
...namenjena je voznikom ki imate avto dalj časa (recimo nekaj let), ga vzdržujete v tip-top stanje (torej ne v smislu "to ne dela, ono ne dela, ampak ni panike" ampak da dela vse).
Tudi predelav/dodelav in njihovih posledic nebi šteli (naprimer menjava sklopke zaradi frizirane mašine tudi ne šteje), da bi videli samo dele ki se "normalno obrabijo".
Iz tega bi lahko tudi na oko videli kateri avto bolj zdrži

Moj primer: safrane 2.5.
Imam ga 5 let, trenutno od 140 do 210 tisoč km. V tem času sem -poleg rednih reči- menjal/popravil:
Praktično takoj ob nakupu je kar usekalo:
- glavni zavorni cilinder
- "rokica" (tista ki obrača) sprednjega kolesa
- volanska letev
- šoba pranja žarometa (zlomljena, puščala, očitno prejšnji lastnik butnil -videlo se ni poškodbe-)
Tekom kilometrov:
- en nosilec motorja
- cev goriva
- alternator (posledica "mimo-dolivanja" ATF v volan)
- amortizerji
- diski
- zajla ročne
- prednje (xenon) žarnice
- kondenzator klime
- cevi in ventili klime
- gibljiva cev + del cevi izpuha
- štarter ("podrsal po vžigu")
- ležaji prednjih amortizerjev
Ostalo, malenkosti: 1 velik servis, 3 mali servisi, konektor motorčka ventilatorja kabine, komplet žarnic armaturi, žice v harmoniki prtljažnih vrat
Čaka me še zadnji lonec.