Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
fare
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2085
Pridružen: Po feb 07, 2005 8:10 pm

menjalnik - druga nagaja!

Napisal/-a fare Če jun 18, 2009 3:45 pm

Zdravo,
ko imam avto ze lepo segret cca 100km in se spet vrnem v mestno voznjo mi druga nagaja-škrta! Gre pa tak da če ne menjam zelo lepo in počasi zaškrta, če v prvi nabijem obrate do cca 2500 in pol v drugo zaškrta in pri vračanju iz trerje v drugo tudi zaškrta ne vedno ampak vsaki tretji krat pa res.
Je pa Škoda Roomster 1.9 tdi, 73.000km?
Kaka ideja?
Pozdrav...
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9987
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Če jun 18, 2009 4:06 pm

Drugi se kot najbolj uporabljani (menjani) prestavi in hkrati z največjimi razlikami v razmerjih (poleg prve) najprej znucajo sinhroni oz se to tudi prej (iz istih razlogov) opazi.

Ideja?
1. Slabo oz neustrezno (viskoznost) olje v menjalniku.
2. Pomanjkanje le-tega
3. Slaba oz slabo nastavljena sklopka (ne oddvoji popolnoma oz dovolj)
4. Tudi slabo "pritiskanje" pedala sklopke (krivda voznika - škrta, če ni vedno do tal >> sinhroni grejo še prej)

Če je kakšna od gornjih točk vzrok, bodo morda ob odpravi le-tega sinhroni zdržali še precej. Če ne >> popravilo menjalnika.

Do takrat pa prestavljaj bolj nežno (počasi), malenkost prej pritisni sklopko, najdi prave obrate, ne turiraj, poskusi z vmesnim gasom.

OK?
 
Uporabniški avatar
fare
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2085
Pridružen: Po feb 07, 2005 8:10 pm

Napisal/-a fare Če jun 18, 2009 8:07 pm

esem je napisal/-a:Drugi se kot najbolj uporabljani (menjani) prestavi in hkrati z največjimi razlikami v razmerjih (poleg prve) najprej znucajo sinhroni oz se to tudi prej (iz istih razlogov) opazi.

Ideja?
1. Slabo oz neustrezno (viskoznost) olje v menjalniku.
2. Pomanjkanje le-tega
3. Slaba oz slabo nastavljena sklopka (ne oddvoji popolnoma oz dovolj)
4. Tudi slabo "pritiskanje" pedala sklopke (krivda voznika - škrta, če ni vedno do tal >> sinhroni grejo še prej)

Če je kakšna od gornjih točk vzrok, bodo morda ob odpravi le-tega sinhroni zdržali še precej. Če ne >> popravilo menjalnika.

Do takrat pa prestavljaj bolj nežno (počasi), malenkost prej pritisni sklopko, najdi prave obrate, ne turiraj, poskusi z vmesnim gasom.

OK?
Kolko pa stanejo toti sinhroni ali pa tako popravilo al kar kolko stane celi menjalnik ?
lp
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Če jun 18, 2009 8:21 pm

sj tak avto bi se moral bit v garanciji.rj roomster ni tok cajta na trziscu.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9987
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Če jun 18, 2009 9:39 pm

Saj ni nujno, da so sinhroni že toliko slabi. Najprej preveri tiste 4 točke (vse). Majhna možnost npr je, da bi z menjavo olja (morda za stopnjo "gostejšega") za dalj časa odpravil te težave. Lahko bi bila tudi sklopka, se je že dogajalo.
 
Uporabniški avatar
fare
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2085
Pridružen: Po feb 07, 2005 8:10 pm

Napisal/-a fare Če jun 18, 2009 9:47 pm

esem je napisal/-a:Saj ni nujno, da so sinhroni že toliko slabi. Najprej preveri tiste 4 točke (vse). Majhna možnost npr je, da bi z menjavo olja (morda za stopnjo "gostejšega") za dalj časa odpravil te težave. Lahko bi bila tudi sklopka, se je že dogajalo.
Avto sem kupil z 55.000 uvoz privat direkt od 1.L iz D in kak je ona vozila si lahko mislim ker je zenska za volanom le zenska! Garncija odpade! Jaz pritisnem sklopko kar posteno tak da morda je le olje v menjalniku. Torej zamenjam olje v menjalniku ali nasploh olje kot olje v mašini. Le to je bilo zamenjano na 60.000km.lp
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9987
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Če jun 18, 2009 9:53 pm

Najprej poskusi dobit strokovno mnenje od nekoga, ki se dobro spozna na VAG-ove menjalnike. Preverita količino olja v menjalniku. Če je OK in če bo on rekel, da morda pomaga menjava olja v menjalniku, morda celo z malo "gostejšim, to stori. Nato boš videl, kako naprej oz če bodo pozitivne spremembe.

Ne vem, kako je z nastavljanjem sklopke pri tebi. Kje ti prime pedal, koliko cm nad dnom?
 
Uporabniški avatar
fare
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2085
Pridružen: Po feb 07, 2005 8:10 pm

Napisal/-a fare Če jun 18, 2009 10:06 pm

esem je napisal/-a:Najprej poskusi dobit strokovno mnenje od nekoga, ki se dobro spozna na VAG-ove menjalnike. Preverita količino olja v menjalniku. Če je OK in če bo on rekel, da morda pomaga menjava olja v menjalniku, morda celo z malo "gostejšim, to stori. Nato boš videl, kako naprej oz če bodo pozitivne spremembe.

Ne vem, kako je z nastavljanjem sklopke pri tebi. Kje ti prime pedal, koliko cm nad dnom?
Sklopka prime nekje na polovici do 2/3 in glede da so mi vse Škode prijemale enako sem nekak navajen na to da sklopka prime razmeroma visoko. Bom ze sel mal do mojga mehanika da pogleda kak je kaj. Hvala, lp.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9987
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Če jun 18, 2009 10:15 pm

fare je napisal/-a:Sklopka prime nekje na polovici do 2/3 ...


Potem verjetno ni sklopka
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov