Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
obcasnigledalec
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: Sr nov 26, 2008 12:53 pm

More bit tko ali ne?

Napisal/-a obcasnigledalec To jun 16, 2009 5:04 pm

Ni ravno problem, bolj vprašanje, ne vem če more bit tko ali ne. Sicer če poznate tisti razcep pri LJ Jarše na ljubljanski obvoznici, gre na južno obvoznico in pa štajersko avtocesto. Torej dva dokaj položna ovinka, omejitev 80 ne. Se spelje brez problema z 100+. Ali pač? sicer mam polota 98 letnik. Gume fulda carat progresso. Če grem v take ovinke z več kot 100, recimo 110 se mi zdi da avto začne plavat, kot da zgublja stik z cesto, začne ga odnašat. Me pa sedaj zanima če je to pač generalen polo problem, ali je samo moj tak? Ni noben grozen problem, ker samo daš nogo dol z gasa preden greš v ovinek in je problem rešen. Me pa bolj zanima če bi moral bit tko ali naj ne?
Zdaj že objavlam občasno
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To jun 16, 2009 5:46 pm

Sklepam da imaš prek ali okrog 150 tisoč prevoženih. Problem "plavanja" vozila v ovinku prevzamejo amortizerji....in če so ti slabi.....
Amortizerji pa po nekje 80 tisoč začnejo zgubljat svoje lastnosti in ponavad se prvo občuti v ovinku , ko avto "zaplava".
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Matjazy
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: To maj 11, 2004 8:24 pm

Napisal/-a Matjazy To jun 16, 2009 6:16 pm

dobrih 20 let star bmw gre tam brez kakšnega odnašanja in plavanja recimo 140km/h.

Tako da bi jst malo pogledu podvozje na tvojem avtu.
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Napisal/-a phoebus To jun 16, 2009 7:57 pm

gume bi oddrsele, ja...podvozje bo. Lahko da je tudi polo kot tak u kurcu s podvozjem (ne vem ker nisem peljal)...samo če imaš preko 100 tisoč in original amortizerje, veš kaj bo :)
 
Uporabniški avatar
obcasnigledalec
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: Sr nov 26, 2008 12:53 pm

Napisal/-a obcasnigledalec Sr jun 17, 2009 8:45 pm

Ma dobrih 130k km in še original amortizerje, tako da sem se bal da bo to to. Sicer tist preizkus ko fajn avto ob tla prtisneš oziroma zaruka pokaže da se takoj nazaj gor postav, torej v enmu nihaju, se ne ruka v neskončnost.
Zdaj že objavlam občasno
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr jun 17, 2009 9:39 pm

obcasnigledalec je napisal/-a:Ma dobrih 130k km in še original amortizerje, tako da sem se bal da bo to to. Sicer tist preizkus ko fajn avto ob tla prtisneš oziroma zaruka pokaže da se takoj nazaj gor postav, torej v enmu nihaju, se ne ruka v neskončnost.


Ta test je bolj tko tko......lahk mojga jeepa tudi tko probaš pa se samo posede in postav nazaj.....Če pa ga nagoniš 80 v ovinek kjer so izbokline pa prav preskakuje bočno.....Sicer je malo drugač ker so toge preme a vseeno.....

Amortizerje nimaš hin, da se razumemo. Ampak niso pa več lih biser tehnologije.Če imaš serijsko višino avta in ne noriš v ovinke oz. nisi lih extrem potem so kaki monroe oljni več kot dovolj. Cene pa mislim da tudi ne bi smele bit previsoke.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
kamnčan
Novinec
 
Prispevkov: 187
Pridružen: Po jan 19, 2009 8:36 am
Kraj: kamnik

Napisal/-a kamnčan Če jun 18, 2009 8:50 am

ma prjatu polota pa prav d mu skos plava po cest. no mu je dokler ni zamenov uzmeti. pa prav d se pozna 100%. Polo je pač tak avto d ni narjen hit za ovinke.
 
Uporabniški avatar
Technologic
Uporabnik
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: To apr 29, 2008 2:21 pm

Napisal/-a Technologic Če jun 18, 2009 10:07 am

Ni noben grozen problem, ker samo daš nogo dol z gasa preden greš v ovinek in je problem rešen. Me pa bolj zanima če bi moral bit tko ali naj ne?


Pa drgač je bolj varno met nogo na gasu čez ovinek.
 
Uporabniški avatar
kamnčan
Novinec
 
Prispevkov: 187
Pridružen: Po jan 19, 2009 8:36 am
Kraj: kamnik

Napisal/-a kamnčan Če jun 18, 2009 10:15 am

sam ne prevec k ce se prevec zavrtijo u prazno gres u stanje podkrmarjenja pol si pa u kurcu
 
Uporabniški avatar
McFly
Novinec
 
Prispevkov: 377
Pridružen: To maj 31, 2005 3:40 pm
Kraj: blizu ceste

Napisal/-a McFly Če jun 18, 2009 10:32 am

kamnčan je napisal/-a:sam ne prevec k ce se prevec zavrtijo u prazno gres u stanje podkrmarjenja pol si pa u kurcu


Mam občutek da z tem polotom, pri 80km/h, če sredi ovinka pohodiš gas do konca, ne boš doživel stanja podkrmarjenja ;)
mess with the best, die like the rest
luks lajk it kut flay
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Napisal/-a juhica Če jun 18, 2009 10:47 am

McFly je napisal/-a:
kamnčan je napisal/-a:sam ne prevec k ce se prevec zavrtijo u prazno gres u stanje podkrmarjenja pol si pa u kurcu


Mam občutek da z tem polotom, pri 80km/h, če sredi ovinka pohodiš gas do konca, ne boš doživel stanja podkrmarjenja ;)


ja ce turbina zagrab pol gres sam naravnost :lol:

resno, lohk gres na amzs pa ti test amortizerjev naredijo. ne vem kok je to dober test ampak pomoje bos tam videl ali so v kurcu ali so se okej...
 
Uporabniški avatar
Technologic
Uporabnik
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: To apr 29, 2008 2:21 pm

Napisal/-a Technologic Če jun 18, 2009 10:59 am

Saj vidiš če so ok kak se avto ziba, pa ko da dol porineš kak se dvigne. pa toti polo nima turbin drgače =)
 
Uporabniški avatar
primozek68
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1983
Pridružen: Če dec 18, 2008 8:50 pm

Napisal/-a primozek68 Če jun 18, 2009 11:03 am

Zdej za podvozje ne vem, sam tista dva ovinka tam sta res pasja. Poleg tega je v sredini prvega ovinka narejena še slaba dilatacija in tam zaplava. Enkrat se pelji tam 70 pa si oglej vse špure in pa celo paleto barv na betonski ograji.
 
Uporabniški avatar
Foto Jovo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 534
Pridružen: Sr sep 10, 2003 6:45 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a Foto Jovo Če jun 18, 2009 1:44 pm

Zakaj mam občutek da je tam desni ovinek bolje narejen kot levi?
V desni ovinek brez problema vozim nad 100 km/h v levega pa ne upam nad 100 km/h :roll:
 
Uporabniški avatar
kamnčan
Novinec
 
Prispevkov: 187
Pridružen: Po jan 19, 2009 8:36 am
Kraj: kamnik

Napisal/-a kamnčan Če jun 18, 2009 2:00 pm

McFly je napisal/-a:
kamnčan je napisal/-a:sam ne prevec k ce se prevec zavrtijo u prazno gres u stanje podkrmarjenja pol si pa u kurcu


Mam občutek da z tem polotom, pri 80km/h, če sredi ovinka pohodiš gas do konca, ne boš doživel stanja podkrmarjenja ;)


ja to mas res ja sam še usen če je gladek asvalt gre tut tko lohk, no saj men je slo na gladkemu asvaltu pr brevotu 1.4 u prezno ne lihk ta uvink ampak en zraven doma
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Napisal/-a juhica Če jun 18, 2009 2:02 pm

Technologic je napisal/-a:Saj vidiš če so ok kak se avto ziba, pa ko da dol porineš kak se dvigne. pa toti polo nima turbin drgače =)


nic cudnega da se polovica starih j**c po nasih cestah vozi z napol delujocimi avtomobili ker ce tkole preveris ali so amortizerji okej al ne pol bog pomagi. s zibanjem avtomobila bos ti kvecjemu videl al so amortizerji cist u kurcu al ne, razlike med dobrimi in zelo slabimi tkole ne bos vidu. imho
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 6 gostov