Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

VM motor.....pritisk olja ob vžigu

Napisal/-a lisko To maj 19, 2009 10:49 pm

Čeprav sem se s pritiskom olja že ubadal pri tem motorju in na koncu ugotovil da mu nafta redči olje....sem to porihtal. Potem mu je odpihnilo glavo in sem nardil komplet generalko.

Pritisk olja se je pri toplem motorju izbolšal skoraj za en bar.....pri 2500 vrtljajih pa doseže svoj polni pritisk , 4.1 bar. Torej po tem sklepam da črpalka deluje pravilno.

In sicer zdaj ima probleme pri mrzlem vžigu s tlakom olja. In sicer če motor miruje čez noč ima zjutraj problem vspostavit tlak olja. Kazalec rabi kake 20-30 sekund da se postavi, do ta čas pa veselo utripa lučka za premali tlak olja. Potem ko enkrat motor dobi tlak je vse vredu.
Ležaji in turbina so novi, tako da tukaj ne more bit problem.

No ta teden pa sem opazil še nekaj novega......olja je bilo vse skozi dovolj (nekje malo nad polovico obeh oznak) ampak ker mi ni dalo mira sem dolil olje....dolil sem ga več kot pol litra tako da je sedaj na MAX oznaki.
Ampak sedaj pa se vspostavi tlak normalno ?!
Je možno da bi v 4 tisoč kilometrih (toliko ima to olje prevoženo) toliko uničil olje da bi imel problem pri mrzlem vžigu? Oz da sem olje toliko "obnovil" ko sem dolil svežega. Ali bi celo blo možno da cev v karterju vleče poleg kaki zrak in zato težje posesa olje? Al pa če ima črpalka nepovratni ventil in le ta ne deluje in se olje odteče čez noč zjutraj pa ima problem to olje potegnit....

Pač evropski motor v ameriškem avtu.....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody To maj 19, 2009 10:53 pm

stavim na oljno črpalko kljub temu da fila pri 2500 4.1 bara..olje po 4000km ne more biti tako redko oziroma znucano da bi pritisk olja tako padel...a je blo veliko terena?če pri drugih avtih ko je mali servis rečmo na 15.000 drži pritisk bi tudi tu moralo po 4.000km...lahko se motim.moje mnenje
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To maj 19, 2009 10:59 pm

im nobody je napisal/-a:stavim na oljno črpalko kljub temu da fila pri 2500 4.1 bara..olje po 4000km ne more biti tako redko oziroma znucano da bi pritisk olja tako padel...a je blo veliko terena?če pri drugih avtih ko je mali servis rečmo na 15.000 drži pritisk bi tudi tu moralo po 4.000km...lahko se motim.moje mnenje

Po servisni knjigi ima menjavo predpisano na 4 do 8 tisoč kilometrov.....in glede na to da ima predpisana hight olja noter pa je elf (ki sicer ustreza po katalogu) mi nekak ne diši....res pa da sam po tihem tud sumim oljno pumpo.....ampak koliko poznam črpalke je skor ni da bi crknila ampak še vedno imela polni tlak.....In zakaj se to ne zgodi vedno....sploh zdaj ko ima nekaj svežega olja?

Aja ne zgodi se to vsaki dan......pač kak se mu zapaše.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
mihaing
Uporabnik
 
Prispevkov: 2874
Pridružen: To okt 21, 2008 9:24 am
Kraj: Slovenc

Napisal/-a mihaing To maj 19, 2009 11:01 pm

O samem motorju in drugih delov ne bom bluil kaj je lahko in kaj ne, povem pa da se olje definitivno ne obrabi oz. izgubi lastnosti tako kmalu. Proizvajalci maziv olja testirajo v tako skrajne pogoje da si ne morete predstavljati. Intervali za menjavo olja nikoli niso bili zaradi "znucanosti" olja ampak je tu zgolj marketing. Proizvajalci maziv si krijejo roke zaradi rekamacij (rezerve imajo vsaj 500%), avtomobilske znamke pa z zaslužkom servisiranja

P.S. Sem diplomiral iz maziv in imam nekaj pojma
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody To maj 19, 2009 11:06 pm

lisko je napisal/-a:
im nobody je napisal/-a:stavim na oljno črpalko kljub temu da fila pri 2500 4.1 bara..olje po 4000km ne more biti tako redko oziroma znucano da bi pritisk olja tako padel...a je blo veliko terena?če pri drugih avtih ko je mali servis rečmo na 15.000 drži pritisk bi tudi tu moralo po 4.000km...lahko se motim.moje mnenje

Po servisni knjigi ima menjavo predpisano na 4 do 8 tisoč kilometrov.....in glede na to da ima predpisana hight olja noter pa je elf (ki sicer ustreza po katalogu) mi nekak ne diši....res pa da sam po tihem tud sumim oljno pumpo.....ampak koliko poznam črpalke je skor ni da bi crknila ampak še vedno imela polni tlak.....In zakaj se to ne zgodi vedno....sploh zdaj ko ima nekaj svežega olja?

Aja ne zgodi se to vsaki dan......pač kak se mu zapaše.


ka pa če je kaki senzor ki daje napačne podatke kakor se mu zlubi pa ti narobe prikazuje..mogoče more bit olje vedno na max?
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
maremm
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: To maj 19, 2009 11:16 pm

Napisal/-a maremm To maj 19, 2009 11:25 pm

Pozdrav.
Kako pa ima ta motor postavljen filter? Jaz imam Range Roverju tudi VM motor pa ima pokonci postavljen filter, ki mora biti tak z ventilom ki preprečuje odtok olja ko motor stoji. Tako da bi bilo možno, če kaj spusti da ga mora vedno znova najprej napolnit. Upam da sem kaj pomagal.

LP
 
Vontz
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 72
Pridružen: Če okt 16, 2003 8:44 pm

Re: VM motor.....pritisk olja ob vžigu

Napisal/-a Vontz Sr maj 20, 2009 1:11 am

Lisko, spremljam tvojo obnovo od zacetka. Kapo dol.

Kar se tice merilca pritiska olja. Mislim, da je v vecini primerov zgolj za vzganjanje paranoje. Samo po tem merilcu ne mores sklepati, da je kaj narobe, brez ostalih simptomov.

Ce pa imas zaupanje v ta merilec, pa je pritsik olja odvisen od olja, sintetika, polsintetika, mineralno. Raten sintetike, ostala olja izhlapevajo.

Vsako olje rabi dolocen cas, da zapolni oljne kanale v motorju-cas, da se olje vrne v izhodiscni polozaj. Eni rabijo 17 sekund, drugi 20...tvoj pa verjetno malo vec. Odvisno od motorja oziroma konstrukcije oljnega tokokroga.

@diplomiranec iz olja: ko je Renault povecal interval menjave olja na 30.000km, je 1.9 tdci postal eden izmed najbolj nezanesljivih motorjev zadnje dobe. Pa bencinski motorji tudi niso vec tako vzdrzljivi, kot so bili-vzrok v podaljsanem intervalu menjave olja.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6591
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan Sr maj 20, 2009 3:47 pm

Pozdravljeni

Sam imam v svojem vozilu prav tak motor, olje menjavam na 10.000 prevoženih km ( na začetku sem uporabljal elf 10W-40, zadnja leta pa castrol TXT softec 5W-40, vozilo je staro 14 let in ima prevoženih 300.000 km. Od prvega dne ga servisiram SAM in vsak zamenjani del je bil mopar original - torej servisa še od daleč ni videl. )

Torej olje lahko mirno izključite, osebno menim, da vam nagaja merilec/povezava/senzor.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 Sr maj 20, 2009 6:36 pm

glede na to, kaj vse si popravil in ce dela normalno, potem je sigurno nekaj z merilcem pritiska olja:)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr maj 20, 2009 10:36 pm

No pa da je fora še večja......od kar sem mu dolil olje (v soboto) še niti enkrat ni prižgal lučke. Pa nisem senzorja niti kakega konektorja ali kaj niti malo mrdal....Preživel je pa do danes že vse......od hard blata do polnega pospeševanja do kurjenja sklopke (ki jo bom tako ali tako menjal) ...torej?:) Prav zanimivo a?:)

Fan za senzor olja še vedno velja cena 80 evrov?
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 Sr maj 20, 2009 10:45 pm

pol ti je pa ocitno olja manjkalo.Kontroliraj in dolivaj, dokler se material ne poleze.mogoce je dobro dajat LM mos2, ko imas vse novo, da se naredi film molibden sulfida...Kako je s tem oljem?a si imel ti nizji ali visji tlak ko si probal tega?
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Če maj 21, 2009 2:52 pm

imilet1 je napisal/-a:pol ti je pa ocitno olja manjkalo.Kontroliraj in dolivaj, dokler se material ne poleze.mogoce je dobro dajat LM mos2, ko imas vse novo, da se naredi film molibden sulfida...Kako je s tem oljem?a si imel ti nizji ali visji tlak ko si probal tega?


DObro no....če kaže na šipki med min in max oznako pol to za mene pomeni da je olja dovolj se ti ne zdi ?:) Če bi bil merilec ali povezava ali karkoli potem bi skoz nagajal.....ampak ko se postavi pritisk je potem vedno v meji normale. Jezi samo ob hladnem zagonu.
Sem imel LM MOS2 notri ja.....pritisk je bil popolnoma enak kot s katerim koli drugim oljem....poznalo pa se je v R5 1.6 dizlu.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo So maj 23, 2009 11:46 am

Hja...za tebe je lahko dovolj olja...za motor pa ne :P Vem za en primer enega dizla, pri katerem so se dročniki slišali (hidravlični),ko je bil motor hladen oz. pri zagonu.. Olja je bilo med min. in max. tik preden smo naročili nove dročnike, smo samo dolili cca. 0,5l olja (do max.). Od takrat dalje, so dročniki lepo tiho.

tebe pa lahko merilec zafrkava,ko je olje hladno.Mene je na prejšnji kanti zafrkaval merilec pritiska,ko je bilo olje segreto. Ko je pa bilo hladno,pa je cager kazal tak kot je moral.

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 So maj 23, 2009 1:15 pm

lisko, tvoj avto je ozivel. Problem je, da ga vedno kaj sraufas. On je to zacutil in zdaj te pa j**e:)

PS: malo šale ne škodi...verjetno je res nekaj na senzoriki.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So maj 23, 2009 10:09 pm

imilet1 je napisal/-a:lisko, tvoj avto je ozivel. Problem je, da ga vedno kaj sraufas. On je to zacutil in zdaj te pa j**e:)

PS: malo šale ne škodi...verjetno je res nekaj na senzoriki.


Sej to tko jaz pravim......jeep je kot otrok....če pozabiš na njega ti hitr kaj ušpiči , da je spet v središču pozornosti :P drugač ma pa še kr nekaj za pošravfat :)

No sedaj po dolitju pa je mir že celi teden.....še bolj zanimivo.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
MIHOLD
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: To mar 03, 2009 3:54 pm

Napisal/-a MIHOLD Po maj 25, 2009 3:24 pm

Prveri da ni kaj narobe s šipko(sem imel tako težavo na enem avtomobilu).

Ko boš delal oljni servis, natoči noter točno toliko novega olja kolikor ga je predpisano, nato pa poglej na šipki do katere višine pride in si označi.

Jaz sem imel problem z Volvo 960 2.4td VW motor. Vedno sem točil na max na šipki, enkrat pa je avto na AC pri 190km/h potegnil olje v sesalno cev :shock: Avto je to parkrat naredil in mi ni bilo jasno. Potem sem ob servisu vlil točno predpisano količino in je na šipki pokazalo da je na MIN. Od takrat naprej se vozim tako, z oljem na MIN in ni bilo več tega problema.

Aja motor je bil generalno obnovljen.... :)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po maj 25, 2009 3:33 pm

MIHOLD je napisal/-a:Prveri da ni kaj narobe s šipko(sem imel tako težavo na enem avtomobilu).

Ko boš delal oljni servis, natoči noter točno toliko novega olja kolikor ga je predpisano, nato pa poglej na šipki do katere višine pride in si označi.

Jaz sem imel problem z Volvo 960 2.4td VW motor. Vedno sem točil na max na šipki, enkrat pa je avto na AC pri 190km/h potegnil olje v sesalno cev :shock: Avto je to parkrat naredil in mi ni bilo jasno. Potem sem ob servisu vlil točno predpisano količino in je na šipki pokazalo da je na MIN. Od takrat naprej se vozim tako, z oljem na MIN in ni bilo več tega problema.

Aja motor je bil generalno obnovljen.... :)

Dobra ideja :tomidelej:
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 6 gostov