Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
\OnlyME/
Novinec
 
Prispevkov: 300
Pridružen: Ne okt 14, 2007 11:10 pm
Kraj: Maribor

Golf IV GTI 150KM, letnik 98 - Vžig

Napisal/-a \OnlyME/ Sr jul 08, 2009 7:27 pm

Imam problem z vžigom,..... obrnem ključ, avto vžge, ampak še v istem trenutku ugasne. Lučka za ključ ne gori (da bi bila kriva koda ključa), v avtu je 75 amperski akomulartor (v dobrem stanju), vse mase so bile pobrušene (oksidirani kontakti), ampak zadeva se še vedno dogaja.

Avto sicer občasno vžge, če recimo vso noč stoji, ga zjutraj vžgem brez problema, a po tem vže le z težavo, neglede na to ali je motor topel ali hladen.

Kaj bi to lahko bilo?
 
Uporabniški avatar
\OnlyME/
Novinec
 
Prispevkov: 300
Pridružen: Ne okt 14, 2007 11:10 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a \OnlyME/ Sr jul 08, 2009 8:55 pm

Da še dodam,..... po 1 uri in pol je*anja z vžigom, je avto vžgal na naslednji način:

- prva prestava
- sklopka + bremza
- ob zasuku ključa gas do konca in sprostitev sklopke

Že ima kdo kako idejo kaj bi lahko zabavalo vžig?
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6590
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan Sr jul 08, 2009 9:17 pm

Pozdravljeni

Kaj pa tester pravi?

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
\OnlyME/
Novinec
 
Prispevkov: 300
Pridružen: Ne okt 14, 2007 11:10 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a \OnlyME/ Sr jul 08, 2009 9:31 pm

- prenizka napetost za vžig
- ključ (baje kabel od ključavnice do računalnika)
- masa
- preobremenjenost vozila
 
_Ghostrider_
Novinec
 
Prispevkov: 121
Pridružen: So maj 06, 2006 12:00 pm

Napisal/-a _Ghostrider_ To dec 08, 2009 6:31 pm

ja in kakšna je bila težava?
 
Uporabniški avatar
\OnlyME/
Novinec
 
Prispevkov: 300
Pridružen: Ne okt 14, 2007 11:10 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a \OnlyME/ So dec 12, 2009 7:14 pm

Ok, da povem kaj smo takrat nardili,......

1. na novo smo kodirali oba ključa in števec --> napaka je ostala
2. menjala se je neka žica od ključavnice do števca, ki bi naj bila ˝kriva˝ za kodno varovan vžig --> avto je vžigal

Strošek menjave 25 eur (delo+material), porabljen čas 30 minut (blo je treba vzet dol celi volan, števec,....)
 
Uporabniški avatar
ales.
Uporabnik
 
Prispevkov: 813
Pridružen: So avg 26, 2006 5:39 am
Kraj: celje

Napisal/-a ales. So dec 12, 2009 7:22 pm

js sem imel podoben problem kriv je bil vložek v ključavnici ko si dal v fazo 3 za vžig ni bilo elektrike tak da se je dalo samo v fazo 2 (kontakt) pa na porvanje je vžgal stroški so bli pa 10 eu za vložek
[url=http://www.Slikomat.com/slika/3671979.htm][img]http://www4.slikomat.com/09/0324/wa3-100-17.jpg[/img][/url]
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 8 gostov