Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Preverite ali vam deluje termostat. Obe cevi ki peljeta na hladilnik morajo biti približno enako tople. V koliko pa imate možnost priklopa na tester, pa preverite temperaturo motorja ali se vklaplja termostat.
Lep pozdrav
TOYOTA je napisal/-a:kaj pa če bi sprobal samo ventilator, recimo direktno na aku zvež pa boš videl če sploh dela....mogoče je pa ventilator crknil oz je kje prišlo do prekinitve toka...
gasperizola je napisal/-a:še eno vprašanje glede tega hladilnega sistema kaj bi lahko jaz povezal direktno ventilator dabi ga lahko ročno upravljal( da bi ga sam prižgal ob potrebi?
kake so možne poslediceče to nardim al kar koli
gasperizola je napisal/-a:ja to sem gledal preko šteuca na armaturi. ja potem bom ju3 še to poizkusil izmerit temperaturo z drugim termometrom. kje pa naj bi to meril dabi dobil točnerezultate?
lisko je napisal/-a:gasperizola je napisal/-a:ja to sem gledal preko šteuca na armaturi. ja potem bom ju3 še to poizkusil izmerit temperaturo z drugim termometrom. kje pa naj bi to meril dabi dobil točnerezultate?
Ne vem kak sistem hlajenja uporablja tvoj avto. Če ima raztezna dva ali tri priključke tako , da voda kroži prek nje potem lahko to posodo odpreš in v njo porineš termometer. Drugače pa na glavo nekje fiksno pritrdiš senzor termometra in potem opazuješ kako se ogreva. Ko namestiš termometer avto lepo zakurblaš in pustiš teči pod prostim tekom. Ne vem kok stopinjska imaš termostat in termostikalo. Nekje pri 70-80 stopinjah se mora začet ogrevat zgornja cev , ki gre v hladilnik in nekje pri 90-100 stopinj se mora vklopit ventilator.
gasperizola je napisal/-a:lisko je napisal/-a:gasperizola je napisal/-a:ja to sem gledal preko šteuca na armaturi. ja potem bom ju3 še to poizkusil izmerit temperaturo z drugim termometrom. kje pa naj bi to meril dabi dobil točnerezultate?
Ne vem kak sistem hlajenja uporablja tvoj avto. Če ima raztezna dva ali tri priključke tako , da voda kroži prek nje potem lahko to posodo odpreš in v njo porineš termometer. Drugače pa na glavo nekje fiksno pritrdiš senzor termometra in potem opazuješ kako se ogreva. Ko namestiš termometer avto lepo zakurblaš in pustiš teči pod prostim tekom. Ne vem kok stopinjska imaš termostat in termostikalo. Nekje pri 70-80 stopinjah se mora začet ogrevat zgornja cev , ki gre v hladilnik in nekje pri 90-100 stopinj se mora vklopit ventilator.
vsem najlepša hvalazavašo pomočin vaš čas. danes sem poizkusil zmerit temperaturo in smo ugotovili da res neki laže tisti števec naarmaturi tako ventilator se mi užge.
tako da problem se je rešu
še enkrat hvala
lp Gašper
lisko je napisal/-a:gasperizola je napisal/-a:lisko je napisal/-a:gasperizola je napisal/-a:ja to sem gledal preko šteuca na armaturi. ja potem bom ju3 še to poizkusil izmerit temperaturo z drugim termometrom. kje pa naj bi to meril dabi dobil točnerezultate?
Ne vem kak sistem hlajenja uporablja tvoj avto. Če ima raztezna dva ali tri priključke tako , da voda kroži prek nje potem lahko to posodo odpreš in v njo porineš termometer. Drugače pa na glavo nekje fiksno pritrdiš senzor termometra in potem opazuješ kako se ogreva. Ko namestiš termometer avto lepo zakurblaš in pustiš teči pod prostim tekom. Ne vem kok stopinjska imaš termostat in termostikalo. Nekje pri 70-80 stopinjah se mora začet ogrevat zgornja cev , ki gre v hladilnik in nekje pri 90-100 stopinj se mora vklopit ventilator.
vsem najlepša hvalazavašo pomočin vaš čas. danes sem poizkusil zmerit temperaturo in smo ugotovili da res neki laže tisti števec naarmaturi tako ventilator se mi užge.
tako da problem se je rešu
še enkrat hvala
vsaka šola neki stane...no ma saj sem se dosti novega naučil.
tako da še enkrathvala
lp Gašper
lp Gašper
Jao jao in za to si paničaru tri mesceNo sej iz izkušenj se učimo.....prvo se preveri temparatura z zunanjim preverjenim termometrom oz. vsi števci se preverijo z nekim zunanjim neodvisnim vendar točnim inštrumentom.
Po forumu brska: Google [Bot] in 14 gostov