - večen problem

Napisal/-a lisko Pe maj 08, 2009 11:07 pm

sašo5 je napisal/-a:
lisko je napisal/-a:Kaj je tist klik pod armaturo ko ga slišim ko presežem določen položaj pedalke za plin?


mogoče dvostopenjski električni fergazer? :?:


Single point injection je sistem vbrizga.....tako da razni frgazerji odpadejo :) Kadi ne nič in tud pline brez težav nardi. Tist klik je pa točn takrat ko potem motor dobi "šus" in čist enak je jeep delal..... dokler je bil egr odprt ga je nekaj morilo.....potem pa je egr zaprl in je potegnil.....Ima pa ta motor egr ventil.

Lopute v sistemu so očiščene......ko topel motor štartneš mogoče 5 sekund leti v malo višjih obratih potem obrati normalno padejo na prosti tek....bom probal jutr posnet in mrzel vžig in obnašanje motorja.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
north789
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 593
Pridružen: Pe okt 03, 2008 8:03 pm
Kraj: Domžale z okolico

Napisal/-a north789 Pe maj 08, 2009 11:11 pm

Pol pa zamenej EGR ventil.Al pa ga spucej.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Pe maj 08, 2009 11:23 pm

north789 je napisal/-a:Pol pa zamenej EGR ventil.Al pa ga spucej.

še bolj enostavno; blokiraj ga (bakreno ploščico pod njega)...

PS. samo kake veze ima rele z njim(praviš, da nekaj klika) a ga ne odpira vakum? potem lahko tud cevko snameš, pa vidiš reakcijo....
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So maj 09, 2009 7:59 am

sašo5 je napisal/-a:
north789 je napisal/-a:Pol pa zamenej EGR ventil.Al pa ga spucej.

še bolj enostavno; blokiraj ga (bakreno ploščico pod njega)...

PS. samo kake veze ima rele z njim(praviš, da nekaj klika) a ga ne odpira vakum? potem lahko tud cevko snameš, pa vidiš reakcijo....

Ja sam nekaj more vakum krmilit:) Jeepu krmilil vakum elektro magnetni ventil nekaj pa more krmilit ventil....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
daniel.
Novinec
 
Prispevkov: 135
Pridružen: To jun 03, 2008 5:41 pm

Napisal/-a daniel. So maj 09, 2009 8:32 am

Mogoče slab akumulator .... podobno se je frendu dogajalo na petki (1,4 five).
Dal je nov akumulator in stavar je delovala .....


lp
 
Uporabniški avatar
bam88
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 511
Pridružen: To jan 09, 2007 10:20 pm

Napisal/-a bam88 So maj 09, 2009 8:48 am

hehe lisko identicen problem sem mel jst na svoji fajfki.. spraseval po forumu vozil k mehankarju in noben ni vedu kaj je narobe. tako da srecno, ker opazam da ti tuki tud noben nebo znal pomagat.. me zelo zanima ce bo kdo ugotovu problem kaj je blo narobe.
Renault Clio 1.8 16V l. 1993
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So maj 09, 2009 11:03 am

daniel. je napisal/-a:Mogoče slab akumulator .... podobno se je frendu dogajalo na petki (1,4 five).
Dal je nov akumulator in stavar je delovala .....


lp

Hehe daniel aku je star eno leto.....glede na to da je prvi lastnik bil moj dedek in bil doma v isti hiši pol dobro poznam zgodovino avta :) Je pa to po moje edini avto (ali pa eden izmed redkih) , kateri ima svojo servisno knjižico (posebej beležka :D) . V kateri je zabeleženo čist vse od prvega (leta 95 naprej) kilometra pa vse do danes....kaj je bilo menjano...pri kolk km...kdaj....Lahko skeniram če kdo hoče :) Tudi vsako tankanje goriva je zabeleženo.....tako da kamot pogledam koliko je povprečna poraba v vseh 14tih letih :D

bam88: Če ne kdo drugi bom to jaz :D Glede na to da grem na abrahama si vseeno nisem mogel kaj , da ne bi šel prejle avta razkopat.....
Ugotovitve pa nasljednje:
Kiler se enakočasno greje z motorjem.
Vzrok: zaštekan termostat v odprtem stanju ....to pojasni preveliko porabo pri zadnjih par tankih in očitno je crknil pred kratkim saj je avto pozimi grel popolnoma normalno.

Zaštekan EGR ventil saj se le ta ne premika čisto nič , če tudi delaš z loputo za plin (ob delujočem motorju) kaj hočeš.....

Fora cukanja oz. kao 2 kratnega dodajanja plina ( če motor leti na prostem teku in mu dodaš plin ....semafor in spelješ) motor rukne....malo počaka in spet dobi obrate...Pa je v samem vbrizgu. Lepo se vidi da ko mu iz prostega teka dodaš plin, v samo grlo "frgazerja" špricne kr velika količina goriva(motor skoči v obrate), takoj zatem se dotok goriva prekine (motor malo počaka oz. pocuka) , takoj zatem pa spet začne špricat bencin v grlo (in motor dobi normalno moč oz. obrate) ....za tem dogodkom pa lahko delaš z gasom kar hočeš in motor ne cuka več in tud dotok goriva se obnaša normalno.....napaka se pojavi samo kadar motor en čas (cca. 30 sekund) leti v prostem teku ( oz. lahko tudi brez gasa če zaviraš z motorjem ali pa se pelješ po ravnini s konstantnim gasom) . Kakor hitro mu enkrat daš gas se potem napaka več ne ponovi.....
Torej očitno on ob prehodu (iz prostega teka v delovno območje) misli , da ga v trenutko prehoda zalije in izklopi dovod goriva (in ko dobi signal da je goriva premalo (lambda?) ) spet ponovno odpre dotok. Ampak zakaj samo prvič?
Če je egr zaštekal v odprtem položaju potem bi mogoče se res lahko obnašal tako.....kao ko mu brizgne večjo količino goriva mu tudi v povratnem vodu egr ventila ustvari več plinov....in ker v tem primeru zmanjka kisika v izpuha lambda misli da ga je zalilo in zapre dotok (zmanjša) ....ampak če bi bil egr zaštekan v odprtem stanju potem bi motor skoz trokiral (te težave pa žal poznam kaj se zgodi če je egr skoz odprt) . Tuakj pa se to zgodi samo prvič potem pa motor normalno deluje...
Bi blo možno da v samem računalniku blo kaj skurjeno ali pa kaj slabo polotano? Namreč po tej opisu bi lahk sklepal , da v samem prehodu programa (prosti tek in delovanje) nekaj ne preklopi v oz. deluje vredu, ko pa enkrat pride v delovanje in dokler ne preklopi v prosti tek pa je vse ok.

Tole pa je shema elektronike.
Slika
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
LinuxFuter
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 641
Pridružen: Ne jun 01, 2008 1:26 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a LinuxFuter Ne maj 10, 2009 5:26 pm

Glede na klik ter vidim da ima nek omejevalni upor vezan v seriji z pumpo: mogoč rele premosti upor ter začne delat pumpa na polno, pa ga zalije?
Ugibam, ampak, a lambda je original? Menjana? Probej nekako izmerit kako hitro se ji rezultat spreminja (starejša je, dlje časa rabi).
Stikalo gasa? (eni starajši ajnšprici imajo stikalo gasa, da rač. ve kdaj ni gas pritisinjen). Potenciomter gasa? Je odziv lineren oz. logaritemski, ali preskakuje? (tako kot na zmahanem rač. volanu ali pa kje drugje)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne maj 10, 2009 9:22 pm

Evo danes blindiral EGR ventil in menjal termostat. Avto med vožnjo več ne pocuka kot prej (zaviranje z motorjem ali pa rahel gas in potem dodaš gas) ampak se lepo odzove in potegne. Prav tako je tudi prosti tek dosti mirnejši in se vrti z enakimi vrtljaji med tem ko je prej tu pa tam malo pojamral.

Še vedno pa se sumljivo odziva na prehod iz prostega teka (če dela na prostem teku nekaj časa) in mu nato pohodiš plin (speljevanje) sicer ne več tako kot prej ampak še vedno...
Prav tako se dogaja tudi , da če en čas leti na prostem teku in mu nato pohodiš plin (pač recimo stojiš na semaforju in malo za gasaš) , motor sicer skoči v obrate ampak potem ko mu obrati padejo pa hoče vgasnit. Ampak to samo prvič.....Vsak ostali poskus je popolnoma normalno odzivanje na gas.

Slika
Na sliki je tale primitivni enotočkovni vbrizg. Z rdečimi pikami je označen dovod goriva in videt je , da nima tlačnega regulatorja goriva ampak samo diretk v "frgazer" , kjer pa je na sredini ena velika šoba ki šprica bencin. Tlačni regulator se verjetno skriva nekje pri tanku. Pumpa takoj po tem ko daš kontakt izklopi tako da regulator dela.
Z modrim pa je označen del kateri nastavlja prosti tek in tudi poviša obrate pri mrzlem motorju. Med samo vožnjo pa v tretutko ko popustiš gas še malo gasa drži in nato spusti popolnoma nazaj. Na video spodaj je videt tist črn del na katerega nalega ročica plina. Poleg je še stikalo za polni plin. Potencijometra gasa pa nisem našel......vsaj na tem "fragzerju" ga ni.....edino če je v kabini. Na samem sesalnem kolektorju je še en senzor kater ima poleg dva kabla. Lambda pa ima poleg samo en kabel , torej po moji logiki se ji spreminja upornost? Ker napetosti ne more merit....

http://www.slomedia.si/video/66a758f718dc729e00e

Na video se lepo vidi, da samo prvič ko dobi "šus" motor zajamra potem ko mu obrati padejo...... v vseh ostalih poskusih se motor normalno odzove.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Romzis
Novinec
 
Prispevkov: 206
Pridružen: Sr maj 06, 2009 8:35 am
Kraj: okolica LJ

Napisal/-a Romzis Po maj 11, 2009 9:36 am

Mogoče bi se bilo pametno it peljat še s kakšno drugo Five-ko. Ker po pravici povedano:
super avtoček, edino tale monopoint je pa bol tako-tako. Še nobena, s katero sem se vozil ni delala čist gladko b.p. (nekaj podobnega kot ti opisuješ).

Edit: Sem si pogledal video. To je čisto običajno obnašanje pri tem avtu/motorju.
Zdaj, če je še poraba tam nekje 6-7 l/100km, bi pustil pri miru.


Btw#1: ventili so bili kdaj naštelani oz. preverjeni?

BTW#2: ima regulator tlaka bencina in sicer se nahaja s spodnje strani "frgazerja", s spodnje strani se da tlak celo štelat z enim šraufom če se ne motim.
-----------------------
Romzis
 
Vikking
Uporabnik
 
Prispevkov: 826
Pridružen: Sr apr 20, 2005 7:06 pm

Napisal/-a Vikking Po maj 11, 2009 10:09 am

Kakšna je možnost takšnega nemirnega teka, če bi bil kriv katalizator?
 
Uporabniški avatar
Romzis
Novinec
 
Prispevkov: 206
Pridružen: Sr maj 06, 2009 8:35 am
Kraj: okolica LJ

Napisal/-a Romzis Po maj 11, 2009 10:54 am

pomoje da ne, ker nima povratne informacije s katalizatorja. Razen če bi bil zaradi tega zamašen izpuh.
-----------------------
Romzis
 
Uporabniški avatar
ronnie
Novinec
 
Prispevkov: 260
Pridružen: Ne feb 11, 2007 1:18 pm

Napisal/-a ronnie Po maj 11, 2009 12:35 pm

jej : monotronik idelalen za živce parat.
V tvojem poizkusu si ga samo prvič muknu iz štand gasa. V vseh drugih poiskusih je bilo nekaj obratov več.

Veš kaj bi jest probal. Čisto malo dvigniti štandgas.
Pa preveri če ti pravilno meri tempreraturo motorja, ker po videu sodeč ti ga zalije> mrzel več bencina
kšn dan ga tri dni serjemo , kšn dan pa cel teden
 
Uporabniški avatar
Romzis
Novinec
 
Prispevkov: 206
Pridružen: Sr maj 06, 2009 8:35 am
Kraj: okolica LJ

Napisal/-a Romzis Po maj 11, 2009 2:10 pm

Kolikor vem, ta sistem nima potenciometra lopute, samo stikalo za "Full Throttle".
Količino vsesanega zraka meri preko senzorja podtlaka (verjetno MAP) in to je to.
Vse Five-ke malo zamujajo pri zaznavanju gasa. Zato tisti padec obratov.

Še enkrat: naj gre dec na probo s katero drugo.
-----------------------
Romzis
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po maj 11, 2009 3:42 pm

Romzis je napisal/-a:Kolikor vem, ta sistem nima potenciometra lopute, samo stikalo za "Full Throttle".
Količino vsesanega zraka meri preko senzorja podtlaka (verjetno MAP) in to je to.
Vse Five-ke malo zamujajo pri zaznavanju gasa. Zato tisti padec obratov.

Še enkrat: naj gre dec na probo s katero drugo.


Točno tako....nima potencijometra ampak kar direkt z MAP senzorja določa količino goriva. Im samo stikalo za polni plin in pa signal kdaj več ni položaj lopute v prostem teku...torej da on ve kdaj se more prebudit. In glede na to da vrtljaje prostega teka nastavlja kar motorček (tist vijak na sliki je na motorčku kateri mu nastavlja obrate prostega teka) , ne verjamem , da bi karkoli spremenil , ker bi potem pač motorček dal več plina.....

Ja ma mehanski regulator......mislil sem elektronski regulator pritiska kateri izkljaplja pumpo.
No tale mehanski je viden tule na sliki.Tam ko pride not cev.
Slika

No tole je pa vsa "logika" lopute za plin. Stikalo za polni gas in pa motorček (tudi stikalo ki sporoči kdaj je pedal pritisjen) za proti tek.
Slika

MAP senzor se pa vidi v prejšnem postu na slikci na požarni steni.

Ventili? :) Ja na prvem servisu leta 96 :D Ampak mislim da v 70 tisoč kolikor ima motor, še ni potrebe po nastavitvi prav tako se jih niti ne sliši tako da je po mje brez potrebe trgat in nekaj nastavljat.

No sem pa danes nardil 40 km in morm reč da med samo vožnjo se motor obnaša točno tako kot prićakujem od njega. Odzove se na vsak premik pedala (prej je bil ob nežnem premiku mrtev oz. se je slišalo kako ga duši.....ko pa si pritisnil malo več pa je skočil) , sedaj pa se lepo odziva v vseh območjih. Prav tako je prej malo hotl cukat ko si zaviral z motorjem.....sedaj lepo gladko zavira. Problem ki še ostaja je pač ta da če iz čistega prostega teka zahodiš pač malo pojamra.....ampak 90% manj kot prej. Med samo vožnjo pa cukanja več ni in to je to :) Očitno je za vso nastalo kalvarijo bil kriv EGR ventil, ki očitno ni dovolj hitro zapiral .....mogoče pa celo more ta motor tako delovat ampak pač "liskotu" ne paše če je vse original :)

Bom pa še probal senzorje malo očistit in jih premerit. Prav tako pa bom verjetno namest katalizatorja dal delat kr navadno cev, da vidimo če se bo še potem kaj poznalo.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov