Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
avtotrend
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 47
Pridružen: So avg 16, 2008 8:27 pm
Kraj: Ljubljana

Audi TT 8N 1.8T 132KW - cukanje pri pospeševanju

Napisal/-a avtotrend Če maj 14, 2009 11:38 am

Avto pri pospeševanju cuka, v prvi prestavi ne, v drugi občasno, najbolj pa recimo pri 50kmh v tretji, recimo zacuka pri 3k rpm pa pri ene 4,5k rpm. Zamenjane svečke (BOSCH), filter goriva, turbina ima pritisk, zrak ne uhaja, cinšpule tut ne prebijajo elektrike in na testeru ne kaže nobenih napak? Tut use vakum cevke so pregledane, vse tesni, loputa je prav tako spucana. Kašni nasveti?
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Če maj 14, 2009 11:47 am

najprej: zdravo kolega, dolgo te ni blo nč na vidiku ;)

kabli svečk so ok? tlak goriva ok?
 
Uporabniški avatar
lexuss
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 638
Pridružen: Ne nov 20, 2005 11:33 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a lexuss Če maj 14, 2009 11:51 am

zameni kable pa bo bolš
golf 3 vr6
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Če maj 14, 2009 12:00 pm

ta motor najbolje "špila" z NGK BPR6(5)ES

..zdaj kakao "cukne" bi bilo dobro vedet; ali kot prekinjanje bencina oz. elektrike; če pri fullu (6500 rpm) v nobeni prestavi ne cuka, potem gorivo ni, je lahko le elektrika oz. neka cevka(fala bogu, ta motor jih ima skoraj z "kilometer")od vakuma, ki je nevidiš...

P.S pravijo da tudi LMM zna pri prečnih motorjih zaj.... :?:
 
avtotrend
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 47
Pridružen: So avg 16, 2008 8:27 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a avtotrend Če maj 14, 2009 12:15 pm

adis je napisal/-a:najprej: zdravo kolega, dolgo te ni blo nč na vidiku ;)

kabli svečk so ok? tlak goriva ok?


Zdravo :P

To se mi je v bistvu začelo dogajat po servisu, oz. po zamenjavi svečk, k sem rekel aide bom use zamenjal pa imam mir. NGK-jevih ni blo na zalogi sam mi je po tecdocu kazal da so lahk tut boscheve (4 elektrode). Notri so pa ble NGK-jeve (3 elektrode), tako da jih bom dal danes nazaj da vidim ce bo kej bols, je pol 90% da se to dogaja zaradi svečk, k drugo nima kej bit, pregledal sem avto na dvigalu, vsak kablček in cevko, eno sem celo zamenjal od vakuma k je bla mau načeta. Aja pa pri 6500 rpm ne cuka tko da bom dal danes NGK nazaj.
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Če maj 14, 2009 12:24 pm

nč kolega bova šla na testno pa bova ugotavljala vzrok :P

sporoč kaj je bilo narobe...
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Če maj 14, 2009 12:57 pm

Bosch je bolj revna izbira, najboljše so kakšne Denso tahude (IST) ali NGK Platinum.
 
avtotrend
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 47
Pridružen: So avg 16, 2008 8:27 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a avtotrend Pe maj 15, 2009 10:04 am

Res je, stric BOSCH je biu kriv ... Zamenjal sem jih z NGK BPR6 svečkami in avto dela normalno. Pa poraba je bla tut večja, ker ni blo pravega izgorevanja. Hvala za pomoč :D
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Pe maj 15, 2009 10:26 am

avtotrend je napisal/-a:Res je, stric BOSCH je biu kriv ... Zamenjal sem jih z NGK BPR6 svečkami in avto dela normalno. Pa poraba je bla tut večja, ker ni blo pravega izgorevanja. Hvala za pomoč :D



sedaj ko si popravil strica bosch-a gremo na en džiro :vrum
 
Uporabniški avatar
mire
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2110
Pridružen: Če jan 11, 2007 7:44 pm
Kraj: koper

Napisal/-a mire Pe maj 15, 2009 11:31 am

Zakaj mu adis ne pises na pm.
rocna - bok - streha
Pravopis spreglej
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Pe maj 15, 2009 11:35 am

mire je napisal/-a:Zakaj mu adis ne pises na pm.


zato ker jih on ne-redno gleda :lol:
 
MIHOLD
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: To mar 03, 2009 3:54 pm

Napisal/-a MIHOLD Po maj 25, 2009 3:55 pm

BOSCH niso bil prave, zato je cukal, prave so BOSCH z oznako +48. Ravno v soboto sem naredil servis na TT-ju AJQ motor, olje, vsi filtri, svečke, ultrazvočno čiščenje šob...

Avto sem šel sprobat s testerjem, in ugotovil da še vedno ne dela prav uredu, po live data na testerju se je videlo da z maso zraka nekaj ni v redu. POtem sem odklopil LMM in gre kot raketa, tako da bo treb še LMM menjat pa bo šel še bolj :P

Zanimvo pa je da je avto od 1.lastnika, z realnimi 140kkm in so bile šobe tako umazane, da je na testni mizi po posegu bilo v količinah vbrizganega goriva 10% razlike po čiščenju.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 To maj 26, 2009 8:40 am

MIHOLD je napisal/-a:
Zanimvo pa je da je avto od 1.lastnika, z realnimi 140kkm in so bile šobe tako umazane, da je na testni mizi po posegu bilo v količinah vbrizganega goriva 10% razlike po čiščenju.

za LMM sem ti napisal par postov višje....

za šobe, katalizator ipd......pa se tukaj vidi produkt slabega bencina....in potrdi mojo "tezo" da v bencince SAMO 98 oz. če je pri "roki" pa OMV-jeva 100......

P.S sem že pisal: samo na "tankšteli" vržite pogled v šalčke, kjer se pretaka bencin in poglejte razliko med 95/100.....95 je gnojšnjica_da pa o količini žvepla pri slabšem sploh ne debatiramo(pri 98/100 je prisotnost le tega nična)
 
MIHOLD
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: To mar 03, 2009 3:54 pm

Napisal/-a MIHOLD To maj 26, 2009 1:15 pm

Ja tudi kvaliteta bencina je v podnu pri nas, ne samo nafte.

Če pogledamo, da MB na območjih "alpe-adiria" oz. balkana, ne bo prodajal nove E-klase z 250gdi motorjem( bencinar z direktnim vbrizgom) zaradi slabe kvalitete goriva na teh območjih, nam je lahko vse jasno...
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov