Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
herkules
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Sr jun 24, 2009 5:05 pm
Kraj: Domžale

zakaj Peugeot 206 kar crkne?

Napisal/-a herkules Sr jun 24, 2009 5:10 pm

Zdravo,

imam en problem s svojim avtom (Peugeot 206, 1.4i, 55kw, tip KFW, letnik 2001) upam da mi boste znali pomagati ...
Ko prestavim iz 3 v 2 prestavo ali ko iz druge prestave dam v prosti tek mi vsake toliko časa (predvsem če imam ventilacijo na 3 ali 4 in če imam prižgano klimo) kar zmanjka kontakta in avto crkne ... potem samo pohodim plin, malo cukne in se spet prižge (ni potrebno obrniti ključa)... sem že zamenjal motorček prostega teka in je boljše kot je bilo pred tem, samo še vedno mi na vsake toliko časa crkne ... če imam ventilacijo na 1 ali 2 hitrosti avto praviloma deluje normalno ...

Lepo prosim za vaše predloge kaj bi lahko bilo narobe, ima kdo mogoče že podobne izkušnje s tem?

Hvala vsem za pomoč!!

Jure
 
Uporabniški avatar
lumpii
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: Ne mar 04, 2007 9:21 pm
Kraj: Ljubljana

Re: zakaj Peugeot 206 kar crkne?

Napisal/-a lumpii Sr jun 24, 2009 5:53 pm

herkules je napisal/-a:Zdravo,

imam en problem s svojim avtom (Peugeot 206, 1.4i, 55kw, tip KFW, letnik 2001) upam da mi boste znali pomagati ...
Ko prestavim iz 3 v 2 prestavo ali ko iz druge prestave dam v prosti tek mi vsake toliko časa (predvsem če imam ventilacijo na 3 ali 4 in če imam prižgano klimo) kar zmanjka kontakta in avto crkne ... potem samo pohodim plin, malo cukne in se spet prižge (ni potrebno obrniti ključa)... sem že zamenjal motorček prostega teka in je boljše kot je bilo pred tem, samo še vedno mi na vsake toliko časa crkne ... če imam ventilacijo na 1 ali 2 hitrosti avto praviloma deluje normalno ...

Lepo prosim za vaše predloge kaj bi lahko bilo narobe, ima kdo mogoče že podobne izkušnje s tem?

Hvala vsem za pomoč!!

Jure


pomoje maš motorni računalnik skurjen...
E60 525dA M-Optic, 2005
 
herkules
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Sr jun 24, 2009 5:05 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a herkules Sr jun 24, 2009 8:27 pm

tudi jaz mislim, da je verjetno šel računalnik, čeprav upam da ne :) se da to kako popraviti računalnik ali je edina možnost da se ga zamenja?
 
Uporabniški avatar
lumpii
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: Ne mar 04, 2007 9:21 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lumpii Sr jun 24, 2009 8:32 pm

herkules je napisal/-a:tudi jaz mislim, da je verjetno šel računalnik, čeprav upam da ne :) se da to kako popraviti računalnik ali je edina možnost da se ga zamenja?


nov pride 840€ popravilo pa je ceneje verjetno
E60 525dA M-Optic, 2005
 
north789
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 593
Pridružen: Pe okt 03, 2008 8:03 pm
Kraj: Domžale z okolico

Napisal/-a north789 Sr jun 24, 2009 9:39 pm

Verjetno se ga da obnovit.
 
herkules
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Sr jun 24, 2009 5:05 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a herkules Sr jun 24, 2009 9:42 pm

aha ... pozna kdo koga, ki se ukvarja s popravljanjem/obnavljanjem računalnikov (ali se da to popraviti/obnoviti samo na servisu?)? Lahko tudi kupim rabljeni računalnik (od karamboliranga vozila) in ga priklopim?
 
Uporabniški avatar
c.o.b.
Uporabnik
 
Prispevkov: 973
Pridružen: Če maj 04, 2006 5:16 pm

Napisal/-a c.o.b. Sr jun 24, 2009 9:52 pm

probi vprašat na avtoelektroniki v črnučah, ti neb smel bit predaleč... tm se ukvarjajo tut s tem...
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Sr jun 24, 2009 9:54 pm

Kakšen računalnik neki, crknil je kontaktni del ključavnice, ventilator pri starejših modelih dela čez ključavnico.
 
herkules
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Sr jun 24, 2009 5:05 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a herkules Sr jun 24, 2009 10:08 pm

joztom je napisal/-a:Kakšen računalnik neki, crknil je kontaktni del ključavnice, ventilator pri starejših modelih dela čez ključavnico.


kaj ima kontaktni del ključavnice (in ventilator) pri tem, da mi crkne med vožnjo, ko prestavljam v nižje prestave?
 
herkules
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Sr jun 24, 2009 5:05 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a herkules Če jun 25, 2009 8:54 pm

ker nisem čist prepričan, da je zanič motorni računalnik, me zanima če kdo ve, kako se da to preveriti - se pravi če je res motorni računalnik zanič? Lahko to preverijo samo na servisu ali tudi kje drugje?

Zanimivo pri vsem tem je, da avtodiagnostika ne pokaže nobene napake, avto pa vseeno crkuje!!
 
LinuxFuter
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 641
Pridružen: Ne jun 01, 2008 1:26 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a LinuxFuter Če jun 25, 2009 10:51 pm

Kaj ima ventilator veze z ključavnico? Ta ventilator potegne lahko ogromno toka (3/4 brzina.. ), zato ti lahko pride na kontaktih ključavnice do prevelikega padca napetosti -> rač. ne dobi dovolj napetosti, da "vidi" kontakt.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Pe jun 26, 2009 6:29 am

Pri PSA je povezava med ključavnico in notranjim ventilatorjem klime v tesni povezavi ob težavah z lučmi ali ECUjem. Nekateri popravljajo kontaktni del kot v prilogi, je pa pol bolj enostavno samo električni del zamenjati iz odpada ali bolšjaka, večina je zamenljiva med seboj. Odpoved povzročijo slabe krtače na ventilatorju.
Priponke
Ključavnica_Remont.pdf
(245.25 KiB) Prenešeno 453 krat
 
PRODRIVE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2657
Pridružen: Pe jun 18, 2004 10:09 am

Napisal/-a PRODRIVE Pe jun 26, 2009 6:51 am

Pelji ga k 3M Avtoelektronika Mozirje,rešil ti bo problem.
CARPE IMPREZAM
 
herkules
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Sr jun 24, 2009 5:05 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a herkules Pe jun 26, 2009 9:09 am

joztom, si prepričan da je šel kontaktni del ključavnice? Imaš že kakšne pretekle izkušnje glede podobnega problema in je bilo to?

Če prav razumem bi potem moral zamenjati električni del ter tudi slabe krtače na ventilatorju?

Kaj pa pomeni PSA in ECU? Sem namreč laik :oops:
Zadnjič spremenil herkules, dne Pe jun 26, 2009 9:13 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
herkules
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Sr jun 24, 2009 5:05 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a herkules Pe jun 26, 2009 9:12 am

PRODRIVE je napisal/-a:Pelji ga k 3M Avtoelektronika Mozirje,rešil ti bo problem.


a v tej avtoelektroniki, ki je v črnučah ki jo je omenil c.o.b. bi tut znali rešit ta problem? Zaradi bližine mi je bol interesantna...
 
tricot
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: Pe mar 10, 2006 8:22 pm

Napisal/-a tricot Pe jun 26, 2009 9:20 am

Pri PSA je povezava med ključavnico in notranjim ventilatorjem klime v tesni povezavi ob težavah z lučmi ali ECUjem.


PSA je koncern Peugeot,Citroen...ECU bo pa računalnik! [/quote]
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Pe jun 26, 2009 10:29 am

Na Citroenu je to vzrok težavam, lahko prebereš poste na Citroen forumu. Ponavadi na začetku odpoveduje ventilator klime, nato lahko odpovedo tudi luči in motor crkne. Ker je to povezano tudi s kontaktom na ECU, je kaj lahko da tudi zaradi tega crkava. Sam računalnik (ECU) pa dela ali ne dela, ko crkne ga ni mogoče obuditi ampak samo popravljati. Včasih pomaga sneti kontaktor in našpricati s kontakt-sprayem, včasih pomaga premigati spojni kontaktor na vezni steni, kjer poteka centralna povezava z električno kito, ki napaja tudi ECU. Odgovorov je veliko, treba pa je pogledati pri strokovnjaku. Pri priklopu na diagnostiko, npr Proxia od PSA, pri vklopu najvišje hitrosti ventilatorja preverite, kolikšno napetost dobiva ECU, kar aparatura jasno kaže. Ne meri na klemah akumulatorja, tam je dovolj voltaže, gledati moraš na ECU. Nekje je padec napetosti v kablaži ali slabši stik na podnožju varovalk vsled prevelikega odjema,.
 
herkules
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Sr jun 24, 2009 5:05 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a herkules Pe jun 26, 2009 11:51 am

joztom je napisal/-a:Ponavadi na začetku odpoveduje ventilator klime, nato lahko odpovedo tudi luči in motor crkne. Odgovorov je veliko, treba pa je pogledati pri strokovnjaku.


Zaenkrat nimam problemov, da bi mi odpovedal vetilator ali luči... Vse deluje normalno, tudi klima hladi super in hitro, samo crkne, če imam vse na ful prižgano... Verjetno bo res nekaj na napetosti, ker če je avto zelo obremenjen (ventilacija na ful, prižgana klima..) takrat crkne, ko stisnem sklopko in naj bi se obrati zmanjšali na nekej 750-850 meni pade na 0...

Ima kdo kakšen predlog, kam naj bi ga peljal na pregled oz. popravilo? Pozna kdo kakšnega dobrega avtoelektričarja, ki bi znal to popraviti? Ali mi ostane samo servis - sigurno, a drago :(
 
Uporabniški avatar
Caby
Novinec
 
Prispevkov: 403
Pridružen: To mar 29, 2005 7:38 pm

Napisal/-a Caby Pe jun 26, 2009 1:38 pm

pelji na pooblaščenega da ti priklopijo na tester. Jaz sem dal za 306ko 60€ in so ugotovili skurjen del v računalniku ki uravnava motorček prostega teka.. sicer naj bi še oh in sploh nevem kaj vse pregledali, zato taka cena, drugače priklop na tester je cenejši..
 
Uporabniški avatar
c.o.b.
Uporabnik
 
Prispevkov: 973
Pridružen: Če maj 04, 2006 5:16 pm

Napisal/-a c.o.b. Pe jun 26, 2009 1:43 pm

od kje pa iluzija da bo na servisu sigurno? drago najbrž bo, za sigurno maš pa tok šans kokr če greš k avtoelektriku k se mal bolj spozna... sta pa že zgori 2 omenjena...
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot], MercedesV in 11 gostov