joztom je napisal/-a:Vprašanje če znaš pomeriti olje. Izvlečeš šipko in jo obrišeš. Počakaš, da se nivo olja ob izvlečeni šipki in na ravni površini uskladi z nivojem v karterju, praviloma se to dela pri hladnem motorju. Vtakneš šipko nazaj in takoj ven potegneš in pogledaš, preveriš obe strani. 2mm pod max je še najbolje. Nekateri avti so kar muhasti za merjenje. Potem se odloči in dolij-odlij olje. Pojdi na servis in jim zateži. Preveč olja izriva semeringe na glavni gredi. Smo že videli vosle, ki so dolili olje do grla za nalivanje.
aklan86 je napisal/-a:Ok saj lepo da greš na servis in boš vprašal, ampak kaj misliš kaj ti bodo odgovorili? Da bodo priznali napako in se ti opravičili in dodali aneks, da v primeru kakšnega puščajočega semeringa krijejo vse stroške? Seveda ne.
Ni pa nič tako hudega narobe če je deci olja več, tako da se ne preveč sekirat.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost