Malo moram komentirat tak način merjenja upornosti.
Torej, to upornost ki jo izmeriš z multimetrom, ni vedno merodajna. Zato, ker instrument pri merjenju upornosti pošlje sicer nek majhen tok skozi spoj, in seveda bo pokazal praktično nično upornost. Ampak, ko pa skozi tak spoj začnejo teči veliki tokovi, takrat pa lahko upornost spoja zelo naraste! Spoji in kontakti se namreč lahko zelo različno obnašajo, ko tokovi narastejo. Pri tem igra vlogo presek spoja, material in njegova specifičn upornost, dolžina karoserije po kateri mora steči tok...
Zato priporočam, da se lotiš U-I metode. Enostavno pač tak spoj tokovno obremeniš, lahko na drugi strani kabla, namesto ojačevalnika, vežeš en kup žarnic. Lahko pa tudi kar ojačevalec in na neko zmerno obremenitev. Če je spoj dober, moraš imeti na žarnicah oziroma ojačevalcu enako napetost kot na akumulatorju. Potem pa meriš še padec napetosti na spoju. Eno merilno žico daj na en konec spoja (karoserijo), drugo pa na drugi konec (na minus čep akumulatorja). Enako naredi še za plus, torej med + čepom akumulatorja in začetkom kabla. Potem pa še med + čepom in koncem kabla (vhodni blok v ojačevalec). V obeh primerih se lahko pojavi napetost reda nekaj mV. Vse kar je pod 100 mV, jaz osebno ocenjujem kot sprejemljivo.
Aja, pa še to: Multimeter ti kaže 0,3 ohme kot praviš. To seveda ne pomeni da je v resnici tudi toliko. Namreč ti ročni multimetri zelo težko merijo tako nizke upornosti, zato boš odčitek 0,3 dobil tudi, če obe merilni žici skleneš skupaj. Redkokateri gredo čisto do ničle. Za boljšo meritev bi potreboval boljšo in dražjo opremo.