lisko je napisal/-a:Tole zna bit hudo resno. Samo obnavljam petko in te rje dobro poznam. Tud če pri petki zgleda samo površinsko se kr hitro prelomi vse skupaj....oz. pleh kr sprhni (men so recimo tako sprhnele sanke motorja) .....
Če bi bil kje z okolice mb ti bi lahko to rešil.....
Drugač pa en nasvet.....pojdi na odpad in iz kake petke ki ima še dobre koše poreži koš stran.....potem tvojga odreži približn enako in navari gor novega. Sicer pa če bi tko popravil ne vem kak strošek pri kakem lokalnem mojstru tud ne bi znal bit problem.....en v tvoji žlahti sigurno zna varit pa mal s flexom delat
im nobody je napisal/-a:jaz sem to mel na tipotu pa sem zarad varnosti raje zamenjal vse komplet z drugim fedrom in amortizerjom...pol urce dela na vrhu 3 šraufi pod diskom pa dva vse skup potegneš ven pa novega notr in je to to
Whyte je napisal/-a:lisko je napisal/-a:Tole zna bit hudo resno. Samo obnavljam petko in te rje dobro poznam. Tud če pri petki zgleda samo površinsko se kr hitro prelomi vse skupaj....oz. pleh kr sprhni (men so recimo tako sprhnele sanke motorja) .....
Če bi bil kje z okolice mb ti bi lahko to rešil.....
Drugač pa en nasvet.....pojdi na odpad in iz kake petke ki ima še dobre koše poreži koš stran.....potem tvojga odreži približn enako in navari gor novega. Sicer pa če bi tko popravil ne vem kak strošek pri kakem lokalnem mojstru tud ne bi znal bit problem.....en v tvoji žlahti sigurno zna varit pa mal s flexom delat
To ni problem, sem s flexo zelo dobr prjatu:D
Ja razmišljam o tem, da bi se lotil doma, samo me skrbi da mi bo pri varjenju koš "zategnilo" oz zvilo, kot zna to radi narediti pri varjenju zaradi toplotnih sprememb v materialu.
lisko je napisal/-a:Whyte je napisal/-a:lisko je napisal/-a:Tole zna bit hudo resno. Samo obnavljam petko in te rje dobro poznam. Tud če pri petki zgleda samo površinsko se kr hitro prelomi vse skupaj....oz. pleh kr sprhni (men so recimo tako sprhnele sanke motorja) .....
Če bi bil kje z okolice mb ti bi lahko to rešil.....
Drugač pa en nasvet.....pojdi na odpad in iz kake petke ki ima še dobre koše poreži koš stran.....potem tvojga odreži približn enako in navari gor novega. Sicer pa če bi tko popravil ne vem kak strošek pri kakem lokalnem mojstru tud ne bi znal bit problem.....en v tvoji žlahti sigurno zna varit pa mal s flexom delat
To ni problem, sem s flexo zelo dobr prjatu:D
Ja razmišljam o tem, da bi se lotil doma, samo me skrbi da mi bo pri varjenju koš "zategnilo" oz zvilo, kot zna to radi narediti pri varjenju zaradi toplotnih sprememb v materialu.
Verjem da to ni noben problem......poglej mal mojo temo v sam svoj mojster kaj vse sem varil že na moji petki......sedaj pa bom kompletno povaril pa še nikol ni blo problemov. Pri jeepu sem uhe od feder porezal s karoserije , ker drugač nisem mogel dobit feder dol.....navaril nazaj ( zadnjo premo nosi samo fedra....pač tovornjak sistem in listnate vzmeti) pa drži že dve leti....pa verjetno si znaš predstavljat kaj mora terenec vse zdržat.....
Sam če ti je tole prerjavelo.....kako je potem stanje celotne karoserije? Edino če bil zaleten pa že tu popravljeno......kaki so pragi? Kaki so nosilci zadnje preme? Verjetno ti ob malo močnejšem speljevanju in močnejšem zaviranju tudi poka spredaj pri vratih kajne? V A stebričkih.....
Whyte je napisal/-a:lisko je napisal/-a:Pokanje v stebričku......konstrukcijska napaka. Poči zvar med pragaom in A stebričkom.
Sliši se pa občasni "tk" ni pa prisotno to vedno.
aha...ne, mislim da te napake ni. bom pa pregledal takoj ko se usedem v avto in ga odpeljem h kleparju na popravilo
Whyte je napisal/-a:Ja, jaz tudi doma varim na elektrode. Predvsem je cenejši aparat in pa ne splača se mi kupovati CO2, zaradi tega ker varim le nekajkrat letno. Če hočm pa zavarjeno "u piko", grem pa h sosedu, ki ima CO2
lisko je napisal/-a:Whyte je napisal/-a:Ja, jaz tudi doma varim na elektrode. Predvsem je cenejši aparat in pa ne splača se mi kupovati CO2, zaradi tega ker varim le nekajkrat letno. Če hočm pa zavarjeno "u piko", grem pa h sosedu, ki ima CO2
No nekaj podobnega jaz razmišljam.....da bi kupil CO2 do 200 evrov je po moje bolje če zavarim kr z navadnim. Res da material z navadnim bolj pregreješ in da imaš probleme pri tanki pločevini.....ampak sčasoma osvojiš tudi to. In če potem zvare vredu očistiš in dobro izoliraš jaz ne vidim nobenga problema. JE pa res da je lažje in bolše varit s CO2 sploh avto pločevino.....Ampak kot že rečeno....en avto na par let pa lahk zvariš tud z navadnim. Druga zgodba bi bla če bi varil avte vsak dan....
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov