Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
ŠTEF 1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 26
Pridružen: Sr jul 22, 2009 8:45 am

Tresenje safrana pri pospeševanju

Napisal/-a ŠTEF 1 Pe jul 24, 2009 8:25 am

avto mi pri speljevanju trese ne zmeraj samo pri močnem speljevanju in pa na avtocesti ko mu začne primankovati moči ,avto je safrane 20 16 v in ga vozim že šest let brez preblemov, sedaj pa mi je začel to delat bil na servisu-narejena optika pregledano podvozje edino niso pregledali nosilcev motorja jaz sumim gume.Ali ima še kdo kakšno idejo kaj bi lahko bilo.
 
Uporabniški avatar
a4
Uporabnik
 
Prispevkov: 957
Pridružen: Po feb 16, 2009 8:39 pm

Napisal/-a a4 Pe jul 24, 2009 8:52 am

pozdravljen na forumu

glej, ne razumem se v te stvari, se pa iz prejšnjih tem spomnim da obstaja možnost slabih amortizerjev oz kaj so oni... blažilniki ? v glavnem stvar ki umirja tresenje :roll: :lol: :lol:

me pa čudi da govoriš o izgubi moči in pa narejeni optiki.. ker ti dve stvari nista povezani veš

men se je že zgodilo da je prednji del začel vibrirat. samo pol sem ugotovil da je to zarad slabe ceste :D bojim se pa da so res amortizerji
 
Uporabniški avatar
a_sist
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1528
Pridružen: To jun 26, 2007 8:36 am

Napisal/-a a_sist Pe jul 24, 2009 9:43 am

a smrdi kaj, ko se tresenje pojavi?
No escape from the mass mind rape...
 
Uporabniški avatar
ANJCI
TÜV ekspertinja
 
Prispevkov: 1376
Pridružen: So jun 18, 2005 5:45 pm

Napisal/-a ANJCI Pe jul 24, 2009 10:37 am

Če trese, ko je motor obremenjen je 100% polosovina ;)

Lp, A
 
Gosic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2055
Pridružen: To jan 27, 2009 9:35 pm

Napisal/-a Gosic Pe jul 24, 2009 11:04 am

Verjetno niso dovolj pritjeni vijaki mašine z nosilci.
 
ŠTEF 1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 26
Pridružen: Sr jul 22, 2009 8:45 am

Napisal/-a ŠTEF 1 Pe jul 24, 2009 12:07 pm

sm napisal da so na servisu pregledali podvozje s tem tudi polosovine in bi naj bilo vse OK.Odkrili so samo minimale luft na desni kugli.Kako paugotovim če so nosilci motorja.da pa mu na avtocesti zmankuje moči ,nisem mislil tako -ampak ko začne mortor teško vleč v določeni prestavi
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline Pe jul 24, 2009 1:52 pm

lahko je vztrajnik,al pa lamela. najprej pogledat gumljaste nosilce motorja-buferje
 
Uporabniški avatar
a4
Uporabnik
 
Prispevkov: 957
Pridružen: Po feb 16, 2009 8:39 pm

Napisal/-a a4 Pe jul 24, 2009 2:49 pm

ŠTEF 1 je napisal/-a:sm napisal da so na servisu pregledali podvozje s tem tudi polosovine in bi naj bilo vse OK.Odkrili so samo minimale luft na desni kugli.Kako paugotovim če so nosilci motorja.da pa mu na avtocesti zmankuje moči ,nisem mislil tako -ampak ko začne mortor teško vleč v določeni prestavi



ko začne motor težko vlečt ? in pol tud trese ?

zakaj si pol šel podvozje kontrolirat če je pa z motorjem nekaj narobe

svečka, zamašene stvari: od dovoda goriva do dovoda zraka

uff
 
romanll
Novinec
 
Prispevkov: 182
Pridružen: Ne dec 07, 2008 8:41 am

Napisal/-a romanll Pe jul 24, 2009 4:41 pm

ANJCI je napisal/-a:Če trese, ko je motor obremenjen je 100% polosovina ;)

Lp, A


točno tako ;)
 
ŠTEF 1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 26
Pridružen: Sr jul 22, 2009 8:45 am

Napisal/-a ŠTEF 1 Pe jul 24, 2009 6:42 pm

nismo se razumeli motor začne teško vleč nap.pri 180km/h v peti prestavi proti razdrtem v glavnem mašina ima normalne pospeške in moč
Mislim da ima verjetno prav Valvoline ,da so krivi nosilci na mašini -samo kako to ugotovim
 
Uporabniški avatar
luke18
Novinec
 
Prispevkov: 196
Pridružen: Sr dec 24, 2008 2:05 pm

Napisal/-a luke18 Pe jul 24, 2009 8:13 pm

Pomojem so tudi nosilci, ja primi mašino pa jo rukaj in boš videl koliko ima lufta. Ne sme se prav veliko premikati.
 
Uporabniški avatar
a4
Uporabnik
 
Prispevkov: 957
Pridružen: Po feb 16, 2009 8:39 pm

Napisal/-a a4 Pe jul 24, 2009 10:15 pm

180km/h ? :o
 
ŠTEF 1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 26
Pridružen: Sr jul 22, 2009 8:45 am

Safrana še vedno trese pri pospeševanju

Napisal/-a ŠTEF 1 Ne okt 04, 2009 10:27 am

Trajalo je nekaj časa da sem se lotil odpravjanja napake vendar ne preveč uspešno
-zamenjal sem oba omortizerja (prearjavele šalčke)
- obe polosovini (za obnovljeni)
-volanski končnik
-opravil optiko podvozja
KLub vsemu temu avto pri pospeševanju še vedno kar močno trese.pa me zanima ali ima kdo še kakšno idejo.;Mehanik je mnenja da je fuč diferincial ali pa slaba obnovljena polos.
Vsi ostali elementi na podvozju so Ok vklučno z nosilci motorja
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Če okt 08, 2009 5:37 pm

Pri 180 je jasno da ne more več na polno vlečt, ker več kot 200 tudi ne gre.

Problem je pomoje v vztrajniku. Je to tresenje enako z naraščanjem hitrosti, ali se spreminja samo z obrati, oz kaj od teh kombinacij?
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
matejmatej95
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Če sep 17, 2009 5:01 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a matejmatej95 Če okt 08, 2009 6:46 pm

ne vozi tako hitro pa bo drugače pa so
100% gume narobe optežene ,dej jih še enkrat scentrirat
 
Scorp84
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 788
Pridružen: Ne nov 26, 2006 1:25 am

Napisal/-a Scorp84 Če okt 08, 2009 7:46 pm

Mi smo imeli tudi te težave, ko si v višji prestavi pospeševal se je avto tresel. Le da se je to nam dogajal nad 60km/h. Prvo smo zglob zamenjali in se je zadeva malce umirila. Ko smo pa končnika volana in končnika stabilizatorja zamenjali avto od takrat ne trese. Je pa občutek kot bi guma bila defektna, na volanu pa ni nič čutiti (najbrž zaradi serva).
 
daniel.
Novinec
 
Prispevkov: 135
Pridružen: To jun 03, 2008 5:41 pm

Napisal/-a daniel. Če okt 08, 2009 8:48 pm

Zna bit da je vztrajnik ..... sploh če je dvomasni...


lp
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Pe okt 09, 2009 5:57 am

Safrane in dvomasni vztrajnik??? Preglej silent bloke, s katerimi je spodnji okvir, ki nosi motor in menjalnik, pritrjen na šasijo. Drugače pa je lahko krivo tudi gumijasto vpetje vilic spodaj, ki z leti izgubi elastičnost. To se statično na dvigalu ne da ugotoviti, ampak se samo menja (prepreša). Nekdaj sem imel R21, najmočnejšo varianto, ki ima enak motor J7R750, razen če nimaš 2,5.
 
ŠTEF 1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 26
Pridružen: Sr jul 22, 2009 8:45 am

Napisal/-a ŠTEF 1 Pe okt 09, 2009 5:01 pm

avto ne trse samo pri visoki hitrosi ampak tudi pri speljevanju in pri vasakem pospeševanju- občutek kod da bi gume spodrsale .gume so tudi nove gudyer vektor 4
napisal sem tudi da so vsi elementi vpetja ok.tako končniki kot nosilci motorja
 
Scorp84
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 788
Pridružen: Ne nov 26, 2006 1:25 am

Napisal/-a Scorp84 Pe okt 09, 2009 7:13 pm

Vztrajnik na avtocesti nikol ne trese, pa tudi pojavijo se problemi pri prestavljanju pri višjih hitrosti.
Na kakšen način ste gledali če so končniki ok? Pri nam so tudi govorili da je vse ok in tudi skozi tehničnega je šel brez problemov. Glede na to da zamenjava spet ni tako draga, smo se odločili z zamenjavo in bili presenečeni da je tresenje izginilo. To govorim za zunanje končnike, ne notranji končnik pri volanskem mehanizmu.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: clio05 in 13 gostov