Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Technologic
Uporabnik
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: To apr 29, 2008 2:21 pm

Dva akumolatorja (problem tripanje luči po basu)

Napisal/-a Technologic Če jul 02, 2009 12:30 am

Zdajšnji akumolator imam 75Ah (misilm vsaj, zdaj negrem gledat) pa je slab že. Je lahko kaj narobe če zraven dam še enega okoli 85Ah pa jih vežem vzporedno?

Kaj je lahko slabše, kaj boljše?
Zadnjič spremenil Technologic, dne To jul 07, 2009 3:42 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
[KEKEC]
Novinec
 
Prispevkov: 316
Pridružen: Sr mar 01, 2006 9:38 pm
Kraj: Slovenska Bistrica

Napisal/-a [KEKEC] Če jul 02, 2009 12:53 am

Kaj boš lokomotivo užigal da rabiš dva?
Enga dobrega daj not pa bo čisto zadosti za tega becinarja!
 
Uporabniški avatar
Technologic
Uporabnik
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: To apr 29, 2008 2:21 pm

Napisal/-a Technologic Če jul 02, 2009 12:57 am

Ko bas vdari mi luči tripajo.

Ena rešitev je kondenzator to vem, samo če mam slab akumolator je brezveze. Mam pa enega doma pa bi dal še tistega not če nemore bit nič narobe, bolše bo pomoje al ne?

To mi je zaj najcenejša začasna rešitev. Sam kaki kabl morem kupit za povezat jih?
 
north789
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 593
Pridružen: Pe okt 03, 2008 8:03 pm
Kraj: Domžale z okolico

Napisal/-a north789 Če jul 02, 2009 12:57 am

Haha kako ti bo alternator filu oba nebo mogu is povno močjo filat kupi enga novga 75Ah pa bo čis ok.
 
Uporabniški avatar
Technologic
Uporabnik
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: To apr 29, 2008 2:21 pm

Napisal/-a Technologic Če jul 02, 2009 1:02 am

Drugač lahko ka skurim ko mi tripajo luči po muziki?

Gledal sem mogoče je kabl za maso malo slab od akumolatorja do šasije, kaki kabl naj uporabim da ojačam to?

Pa če bosta 2 bo pač filalo 1x dlje č prav razumem, vseeno bo bolš ker itak ne nažigaš 2 ure skup muzike do konca. samo da mi tistih 10 min ne tripa pa je.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Pe jul 03, 2009 4:57 pm

Dva akumulatorja (ali celo več) se da ponavad samo v terence kjer razne vitle vlečejo po 600A toka konstantno....
Po pravem skurit alternatorja ne moreš kr tako....bo pa bolj obremnjen kaj pa sledi pa ti je verjetno jasno....

Kupi nov akumulator in vrži te tvoje štuklane kable za napajanje ojačevalca ven in si omisli ornk kable.....za + daj 35 kvadrat za maso pa 50.....in verjem da bo utripanje čudežno izginilo.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
mr.ramo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1774
Pridružen: Pe nov 16, 2007 2:12 pm
Kraj: WestCoast

Napisal/-a mr.ramo Pe jul 03, 2009 5:01 pm

..najprej zamenjaj kable kot je lisko povedal ;) ..in nabavi novi aku pa neboš meu več problemov ;)
 
Uporabniški avatar
jay
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3183
Pridružen: So feb 26, 2005 10:59 am
Kraj: Mb-Ruše

Napisal/-a jay Pe jul 03, 2009 5:06 pm

ojačaj maso. Vsaj 20mm2 kabel.



p.s sam imam 5 gelnih akumulatorjev in vse špila ;)
Slika
dB team united
16. dB awards 2009
Slika
irmscher vectra C GTS
 
Uporabniški avatar
mr.ramo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1774
Pridružen: Pe nov 16, 2007 2:12 pm
Kraj: WestCoast

Napisal/-a mr.ramo Pe jul 03, 2009 5:09 pm

jay je napisal/-a:ojačaj maso. Vsaj 20mm2 kabel.



p.s sam imam 5 gelnih akumulatorjev in vse špila ;)



..kokr razbiram iz tvojega podpisa maš ti kr ornk porabnike :D
 
Uporabniški avatar
jay
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3183
Pridružen: So feb 26, 2005 10:59 am
Kraj: Mb-Ruše

Napisal/-a jay Pe jul 03, 2009 5:15 pm

recimo ;)
drugače pa res prvo kable porihtaj pol pa ostalo. Ker kaj vse danes vidiš... 2.5mm2 za maso in take scene... dobro, da ne zgori komu avto :?
Slika
dB team united
16. dB awards 2009
Slika
irmscher vectra C GTS
 
Uporabniški avatar
mr.ramo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1774
Pridružen: Pe nov 16, 2007 2:12 pm
Kraj: WestCoast

Napisal/-a mr.ramo Pe jul 03, 2009 5:31 pm

jay je napisal/-a:recimo ;)
drugače pa res prvo kable porihtaj pol pa ostalo. Ker kaj vse danes vidiš... 2.5mm2 za maso in take scene... dobro, da ne zgori komu avto :?



..res je :shock: nekateri bi radi sub vezal kr na radio in to v bridge :lol: :lol: :lol:
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Pe jul 03, 2009 5:36 pm

Če imaš slab aku ga rajši ven vrži, ker se altenator samo matra da ga bo nafilau, raje kupi en aku npr. Powercell 3000, ki ima 95Ah in 3000A, pa boš imel mir in seveda poštimaj kablje
 
Uporabniški avatar
Mgajvr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1359
Pridružen: Ne feb 18, 2007 7:12 pm
Kraj: okolica litije

Napisal/-a Mgajvr Pe jul 03, 2009 5:38 pm

pa glej da boš mesto kjer je - dobro očistil, da ima sigutno dober stik. ker večina minus samo zraven enga vijaka pripne in misli da bo delal. potem pa ali utripa ali pa ojačevalc meče v protect. kabli so največkrat problem!
xXx

Skoda driver

tolk časa sm jo porivou, da je mi je vžgala in ušla...
 
Uporabniški avatar
Technologic
Uporabnik
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: To apr 29, 2008 2:21 pm

Napisal/-a Technologic Pe jul 03, 2009 5:47 pm

Zdaj imam nov akumolator 75A topla, tripa še vedno sicer malo manj.

Kak naj zvem kok so kabli debeli? Premer zmerim al kako?
Zdaj mam 2 kompleta kablov, ker enega debelejšega ne spravim v kabino razn če grem vrtat.

Gledal sem malo kaj bi še lahko bilo, masa od ojačevalca do šasije je dobra, tud pobrušeno je do mesa. Mogoče je kriva slaba masa od akumolatroja do šasije?
 
Uporabniški avatar
ronnie
Novinec
 
Prispevkov: 260
Pridružen: Ne feb 11, 2007 1:18 pm

Napisal/-a ronnie Pe jul 03, 2009 6:13 pm

Pa kolk maš ti to muzko močno? Da vemo sploh o kaki moči je govora.

Pomejem ti zaradi preslabih kablov na ojačevalc ne utripajo luči.
Zaradi preslabih kablov se ti napetost samo na tem dovodu sesede in ojačevalcu> posledično maj kvalitete v ušesih.
Za luči bo verjetno preslab alternator, da bi vse hkrat na polno poganov.


Alternator je koliko Amperov ?
kšn dan ga tri dni serjemo , kšn dan pa cel teden
 
Uporabniški avatar
Technologic
Uporabnik
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: To apr 29, 2008 2:21 pm

Napisal/-a Technologic Pe jul 03, 2009 6:21 pm

Neka malega samo vseeno me moti to ka mi dela gz 2.250, stealth amp 4.8
pa en kenwood woofer z 500rms pa predn sistem okol 100rms-a.
 
robert11
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 61
Pridružen: To mar 22, 2005 6:45 am

Napisal/-a robert11 Po jul 06, 2009 7:04 pm

Od Akuja potegni nov plus do ojačevalca. Seveda preko dodatne varovalke.
 
Scorp84
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 788
Pridružen: Ne nov 26, 2006 1:25 am

Napisal/-a Scorp84 Po jul 06, 2009 7:40 pm

Da maš pobruseno do pleha še ne pomeni da je dobra masa. Vedno je treba imet voltmeter pa premeriti upornost, kajti določene točke na avtu znajo biti zahrbtne. Dostikrat na slabe mase naletim, tisti ki so uporabili kjer je pas pritrjen. Dobra masa z enim debelim kablom more imet 0,3 ohm upornosti, brez kabla 0,2. Če imaš dva ojačevalca pa naj bosta vsak na svoji masi! če boš skupaj vezal ojačevalca na masi, bo sam še slabše, čeprav ni spet tolk hudo ampak vseen. + kabel pa naj bo debelejši kot so ti zgoraj povedali čeprav bi tudi 20mm2 bil dovolj za tvoj sistem.
Sam bi se raje rešil tega akumulatorja in kupill kakšnega gelnega z več kratkostičnega toka, ta podatek na akumulatorju je bolj pomemben da se izogneš utripanju. Ah na akumulatorju ne pomeni kaj dosti proti utripanju luči.

Drugo koliko je sploh star avto, si premeril tudi alternator koliko polni akumulator? Mogoče ti sploh ne dvigne napetost na 14V in ti zato med vožnjo utripa.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Po jul 06, 2009 7:53 pm

Volt meter meri volte, amper meter meri tok, ohm meter meri upornost, multi meter pa je aparat ki meri te stvari, prerezi kablov ozname 6/0,5/0,4/0,3/0,2/0,0,1,2,3,... so ameriške oznake žic AWG (American Wire Gauge), pri nas pa označujemo drugače 0.75,1.5,2.5,4,6,10,16,... vse številke pomenijo prerez žice v mm2. Zelo pomembni so stiki na aku, ohišje avtomobila, ojačevalcu, najpogostejše napake so, ko nimate pravih klešč za stiskanje kabelj čevljov, močnejši aku ti bo full zmajšal utripanje luči, večji presek žice ti bo zmajšal izgubo moči ojačevalca. Jaz vam priporočam, da greste žice kupovat v elektro nabavo npr v lj ker so dosti cenejši kot pa v big bangu
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh Po jul 06, 2009 8:19 pm

Malo moram komentirat tak način merjenja upornosti. ;)
Torej, to upornost ki jo izmeriš z multimetrom, ni vedno merodajna. Zato, ker instrument pri merjenju upornosti pošlje sicer nek majhen tok skozi spoj, in seveda bo pokazal praktično nično upornost. Ampak, ko pa skozi tak spoj začnejo teči veliki tokovi, takrat pa lahko upornost spoja zelo naraste! Spoji in kontakti se namreč lahko zelo različno obnašajo, ko tokovi narastejo. Pri tem igra vlogo presek spoja, material in njegova specifičn upornost, dolžina karoserije po kateri mora steči tok...

Zato priporočam, da se lotiš U-I metode. Enostavno pač tak spoj tokovno obremeniš, lahko na drugi strani kabla, namesto ojačevalnika, vežeš en kup žarnic. Lahko pa tudi kar ojačevalec in na neko zmerno obremenitev. Če je spoj dober, moraš imeti na žarnicah oziroma ojačevalcu enako napetost kot na akumulatorju. Potem pa meriš še padec napetosti na spoju. Eno merilno žico daj na en konec spoja (karoserijo), drugo pa na drugi konec (na minus čep akumulatorja). Enako naredi še za plus, torej med + čepom akumulatorja in začetkom kabla. Potem pa še med + čepom in koncem kabla (vhodni blok v ojačevalec). V obeh primerih se lahko pojavi napetost reda nekaj mV. Vse kar je pod 100 mV, jaz osebno ocenjujem kot sprejemljivo. :D

Aja, pa še to: Multimeter ti kaže 0,3 ohme kot praviš. To seveda ne pomeni da je v resnici tudi toliko. Namreč ti ročni multimetri zelo težko merijo tako nizke upornosti, zato boš odčitek 0,3 dobil tudi, če obe merilni žici skleneš skupaj. Redkokateri gredo čisto do ničle. Za boljšo meritev bi potreboval boljšo in dražjo opremo.
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 7 gostov