Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Cash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2749
Pridružen: Pe apr 16, 2004 7:56 pm

Slabe zavore

Napisal/-a Cash To jun 30, 2009 3:39 pm

Pozdravljeni

Eni zadevi nikakor ne morem priti do dna in sicer; pri avtu P406Coupe mi zavore zelo slabo primejo, če pritisnem pedal, se počasi pogrezne do konca. Zavorna tekočina je bila menjana, prav tako glavni zavorni cilinder-vse original. Pri prejšnjem cilindru so bili simptomi čisto isti, tako, da tu ne more biti problem. Ko je zunaj vlažno, prvič, ko stisnem zavoro, prime ko šus, ko pa naslednjič stisnem pa zelo slabo itd. Zavorna tekočina mi ne pušča, prednje zavorne ploščice imajo še 1cm mesa, zadnje so nove.

Kaj bi lahko še bilo narobe? :roll:
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI To jun 30, 2009 4:06 pm

Zrak imaš v sistemu
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare To jun 30, 2009 4:53 pm

Poglej cev do serva če ni kje prebita in vleče fovš zrak,drugače pa pedal pri veliko novejših vozilih leze not če tiščiš bremzo ampak ne do podna ampak se prej ustavi.
 
Uporabniški avatar
Cash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2749
Pridružen: Pe apr 16, 2004 7:56 pm

Napisal/-a Cash To jun 30, 2009 6:34 pm

Odzračen je bil 2x, menjan je bil tudi glavni zavorni cilinder in s tem tudi zavorno olje. Pedal pa se mi pogrezne do konca, če tiščim ene 5sekund. Pač, simptomi so isti, kot pred posegom. Čare, kakšna je ta cev, ker ne vem čist točno, kako zgleda?

Aha, pa še to, ko pritisnem bolj na hitro, se sliši pri stopalki zvok, kot bi recimo na nožno pumpo za gume na hitro stopil.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe To jun 30, 2009 7:16 pm

to je cevka za vakum gre pa iz ojacevalca zavor (una ookrogla zadeva k je gor zavorn cilinder prisrauban) nekam na motor gre....
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
Svizec:)
Novinec
 
Prispevkov: 170
Pridružen: To jul 29, 2008 8:14 am

Napisal/-a Svizec:) To jun 30, 2009 7:55 pm

Pozdravljeni!

Na Renault clio sem imel enake simptome,menjal tudi glavni cilinder,na koncu je pa nagajal servo ojačevalnik(črna okrogla zadeva za glavnim cilindrom),po menjavi je delovalo spet ,kot mora.

LP
 
Uporabniški avatar
Cash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2749
Pridružen: Pe apr 16, 2004 7:56 pm

Napisal/-a Cash To jun 30, 2009 8:06 pm

No, cevko sem pregledal in ni nikjer poškodovana.
Svizec:) aha, ja, če hočem, da mi avto zažlajfa normalno, moram oreng stopit po bremzi. Pa po kolk so kaj te zadeve - servo ojačevalci? Kaj to dobiš samo na uradnem servisu al obstajajo tudi kopije, ki so morda tudi boljše?
A tebi je tudi lezel zavorni pedal noter, ko si pritisnil nanj?
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare To jun 30, 2009 9:47 pm

Nov original je drag ko p*****a,nov samo ne v peugeotovi embalaži,pač Bosch;ATE ipd.je ravno tako drag samo manj najbolje pa je dober rabljen.Če je avto dizel lahko da serje vakum črpalka.
 
Uporabniški avatar
Cash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2749
Pridružen: Pe apr 16, 2004 7:56 pm

Napisal/-a Cash To jun 30, 2009 10:00 pm

Hmm, stvar sem malo preveril in sicer sem pri vgasnjenem avtu napumpal in ko sem ga vžgal, se je počasi pedal pomaknil proti dnu, dokler ni dosegel dna. Potem sem pri vgasnjenem avtu pumpal in je po parih pumpanjih postal čist trd in držal to višino (ni se nič pogrezal) in v 3 koraku sem pri vžganem avtu potisnil pedal do konca in ga držal, ter vgasnil avto in ga še zmeraj držal. No in pedalko mi je začelo počasi po parih sekundah porivati navzgor kljub tiščanju nanjo. Navzgor se mi je pomaknila cca 2-3cm. Sem kaj pomagal s tem opisom ali nič :oops:

In ja, avto je dizel...
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Sr jul 01, 2009 1:47 pm

Neki bo na servu.Preglej še enkrat cev oz iz vakum pumpe gre cev na servo nekje pa ima še izhod za vakumski rezervarček za ostale naprave ki potrebujejo podtlak (Krmiljenje,turbine,loputa za zaprt dovod zraka ko ugasneš avto...)Preglej vse podtlačne cevkice,ker ti zna nekje nekaj vlečt fovš zrak oz. poslušaj pri vžganem če kje kaj sika.
 
Uporabniški avatar
a_sist
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1528
Pridružen: To jun 26, 2007 8:36 am

Napisal/-a a_sist Sr jul 01, 2009 1:51 pm

kontaktiraj uporabnika Fan...
No escape from the mass mind rape...
 
Uporabniški avatar
Cash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2749
Pridružen: Pe apr 16, 2004 7:56 pm

Napisal/-a Cash Sr jul 01, 2009 2:11 pm

Saj pri Fanu sem prvo popravljal, mi je zamenjal zavorno tekočino in pregledal glavni zavorni cilinder ter mi rekel, da je najbolje, da ga zamenjam. Potem sem nabavil original gl. zav. cilinder in ker sem avto ravno imel na servisu kasneje zaradi enga druzga problema, sem še zraven rekel, naj mi ga zamenjajo + na novo sem zamenjal zav tekočino. Nato sem ponovno kontaktiral Fana, parkrat mi je odgovoril, nato pa mi je nehal odpisovat :roll: Verjetno je pozabil, jaz pa sem tudi stvar pustil do sedaj, ko spet tukaj sprašujem.
 
Strokovnjak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1225
Pridružen: To jun 07, 2005 4:35 pm

Napisal/-a Strokovnjak Sr jul 01, 2009 2:57 pm

Meni je isto delalo, ko po večjem posegu na zadnjih zavorah sistem ni bil dobro odzračen. Šele po temeljitem 2x strojnem odzračevanju so zavore delale kot je treba. Avto je bil VW. Je čudno, a tako je pač bilo.

Ti pa pelji avto nazaj in naj ti zrihtajo kot vejo in znajo.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6591
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan Sr jul 01, 2009 8:11 pm

Pozdravljeni

Kakor sem dejal se je potrebno poglobiti v vaše vozilo, torej oglasite se pri meni kakšen dan dopoldan in popoldan ali naslednji dan bo vozilo urejeno.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
Cash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2749
Pridružen: Pe apr 16, 2004 7:56 pm

Napisal/-a Cash Sr jul 01, 2009 8:45 pm

No, najlepša hvala vsem za odgovore. Ko pa bom imel čas v službi za dopust, pa vas kontaktiram Fan. Hvala še enkrat ;)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov