Rabim čim več info. tale model mi je ful hud in sm še vedno nor nanj.

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3013473&show=1
lisko je napisal/-a:Bilokaj boš delal te ne bo prišlo več tako ugodno.....
Edina opcija kaj mi na hitro pade na pamet je to da vzameš gred ven jo pregledaš in upaš da se bo dala pobrusit na katero od specijalnosti ( dobijo se tri) . Potem nabaviš ustrezne ležaje in je to to. Vprašanje pa je če je res samo to.....
Glede drugega motorja pa spet vprašanje , če bi pasal.....problemi bi se znali pojavit pri menjalniških prenosih.....kajti ti so zračunani za tako moč....vprašanje če bi švohnejši motor sploh prišel do izraza s tem menjalnikom.....kako kaj elektronika, ki jo ima ta avto ogromno.....na koncu bi verjetno ves poseg stal več kot dobro ohranjen primer takega avta.....
To le niso več stari jugiči petke ali jeepi kjer se da vse povprek menjavat motorje....
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Registracija, cestnina in razne dejatve so cenovno vezane na motor/ccm/KW, ki je vgrajen v vozilo. Torej v vašem primeru, če bi vgradiv 2.0 motor, bi tudi plačeval za ta motor in ne tistega, ki je bil original v vozilu. drugače pa so notri dejali tudi od Voyagera motorje ( 2.4 bencin in 2.5 disel ). Pri takšni predelavi vozila je potrebno opraviti atest in priložiti izjavo/račun strokovne vgradnje.
Lep pozdrav
cuteboy1988 je napisal/-a:Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Registracija, cestnina in razne dejatve so cenovno vezane na motor/ccm/KW, ki je vgrajen v vozilo. Torej v vašem primeru, če bi vgradiv 2.0 motor, bi tudi plačeval za ta motor in ne tistega, ki je bil original v vozilu. drugače pa so notri dejali tudi od Voyagera motorje ( 2.4 bencin in 2.5 disel ). Pri takšni predelavi vozila je potrebno opraviti atest in priložiti izjavo/račun strokovne vgradnje.
Lep pozdrav
aha, pol bi se to splačal ane, ker avto mi je odzunaj svetovni, le mašina je premočna, ker me registracija in zavarovanje preveč naneseta, zato sem mislil, da bi eno bolj švoh mašino dal not in ga predelal na plin.
Kaj vse bi bilo potrebno menjat poleg motorja in menjalnika in kje dobim izjavo da je strokovno vgrajen motor?
lisko je napisal/-a:cuteboy1988 je napisal/-a:Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Registracija, cestnina in razne dejatve so cenovno vezane na motor/ccm/KW, ki je vgrajen v vozilo. Torej v vašem primeru, če bi vgradiv 2.0 motor, bi tudi plačeval za ta motor in ne tistega, ki je bil original v vozilu. drugače pa so notri dejali tudi od Voyagera motorje ( 2.4 bencin in 2.5 disel ). Pri takšni predelavi vozila je potrebno opraviti atest in priložiti izjavo/račun strokovne vgradnje.
Lep pozdrav
aha, pol bi se to splačal ane, ker avto mi je odzunaj svetovni, le mašina je premočna, ker me registracija in zavarovanje preveč naneseta, zato sem mislil, da bi eno bolj švoh mašino dal not in ga predelal na plin.
Kaj vse bi bilo potrebno menjat poleg motorja in menjalnika in kje dobim izjavo da je strokovno vgrajen motor?
Če ti je to hobi potem ja.....vse ostalo je brezveze in se ne splača. Samo menjava motorja bi že bila dokaj poceni a dobit dober motor? Avto je relativno star.....tudi če boš dobil drug motor ne boš vedel kaj je z njim.....Poleg tega sem tukaj še vedno skeptičen kaj bi se dogajalo z menjalnikom če bi mu gor obesil švohnejši motor.....
Kolko so cene takih avtov z dobrim motorjem? Moraš se zavedat da tukaj potem ni samo motor......Če mene vprašaš se ne splača. Sam sem (delno še sedaj) imel enako situacijo.....kupil jeepa za zelo nizko ceno glede na takratne cene.....če pa seštejem sedaj pa sem malo prek cene za katero bi takrat dobil dobro ohranjega jeepa z 100k km. Ampak kot rečeno....kak za koga.
Fan 2.5 diesla mi pa prosim ne omenjatSicer sedaj ko ga poznam skoraj v nulo in ko je porihtan je biser med motorji (zaloga navora že pred turbino) ampak koliko je bilo pa neprespanih noči ob tem je pa druga zgodba
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov